• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    SphinxX schreef:
    Uit verveling heb ik alvast een stukje voor Joshi geschreven x') I'm messed up


    Overigens, wilt iemand nog een relatie met Matt?


    Heb je misschien een idee voor zakiya en matt?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    Heb je misschien een idee voor zakiya en matt?


    Well, ze zitten allebei in de schrijf club, misschien kan het zijn dat ze elkaar van daar kennen en bevriend raakten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Well, ze zitten allebei in de schrijf club, misschien kan het zijn dat ze elkaar van daar kennen en bevriend raakten?


    Is goed voor
    Me c;


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    Is goed voor
    Me c;


    Dan zijn ze vrienden ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wanneer komt het speeltopic?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik had het topic eigenlijk vanavond willen openen en er dus gister mee bezig willen gaan maar mijn weekend was onverwacht heel erg vervelend dus dat kwam er niet van. Welke van de twee mensen in het rollentopic is Bruch's zusje? Dan weet ik wie ik de populaire jongen moet geven. Dan open ik het topic zodra die rol er is.
    Mochten er nog mensen voorkeur hebben qua koppel (die ga ik bekend maken zodra alle rollen er zijn) dan mag je me PB'en


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Ik had het topic eigenlijk vanavond willen openen en er dus gister mee bezig willen gaan maar mijn weekend was onverwacht heel erg vervelend dus dat kwam er niet van. Welke van de twee mensen in het rollentopic is Bruch's zusje? Dan weet ik wie ik de populaire jongen moet geven. Dan open ik het topic zodra die rol er is.
    Mochten er nog mensen voorkeur hebben qua koppel (die ga ik bekend maken zodra alle rollen er zijn) dan mag je me PB'en

    Geen voorkeur! Ik hou het graag spannend :Y)


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Geen voorkeur! Ik hou het graag spannend :Y)


    Same ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Er is nu ook een populaire vrouwelijke rol komen te vervallen, waardoor het allemaal weer niet uitkomt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Er is nu ook een populaire vrouwelijke rol komen te vervallen, waardoor het allemaal weer niet uitkomt.


    Je mag anders Matt wel weghalen. Niet dat het dat uit zal komen, maar tenminste hebben we dan een rol nodig in plaats van twee.

    of anders kunnen we ook gewoon doen dat een van de populaire mensen met twee andere onpopulaire perso's gekoppeld word ofzo ^^ want anders duurt het wel heel erg lang.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 21:28 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het begint een beetje dood te worden hier, of Is het al dood c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weiger het dood te laten gaan haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil het ook niet dood laten gaan, het lijkt me zo'n leuke RPG


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik ook niet, ik verheugde me zo erg op deze rpg ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat is mijn schuld, ik had 2 feestjes in 2 dagen en dus nu twee katers over elkaar heen. :')
    Ik ga zodra ik me minder brak voel uitzoeken hoe en wat.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted