• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    SphinxX schreef:
    nv...

    ik keek naar wat voor gifs Francisco had, en ik kwam deze tegen.


    Hij. heeft. een. kitten.

    Okey, i'm sold. Ik ga hem nemen :')


    *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Matthew is af (:

    Nu heb ik Joshua, een stoic jongen die de betekenis van "gevoelens" niet kent en Matthew, een socially awkward jongen die zijn verleden met een glimlach verbergt. Yay. Waarom maak ik nooit een fully happy personage? ^^

    edit: Wederom heb ik de "familie" vijfhonderd keer bewerkt. Matty heeft een zeer complexe familie ^^ Maar nu is het echt klaar :')

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    God damn it, Matthew heeft een fatale familie.. wait, ik hem voor de LAATSTE keer editten zodat ik op z'n minst een blije personage heb en dan is hij pas echt klaar ^^

    nog even en ik ga een "edit-counter" bijhouden. Kill me, please.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    God damn it, Matthew heeft een fatale familie.. wait, ik hem voor de LAATSTE keer editten zodat ik op z'n minst een blije personage heb en dan is hij pas echt klaar ^^

    nog even en ik ga een "edit-counter" bijhouden. Kill me, please.


    Haha ik voel je zo hard op dit he, ik moet mezelf er ook van weerhouden om constant mijn personages te editten.


    tya

    Ik ben als het goed is de komende 24 uur weg, want ik eerst aan het huilen en stressen, en dan aan het huilen en slapen of huilen en feestvieren, depending on hoe mijn uitslagen terugkomen. <3


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Ik ben als het goed is de komende 24 uur weg, want ik eerst aan het huilen en stressen, en dan aan het huilen en slapen of huilen en feestvieren, depending on hoe mijn uitslagen terugkomen. <3


    Same c':


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Succes beiden! Gewoon zo veel mogelijk leuke dingen proberen te doen om ervoor te zorgen dat je afgeleid bent, niet nadenken over dat telefoontje heeft mij door de veel te spannende uurtjes heen geholpen


    Keep your head up, keep your heart strong

    SphinxX schreef:
    (...)

    Same c':


    Succes! Welk niveau doe je en hoe laat word je gebeld? Dan duim ik voor je als jij het ook voor mij doet, haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Succes! Welk niveau doe je en hoe laat word je gebeld? Dan duim ik voor je als jij het ook voor mij doet, haha


    Ik duim voor je c:
    Ze hebben niet gezegd hoe laat, ze zeiden alleen de datum wanneer ze ons zouden bellen, verder niets. Soooo... it's a mystery. Ik ga morgen samen met mijn zus chocolade cake bakken zodat ik afgeleid blijf :')

    Hoe laat word jij gebeld?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik duim voor je c:
    Ze hebben niet gezegd hoe laat, ze zeiden alleen de datum wanneer ze ons zouden bellen, verder niets. Soooo... it's a mystery. Ik ga morgen samen met mijn zus chocolade cake bakken zodat ik afgeleid blijf :')

    Hoe laat word jij gebeld?


    Tussen 3 en half 4! Dus maar een half uurtje echt stress. En ik word sowieso gebeld, of ik nou geslaagd ben of niet. Hoop zo erg dat ik geslaagd ben, na 6 jaar ben ik het zat.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga duimen voor jullie! c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dankjewel ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Succes allebei!


    chaos makes the muse

    Ik duim ook voor jullie!
    Ik neem aan dat jullie beiden op de middelbare school zitten dan? of heb ik het nu verkeerd
    Ik weet nog dat ik gebeld werd vorig jaar. Ik stond in een bouwmarkt met mijn handen vol kampeerspullen (als afleiding had mijn tante me meegenomen inkopen doen voor het kamp van mijn neefje :') ) en liep richting de kassa, toen ik gebeld werd door mijn mentor.
    ‘‘Hallo, waar ben je momenteel?’’
    ‘‘In de Cranenbroek...’’
    ‘‘Kun je misschien even ergens gaan zitten?’’
    ‘‘... is dat echt nodig’’
    ‘‘Nou ja, zodat je je hoofd niet kunt stoten als je een GAT IN DE LUCHT SPRINGT WANT JE BENT GESLAAGD’’
    Waarop de halve bouwmarkt me idioot aankeek toen ik de spullen liet vallen en inderdaad, ging springen :'D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 23:34 ]


    tya

    Poshlost schreef:
    Ik duim ook voor jullie!
    Ik neem aan dat jullie beiden op de middelbare school zitten dan? of heb ik het nu verkeerd
    Ik weet nog dat ik gebeld werd vorig jaar. Ik stond in een bouwmarkt met mijn handen vol kampeerspullen (als afleiding had mijn tante me meegenomen inkopen doen voor het kamp van mijn neefje :') ) en liep richting de kassa, toen ik gebeld werd door mijn mentor.
    ‘‘Hallo, waar ben je momenteel?’’
    ‘‘In de Cranenbroek...’’
    ‘‘Kun je misschien even ergens gaan zitten?’’
    ‘‘... is dat echt nodig’’
    ‘‘Nou ja, zodat je je hoofd niet kunt stoten als je een GAT IN DE LUCHT SPRINGT WANT JE BENT GESLAAGD’’
    Waarop de halve bouwmarkt me idioot aankeek toen ik de spullen liet vallen en inderdaad, ging springen :'D


    Haha, wat leuk :'D
    Dankjewel ^^ en ik zit op het middelbare school ja. Tenminste, niet voor lag (hoop ik) :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••