• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké fucking hell, just keep typing. Op een dag moet het toch allemaal wel klaar zijn? ik wil gewoon simsen peoples laat me eventjes want ik zit er echt helemaal doorheen en voel me ziek en bleh en laat me alsjeblieft mijn tijd verdoen tot ik me beter voel :c :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga waarschijnlijk een keer proef boogschieten met een oud basisschoolgenootje, als hij het wil dan. Nice ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Downvoten op 9gag en later een inbox vol met meldingen zien dat de berichten verwijderd zijn. Fuck yes. Nobody gonna disrespect my angel Christina. <3

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:58 ]


    ~

    SadTech schreef:
    Ik ga waarschijnlijk een keer proef boogschieten met een oud basisschoolgenootje, als hij het wil dan. Nice ;3


    Oeeh gaaf, veel plezier alvast! ;D


    OTOFT: NAHW SO CUTE! Cute, cute, cute. _O_
    &Ik blijf het hilarisch vinden dat die gozer op mn berichtje reageerde. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dan hoor je dat hij ook een koksopleiding doet en ook patisserie wil gaan doen. Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat houdt me tegen om niet gewoon weg te lopen?


    -

    Als iedereen nou 1 goedkoop item aan me wilt doneren...


    Your make-up is terrible

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Oeeh gaaf, veel plezier alvast! ;D


    OTOFT: NAHW SO CUTE! Cute, cute, cute. _O_
    &Ik blijf het hilarisch vinden dat die gozer op mn berichtje reageerde. :'D


    Wanneer is nog de vraag, maar thanks ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn vriendin een half uur geleden:

    "Ik was vandaag op zuidplein en kwam een vriend van me tegen. Hij was met zijn vriend en hij had die vriend een foto van ons laten zien. En nu willen ze iets met zijn vieren gaan doen."

    Oftewel... ik ben nog niet helemaal opgegeven wat jongens betreft. Ik ben in elk geval al interessant genoeg om mee af te willen spreken


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    Mijn vriendin een half uur geleden:

    "Ik was vandaag op zuidplein en kwam een vriend van me tegen. Hij was met zijn vriend en hij had die vriend een foto van ons laten zien. En nu willen ze iets met zijn vieren gaan doen."

    Oftewel... ik ben nog niet helemaal opgegeven wat jongens betreft. Ik ben in elk geval al interessant genoeg om mee af te willen spreken


    niet zo negatief denken schat, je mag er zijn !!
    geloof mij ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hashtag_Micha schreef:
    (...)

    niet zo negatief denken schat, je mag er zijn !!
    geloof mij ;)

    Totally true (flower)
    Je hebt zat vriendinnen die ontzettend veel om je geven (H)

    Mijn hoofd kan niet nog meer onregelmatige Spaanse werkwoorden aan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cyclone schreef:
    Wat houdt me tegen om niet gewoon weg te lopen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *throws herself off a bridge*


    -

    Merp ik wil eigenlijk gewoon voetbal kijken, pokémon spelen en slapen, maar ik moet mijn Essay afmaken.


    Happy Birthday my Potter!