• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga morgen of straks eens alles bekijken want had nogal druk met examens en dan laat ik wta weten voor de relaties c; x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Bruch schreef:
    (...)

    Wat voor soort relatie zie jij wel zitten?

    Hij staat er nog niet op he? Ik ben nu aan het werk, dus alles wat he zegt kan eigenlijk wel.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Hij staat er nog niet op he? Ik ben nu aan het werk, dus alles wat he zegt kan eigenlijk wel.


    Nope. Ik wacht nog even op bevestiging c: Voor de rest is hij namelijk zo goed als klaar. Werkze!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    Ik heb Richard zo goed als af (lewl), dus zodra ik toestemming heb om hem te plaatsen, ga ik dat doen ^^ Zijn er al mensen geïnteresseerd in een relatie met Richard de pestkop?


    Ja,een slechte relatie? (,:


    chaos makes the muse


    Joshua Adams Smith
    UNPOPULAR (OBVIOUSLY)

    "Every person has at least one secret that would break your heart.”


    ||RELEATIONS||

    • Reyna Valentina Alvarez •

    “She’s making me feel uncomfortable by just looking at me.”

    Joshua weet niet echt hoe hij zich moet voelen bij Reyna. Zij lijkt hem wel te mogen, maar Joshua denkt heel anders over haar. En helemaal omdat zij de enige is die weet dat Joshua biseksueel is. Hoe zij erachter gekomen is, weet hij niet, maar hij weet wel dat hij heel voorzichtig om moet gaan met haar aangezien hij bang is dat ze Joshuas geheim aan de rest van haar populaire groepje zal doorvertellen. En Joshua wilt alles behalve dat.
    • Micheal Grace •

    “my heart is aching, every time he looks at me. This feeling.. it scares the hell out of me.”

    Micheal is zeer waarschijnlijk de enige persoon die bij Joshua kan gaan zitten zonder dat hij van hem weg zal gaan lopen. Hun vriendschap begon wanneer Micheal onverwachts bij hem kwam zitten. Ze zeiden niets tegen elkaar, en zo ging het een aantal dagen ook door tot de twee begonnen te praten en bevriend raakten. Joshua weet om eerlijk te zijn niet hoe hij zich hierbij moet gaan voelen aangezien hij nooit echtte vrienden gehad heeft. Stiekem is hij wel blij dat hij niet totaal alleen is en ziet Micheal ook als zijn eerste, ware vriend. Misschien is dit ook wel de reden waarom er een lichtte blos op zijn wangen verschijnt, elke keer wanneer de jongen naast hem komt zitten. Zijn eerste vriendschap met iemand is blijkbaar niet de enige wat nieuw is voor hem.
    • Richard Mckaine •

    “I don’t hate you, i’m just not necessarily excited about your existence.”

    Joshua haat hem. Dat is zeker. En het komt niet zo vaak voor dat Joshua iemand haat, dus dit is iets heel speciaals voor hem. Maar hij laat dit ook nooit merken. Nog beter gezegd: elke keer wanneer Rick naar hem toe komt om zijn huiswerk bij hem te dumpen, neemt Joshua die ook aan zonder wat te zeggen of zelfs tegen te spreken waarna hij die de volgende dag weer poeslief aan hem geeft. Het is niet dat Joshua bang is voor hem, hij heeft simpelweg geen andere keuze. Alles wat hij kan doen is stilletjes in het donkere trappenhuis gaan zitten, zijn dode lijk in zijn kleine schriftje tekenen en hopen dat hij niet gevonden word door hem.

    ||JUST SOME THOUGHTS||

    • Harper Alice Knight •

    “Come on, the popular group isn’t worth it.”

    Joshua kent haar niet, heeft ook nooit met haar gesproken. Maar ondanks dat weet hij dat de meisje wiens naam hij niet eens weet, een zeer aardige meisje is. Hij heeft een aantal keren toegekeken hoe ze bij de populaire meiden probeerde te staan, wat natuurlijk niet lukte en hoe ze zich als een populaire meisje probeerde te gedragen. Als Joshua nou wat meer zelfvertrouwen had, zou hij willen roepen dat populariteit helemaal niets uitmaakt en dat ze haar masker moet laten dalen.
    • Casey Adelia Levine •

    “Oh, she’s one of those girls…”

    Haar kent Joshua ook niet echt, maar van de dingen die hij hoort en ziet, trekt hij meteen de conclusie van dat deze meid een typische populaire meisje is. Joshua is niet iemand die veel vooroordelen geeft, dus dit is best wel speciaal voor hem. Hij ziet dat deze meid bij best wel veel belangrijke clubs zit, van feesten houd en ook nog goed voor school staat. Kortom: ze is het perfecte meid waardoor Joshua liever een grote afstand tussen hem en haar heeft. Een hele grote afstand.
    • Zakiya Zenn O'connor •

    “Well, i’m sure with one thing: his hair is brilliant”

    Deze jongen is een totale mysterie voor Joshua. Hij weet alleen dat Micheal hem per ongeluk gekust had toen hij dronken was, maar dat is ook echt alles. Daarom laat hij ook zijn verdere gedachtes over deze jongen bij zichzelf. Maar een ding weet hij wel zeker over deze jongen: zijn haren zitten altijd goed, iets wat Joshua nooit voor elkaar gekregen heeft.
    • Tyler Conrado Lopez •

    “People are acting like he’s a god or something. Tell you what: If he was a god, I would become an Atheist.”

    Net als bij Casey, denkt Joshua dat hij de typische populaire jongen is. Je weet wel: van die voetballende hulken die wel altijd fangirls om zich heen draagt. Joshua gelooft ergens dat als hij hem nou beter zou kennen, dat hij het misschien mis zou hebben. Maar tot dan, stelt hij zich voor dat hij een voetballende meidenverslinder is.
    • Genevieve 'Jen' Charlotte Williams •

    “She is a nice girl. Nothing more to say about it.. ”

    Joshua kent haar niet, maar ziet wel hoe vriendelijk en actief ze is. Meer weet hij eigenlijk niets over deze meid. Best wel jammer, eigenlijk, aangezien ze best wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, hoewel Joshua natuurlijk nooit de eerste stappen in een gesprek of vriendschap zou gaan zetten. Om deze reden blijft het een feit dat deze twee nooit in aanmerking zullen komen.
    • Jennifer Sophia Caldwell •

    “I don’t know about the others, but only the most cruel and devilish person would want to hurt someone like her. ”

    Joshua heeft ook nooit echt met haar gesproken, maar ziet wel hoe vriendelijk en gesloten ze is. Ze heeft van deze eigenschappen die weinig meisjes hebben, aangezien velen nog voor populariteit staan te strijden. Het blijft een feit dat Joshua het best wel makkelijk met haar zou kunnen vinden, maar natuurlijk zal dat nooit gebeuren aangezien Joshua nooit met haar zal gaan praten, net als al de andere mensen van zijn school, aangezien hij niet eens probeert om vrienden te gaan maken omdat hij er simpelweg bang voor is. Wat een zonde.





    Jule en Romy kent hij gewoon totaal niet :Y) hehe, sorry, maar ik kon echt totaal niets verzinnen bij hun c’:
    Hoe dan ook, hier is mijn lijstje met al de personages en hoe Joshua over ze denkt. Bovenaan staan alleen de personen met wie hij ook echt een relatie heeft, en daaronder staan de personen waarbij hij geen relatie heeft, maar wel een aantal gedachtes. Wat vinden jullie ervan? c:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:02 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mt. Ik wil graag een donkere FC. Heeft iemand een idee?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Mt. Ik wil graag een donkere FC. Heeft iemand een idee?

