• Not based on actual an actual historical happening, loosely based on Reign.
    Kings and Queens.


    Frankrijk. Het begin van de zestiende eeuw. Schepen varen de nieuwe wereld in. Oorlog en verraad schuilt om elke hoek. Ze zeggen dat alles altijd draait om liefde, maar hoe zit het met macht?

    In zestiende-eeuws Europa was het niet apart om uitgehuwelijkt te worden voor macht, geld of allianties. Het is dan ook geen raar gegeven als zes verschillende landen bijeen komen op het Franse hof. Alle zes hebben maar één ding met elkaar gemeen. Ze hebben een bondgenoot nodig. Ondanks dit gegeven blijkt een bond genoot vinden nog best lastig als niemand weet wie te vertrouwen is en wie niet. De koningen en koninginnen gaan ver om achter elkaars rug om de huwelijken en toekomst van hun kinderen te regelen en de veiligheid van hun land te verzekeren, maar er luistert altijd wel iemand mee.

    De Zes erfgenamen, drie prinsessen en drie prinsen, hebben zelf geen idee van wat er aan de hand is, tot zij op het hof aankwamen. Voor hen was het bezoek tot dan niks meer dan een politiek iets. Hun reactie was dan ook niet altijd meteen de gewenste. Was het niet omdat ze überhaupt uitgehuwelijkt worden was het wel omdat ze als het ware worden verkocht aan de hoogste bieder, aan het land dat de beste alliantie zou vormen.

    Rollentopic; 1
    Ik hoop dat we voor Vrijdag of zondag de rollen hebben en ze hebben ingvuld, dan kunnen we ook lekker snel het speeltopic openen! Hopen natuurlijk ook wel dat er nog meer rollen bijkomen ^^.

    Eerste indruklijstje;
    Code:
    [b]Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch | [/b] [b]Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland | [/b] [b]Emma Green. | Kroonprinses Engeland | [/b] [b]Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland | [/b] [b]Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland| [/b] [b]Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |[/b] [b]Jesper Tyge Møller | Kroonprins Denemarken| [/b] [b]Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië | [/b] [b]Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk | [/b]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 15:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Dus..... Faceclaims.

    1.



    Oder
    2.



    I don't know :(

    Oeh, ik zeg numero uno!
    Jeez, wat een lekkere boys allemaal, Emma & ikzelf zijn erg enthousiast hierover haha


    I was an angel living in the garden of evil

    ** E M M A       G R E E N       F I R S T       I M P R E S S I O N S **


    eightteen | crown princess of England | flirty, outgoing, sensitive, independent, anxious, perfectionistic, vain, reserved, prejudiced

    Princesses
    ~ Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch : Emma zal haar waarderen om haar mooie verschijning en het feit dat Ekaterina koppig en eigenwijs is.
    ~ Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland : Gezien de politieke spanningen tussen Engeland en Schotland, zal Emma wantrouwig zijn tegenover Gavina. Ze zal niet zo maar uit zichzelf met haar in gesprek gaan en is bevooroordeeld omdat haar ouders zeggen dat de Schotten niet te vertrouwen zijn. Emma zal niet snappen dat Gavina er van geniet om haar handen vuil te maken, als ze een prinses is.

    Princes
    ~ Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk : Emma zal Matthís kunnen waarderen om zijn vastberadenheid een goede leider te worden, daarbij zal ze graag met hem discussiëren over de zaken die van belang zijn voor hun beide landen. Gezien de spontaniteit en voorliefde voor flirten van hen beide, zal er zeker over-en-weer geflirt worden.
    ~ Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië : Emma zal zeker kunnen botsen met Romeo, omdat ze beiden een sterke mening hebben, echter zal ze deze eigenschap van hem juist kunnen waarderen als ze elkaar beter leren kennen. Ze zal in eerste instantie afgaan op zijn uiterlijk, wat haar zeker niet koud laat.

    Illigimates
    ~ Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland : Emma zal haar spontaniteit kunnen waarderen en ik verwacht dat de twee met elkaar in contact komen. Echter zal Elin geen eerlijke start krijgen, omdat Emma weet dat ze illigimate is en Emma hier haar vooroordeel over heeft.
    ~ N athanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk : Emma zal Nate geen eerlijke start geven, omdat ze weet dat hij illigimate is. Ze zal in eerste instantie dan ook niet uit zichzelf met hem in contact raken. Echter zal Emma zijn charisma en humor kunnen waarderen.

    Ladies-inwaiting
    ~ Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland : Emma ziet haar ladies-in-waiting als de enige personen die ze kan vertrouwen, met ieder van hen heeft ze een andere, speciale band. Ze kent Mabelia al haar hele leven en heeft een goede band met haar. Emma wil altijd het beste voor Mabelia en zal altijd een goed woordje voor haar doen, daarbij zorgt ze dat haar lady de mooiste jurken en sieraden kan dragen. Emma kan zich soms storen aan de terughoudendheid van Mabelia richting mannen, ze probeert haar te stimuleren zich meer open te stellen voor mannen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 15:14 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Dus, ik heb het maar even zo gedaan met een land, omdat ik anders even geen idee had wat handig zou zijn, en het een beetje idioot zou zijn om een kroonprins met een koninkrijk te hebben dat zo immense groot van als de van Karel V...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Dus, ik heb het maar even zo gedaan met een land, omdat ik anders even geen idee had wat handig zou zijn, en het een beetje idioot zou zijn om een kroonprins met een koninkrijk te hebben dat zo immense groot van als de van Karel V...

    Prima oplossing toch?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Prima oplossing toch?


