• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jup, middelbare! Ik hoop heel erg dat het een positief telefoontje wordt, want ik ben heel erg klaar met school en wil graag door naar de uni, wat lastig gaat zonder vwo diploma. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Jup, middelbare! Ik hoop heel erg dat het een positief telefoontje wordt, want ik ben heel erg klaar met school en wil graag door naar de uni, wat lastig gaat zonder vwo diploma. :')

    Wat wil je studeren hierna? (:


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Wat wil je studeren hierna? (:


    Pedagogische Wetenschappen aan de Radboud! Ben al toegelaten, dus hoef 'alleen' nog maar m'n diploma.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    OMG YES, ik ben geslaagd!!! :D ze hebben mij net gebeld :'D ik ben zooooo blij, klaar met de hele middelbare school gedoe ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^Gefeliciteerd!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    ^Gefeliciteerd!!


    Dankjewel ^^ Serieus, ik kan het nog steeds niet geloven :'D ergens Denk ik gewoon dat ze mij met iemand anders door elkaar gehaald hebben ofzo ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    OMG YES, ik ben geslaagd!!! :D ze hebben mij net gebeld :'D ik ben zooooo blij, klaar met de hele middelbare school gedoe ^^


    Gefeliciteerd! Ik ben oprecht duizend doden aan het sterven, zoveel zenuwen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Omg gefeliciteerd!!
    En maak je geen zorgen hierboven me, mij zeiden ze altijd dat de ‘‘gezakten’’ als laatst gebeld werden maar dat is dikke onzin. Ik was namelijk als laatste gebeld, rond 4 uur pas


    tya

    Childs schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! Ik ben oprecht duizend doden aan het sterven, zoveel zenuwen.



    Dankjewel ^^ en maak je maar geen zorgen, ik duim voor je c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    SphinxX schreef:
    OMG YES, ik ben geslaagd!!! :D ze hebben mij net gebeld :'D ik ben zooooo blij, klaar met de hele middelbare school gedoe ^^

    Gefeliciteerd!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mijn mentor belt blijkbaar op alfabetische volgorde. Laat mijn achternaam nou net met de Z beginnen. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ^Dankjewel iedereen hierboven ^^

    @Childs mijn mentor belde ons ook zo, dus had ik geluk dat ik ergens in het midden van het lijstje stond c:

    Ik wens je nog veel succes :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    IK BEN GESLAAAAGD


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted