• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scapegoat schreef:
    Geen nieuwsbrief deze week?


    Zekerss wel, kijk maar in actieve topics :3

    Villainess schreef:
    (...)

    Zekerss wel, kijk maar in actieve topics :3


    Ik zie hem niet?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lindemann schreef:
    Ik ben een klein geel visje... (fish)


    Thanks (joehoe) Dat blijft zitten en gaat er niet meer uit. :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @ Scapegoat, Bruch, Right here.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:25 ]

    Villainess schreef:
    @ Scapegoat, Bruch, Right here.


    Is die niet van vorige week?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Is die niet van vorige week?


    Excuse me, dat had ik inderdaad niet gezien haha. Aangezien hij in actieve topics stond en het zondag is nam ik automatisch aan dat dit hem was. Misschien is Rutger druk of kan hij door omstandigheden niet online komen. Ik kan me voorstellen dat als er iets is dat een nieuwsbrief op Q plaatsen wel het laatste is waar je aan denkt ^^

    Villainess schreef:
    (...)

    Excuse me, dat had ik inderdaad niet gezien haha. Aangezien hij in actieve topics stond en het zondag is nam ik automatisch aan dat dit hem was. Misschien is Rutger druk of kan hij door omstandigheden niet online komen. Ik kan me voorstellen dat als er iets is dat een nieuwsbrief op Q plaatsen wel het laatste is waar je aan denkt ^^


    Geeft niet c: Ik vraag me af wat er is, tho. Naja, we zien hem vanzelf wel verschijnen c:

    - M'n andere konijn is overleden :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ah nee, ik houd er niet van als oude mensen geprankt worden. Ze zijn zo sneu en weerloos op zo'n moment.

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Don't worry. Ik heb zojuist een knappe dude gevraagt hoe ie langs een draak zou komen zonder wapens en ik gok dat ie niet op me reageren zal. :'D


    Als hij niet reageert, weet hij het niet, en mag hij prinses Yolanda dus niet redden van de draak :'P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hahahah ik wil niet met je praten hahahaha. Ik klink echt nog altijd verschrikkelijk emotieloos


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De reacties op haar video's zijn uitgeschakeld. Nu kan ik niet meer lezen hoe erg iedereen het vindt.

    Beautiful wonderful girl.


    ~

    Bruch schreef:

    - M'n andere konijn is overleden :c


    Love my new username

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Als hij niet reageert, weet hij het niet, en mag hij prinses Yolanda dus niet redden van de draak :'P


    Hij reageerde! :'D HAHAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)



    Fenks <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."