• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GredWeasley schreef:
    Merp ik wil eigenlijk gewoon voetbal kijken, pokémon spelen en slapen, maar ik moet mijn Essay afmaken.


    You can do it! <3

    OTOFT: Lolol we hebben nog een gesprek ook, ben benieuwd wanneer ie afhaakt. :'D
    & Postmodern Jukebox blijft leuk! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom ben je ook zo dom om knopjes uit te proberen als je bezig bent op de pagina van de mod-inschrijving?
    *slaat haar hoofd tegen de muur aan*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Waarom ben je ook zo dom om knopjes uit te proberen als je bezig bent op de pagina van de mod-inschrijving?
    *slaat haar hoofd tegen de muur aan*

    Ochjee, dat is heel kut! Heb je je geschiedenis al nagekeken of ben je incognito?


    Deep inside, I've never felt alive

    I can't fall asleep tonight
    I'm not the same without you
    Since I've been gone, since I've been gone
    When I lay down at night
    Nobody's here to catch the tears I cry
    Can't wait to be home, wait to be home


    Wanneer haar lyrics te erg passen bij haar overlijden.


    ~

    Jap. Ik ben kalm. Not in the least worried about your dinner date with your best friend. Who happens to be a girl. Who happens to be your first love. Sowieso, heel kalm.


    The truth is out there.

    Ugh, misselijk... D:


    Deep inside, I've never felt alive

    De Flodders (lees buren) zijn weer lekker bezig in hun tuin. Gevloek, gegooi en geschreeuw zijn een standaard. :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    If it weren't for my mental promise to Ben I would've left this life a long time ago


    Keep reminding yourself of the promise, Xantha. If Ben can do it, you can do it.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 20:30 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cynic schreef:
    (...)
    Ochjee, dat is heel kut! Heb je je geschiedenis al nagekeken of ben je incognito?

    Ik had het gelukkig iets daarvoor nog in een word bestand gezet, dus ik heb 80% kunnen herstellen. Ik zit volgens mij nu weer even ver als net. Nu toch maar even voor de zekerheid verder in word.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I can't handle this anymore.


    -

    Ugh ik kan mij gewoon niet goed concentreren. Dit is hopeloos. Alleen ditmaal heb ik geen tijd meer om gefrustreerd mijn laptop dicht te slaan. Ik wil gewoon rustig aan mijn bureau kunnen zitten zonder pijn en jeuk en Ugh Ugh Ugh Ugh Ugh. Stomme kutzooi, stom been, stomme voet, stomme enkelbanden, stomme trap, stom leven :@


    Happy Birthday my Potter!

    Why. Just why her. En waarom doet dit me zoveel? Omdat ik haar bijna 6 jaar lang volgde?


    ~

    I am pretty miserable (with emphasis on pretty).


    kindness is never a burden.

    Mentys schreef:
    (...)
    Ik had het gelukkig iets daarvoor nog in een word bestand gezet, dus ik heb 80% kunnen herstellen. Ik zit volgens mij nu weer even ver als net. Nu toch maar even voor de zekerheid verder in word.

    Ah, das fijn! Heb ik bij mijn aanmelding ook gedaan. Ik weet hoe klunzig ik soms met "per ongeluk" pagina's afsluiten kan zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Gelukkig ben ik zo belangrijk dat ik een "okay" of helemaal niets terug krijg als ik iets vertel want de tv of je vrouw is ook interessanter


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."