    Voor een man of vrouw?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Een man


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Mt. Ik wil graag een donkere FC. Heeft iemand een idee?

    fyrpdiversity.tumblr.com is a good source c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Thanks! Daar ga ik eens op kijken^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Casey Levine

    Zakiya Zenn O'connor -- Doordat zij populair is en hij niet kent ze hem eigenlijk alleen van gezicht.
    Harper Alicia Knight -- Casey kent haar niet.
    Romy Flavia Salvati -- De twee lijken enorm op elkaar qua innerlijk, iets waardoor Casey Romy als competitie ziet.
    Jennifer Sophia Caldwell -- Casey kent haar als een onzeker, stil meisje, iemand met wie ze dus nooit een gesprek aan zou gaan.
    Joshua Adams Smith -- In Casey's ogen weer gewoon een van de 'sukkels'.
    Tyler Conrado Lopez -- De twee zitten allebei bij het Student Council en zijn beide populair, waardoor ze elkaar regelmatig zien. Daarnaast is hij het vriendje van haar beste vriendin. Doordat hij en Jule een relatie hebben zou ze nooit actief achter hem aangaan, maar een beetje flirten kan nooit kwaad.
    Jule Veronique Coeur -- Haar beste vriendin. Hun moeders hebben samen een modelabel opgericht en door deze connectie hebben ze een vriendschap opgebouwd. Echter is Casey zo af en toe best jaloers op haar beste vriendin en is ze niet bang om haar af en toe te backstabben om te krijgen wat ze wil. Echter zou ze dit nooit toegeven.
    Michael Grace -- De twee kunnen elkaar niet uitstaan.
    Reyna Valentina Àlvarez -- Vriendinnen en partners in crime. Ze ziet haar als een waardevolle vriendin.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben echt serieus afschuwelijk in het verzinnen van namen. Ik ga nu een unpopular nemen, als dat mag, maar ik kan geen naam meer verzinnen en op internet kan ik echt geen goede vinden.

    suggesties? anyone?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb Richard gepost ^^ Dus als iemand een relatie met hem wil c:
    Michael staat ook nog altijd open. Ik zal zo dit topic nog even goed doorlezen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Holy shiiit, Richard is mooi. Casey (en Jen, maar zij is onpopulair) staat open voor relaties.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb ook even mijn relaties en gedachtes op een rijtje gezet. Disagree?

    {Casey Adelia Levine - Harper mag Casey helemaal niet, ze heeft tot nu toe niet veel met haar te maken gehad, maar de uitstraling die Casey heeft staat Harper totaal niet aan.

    {Romy Flavia Salvati - Harper kijkt op tegen Romy, ze vindt het bijzonder dat Romy zo populair is maar toch tegen iedereen sociaal is. Ze ziet Romy als een waar voorbeeld.

    {Tyler Conrado Lopez - Voornamelijk door het feit dat zij Tyler erg arrogant vind, mag ze hem op geen niet. Een klein beetje arrogantie vindt ze door de vingers te zien, maar ze heeft het gevoel alsof Tyler zichzelf nogal 'awesome' vindt.

    {Reyna Valentina Àlvarez - Harper kent haar van gezicht en wat ze van haar heeft gezien vind ze niet zo leuk.

    {Jule Veronique Coeur Pagina - Jule en Harper begonnen hun schooltijd als vriendinnen. Echter zijn ze uit elkaar gegroeid op het moment dat Jule populair werd en Harper niet.

    {Genevieve 'Jen' Charlotte Williams - Harper kent haar niet, maar heeft haar weleens op school gezien.

    {Zakiya Zenn O'Connor - Harper kent Zakiya niet persoonlijk, maar ziet hem vaak bij de schrijfclub waar ze allebei aan deelnemen.

    {Jennifer Sophia Caldwell - Harper kent haar niet.

    {Michael Grace - Harper heeft hem leren kennen in de tijd dat zij en Jule nog vriendinnen waren, maar dit is te oppervlakkig om een vriendschap te noemen.

    {Joshua Adams Smith - Harper vindt Joshua een aparte verschijning, ze denkt dat er achter die stille jongen een hele lief persoon shuilgaat

    {Yleah Dyani Huntsman - Harper kent haar niet

    {Sven John Lake - Harper heeft nog nooit een woord met hem gewisseld dus heeft ze nog geen mening over hem kunnen vormen.

    {Richard "Rick" McKaine- Ondanks dat Harper hem niet mag, vindt ze toch dat hij wat aantrekkelijks over hem heen heeft.


    Harper staat ook nog open voor vriendschappen??


    chaos makes the muse