    Ja, dat vond ik nou ook ^^.

    Ik kwijl btw heel even over Torrance heen, zo veel mooie gezichtjes in deze rpg


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ja, dat vond ik nou ook ^^.

    Ik kwijl btw heel even over Torrance heen, zo veel mooie gezichtjes in deze rpg

    Pf ja, echt niet normaal. Torrance is ook echt een lekker ding idd!!


    I was an angel living in the garden of evil

    Mag ik trouwens vragen of iedereen haar karakter vandaag of morgen af wil maken? Als er iemand is die dit niet lukt, dan hoor ik het graag^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Mag ik trouwens vragen of iedereen haar karakter vandaag of morgen af wil maken? Als er iemand is die dit niet lukt, dan hoor ik het graag^^

    Het kan zijn dat het me lukt, waarschijnlijk wel zelfs, maar mogelijk niet, omdat ik in mijn examenperiode zit en morgen wordt druk want mijn moeder moet naar het ziekenhuis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Unrequited schreef:
    Mag ik trouwens vragen of iedereen haar karakter vandaag of morgen af wil maken? Als er iemand is die dit niet lukt, dan hoor ik het graag^^



    Ben er mee bezig. wordt alleen de hele tijd gestoord met vragen van groepsgenoten via de app.


    Grootste gedeelte staat er nu. pas het waarschijnlijk nog wel iets aan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 21:25 ]

    Unrequited schreef:
    Mag ik trouwens vragen of iedereen haar karakter vandaag of morgen af wil maken? Als er iemand is die dit niet lukt, dan hoor ik het graag^^


    Ik ga mijn best doen. Waarschijnlijk wordt het morgenavond (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Morgen heb ik trouwens niet echt veel tijd.
    Zal vrijdag een eerste indruk lijstje maken en mijn rol nog een klein beetje aanpassen/verder uitwerken.

    Ik hoop dat ik 'r morgen af heb! Moet naelijk voor vrijdag een project inleveren wat nog 3000 woorden te kort komt *oeps* Maar komt goed :)


    tya

    Elin
    Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch |
    Ik denk dat Elin ergens heel nieuwsgierig, maar lichtelijk afstandelijk zou zijn naar haar toe.Vooral omdat Kat uit zo'n ver land komt. Misschien dat ze Cat wat meer zal accepteren zodra ze erachter komt dat Kat net als haar vij en spontaan is en van lezen houdt.
    Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland |
    Gavina heeft Elin altijd al van gehouden en nooit heeft Elin iets anders willen doen dan haar zus steunen in haar weg naar leiderschap. Elin is al dol op haar en wat Gavina's keuze ook zal zijn hier aan het Franse hof, Elin zal achter haar staan.
    Emma Green. | Kroonprinses Engeland |
    Emma zal geen eerlijke start krijgen, omdat ze de kroonprinses van Engeland is en haar land dus het land probeert binnen te vallen waar Elin's zus over zal gaan regeren. Echter denk ik wel dat kwa innerlijk Elin Emma zeer zou waarderen aangezien ze wel het een en ander gemeen hebben. Misschien dat Elin haar wel een beetje te Vain zou vinden.
    Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland|
    Elin zou Mabelia misschien een beetje te ouwelijk vinden qua innerlijk, omdat Mabelia weinig tot geen spontane en impulsieve karaktertrekken heeft. (Kan nog veranderen indien innerlijk niet af is)
    Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |
    Elin zou graag zien dat de jongeman zich wat minder zorgen maakt, aangezien ik denk dat hij erg gespannen zou overkomen op haar. De blauw grijze ogen zouden ook een bepaalde interesse bij haar opwekken,
    Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk |
    Elin zal een zekere interesse naar hem toe hebben, omdat hij net als haar illigitimate is en omdat ze dus deels in hetzelfde schuitje zitten, ook vindt ze de Franse broers plaatjes om naar te kijken.

    Romeo
    Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch |
    Ik denk dat het Romeo niet zo aan zou staan dat er niet tot haar door te dringen valt, maar dat hij haar spontaniteit wel zou kunnen waarderen.
    Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland |
    Romeo zou Gavina op het eerste gezicht zeker al aardig vinden, aangezien ze niet zo uit de hoogte is en zou haar een mooie verschijning vinden.
    Emma Green. | Kroonprinses Engeland |
    Romeo zou haar op het eerste gezicht misschien een beetje Arrogant vinden, maar misschien als ze elkaar beter leren zou hij denk ik wel kunnen waarderen dat ze bijvoorbeeld van schrijven houdt en van discuseren, dat ze iemand is die hem een beetje tegenwicht kan bieden. Ook zou hij haar uiterlijk kunnen waarderen
    Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland|
    Mabelia zou hij zeker beschouwen als een zeer mooi meisje, een plaatje, maar misschien een beetje te serieus, veel te serieus. (Kan veranderen indien innerlijk nog niet af is)
    Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |
    Franse mensen heeft Romeo altijd maar weinig problemen mee gehad, ook zou hij begrip hebben voor de 'arrognte' houding van Matthís, aangezien Romeo ook weet wat er komt kijken bij zo veel verantwoordelijkheid.
    Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk |
    Romeo zou misschien op het eerste gzicht niet veel aandacht aan de jongen schenken, maar op innerlijk en hobbies hebben ze best wat met elkaar gemeen.


    Klaar ofzo, mijn eerste indruklijstjes staan ^^.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 14:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Woehoe, ik heb gepost met Emma (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zal ook eens posten met Kat, en daarna een indrukkenlijstje maken!


    tya