• Not based on actual an actual historical happening, loosely based on Reign.
    Kings and Queens.


    Frankrijk. Het begin van de zestiende eeuw. Schepen varen de nieuwe wereld in. Oorlog en verraad schuilt om elke hoek. Ze zeggen dat alles altijd draait om liefde, maar hoe zit het met macht?

    In zestiende-eeuws Europa was het niet apart om uitgehuwelijkt te worden voor macht, geld of allianties. Het is dan ook geen raar gegeven als zes verschillende landen bijeen komen op het Franse hof. Alle zes hebben maar één ding met elkaar gemeen. Ze hebben een bondgenoot nodig. Ondanks dit gegeven blijkt een bond genoot vinden nog best lastig als niemand weet wie te vertrouwen is en wie niet. De koningen en koninginnen gaan ver om achter elkaars rug om de huwelijken en toekomst van hun kinderen te regelen en de veiligheid van hun land te verzekeren, maar er luistert altijd wel iemand mee.

    De Zes erfgenamen, drie prinsessen en drie prinsen, hebben zelf geen idee van wat er aan de hand is, tot zij op het hof aankwamen. Voor hen was het bezoek tot dan niks meer dan een politiek iets. Hun reactie was dan ook niet altijd meteen de gewenste. Was het niet omdat ze überhaupt uitgehuwelijkt worden was het wel omdat ze als het ware worden verkocht aan de hoogste bieder, aan het land dat de beste alliantie zou vormen.

    Rollentopic; 1
    Ik hoop dat we voor Vrijdag of zondag de rollen hebben en ze hebben ingvuld, dan kunnen we ook lekker snel het speeltopic openen! Hopen natuurlijk ook wel dat er nog meer rollen bijkomen ^^.

    Eerste indruklijstje;
    Code:
    [b]Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch | [/b] [b]Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland | [/b] [b]Emma Green. | Kroonprinses Engeland | [/b] [b]Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland | [/b] [b]Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland| [/b] [b]Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |[/b] [b]Jesper Tyge Møller | Kroonprins Denemarken| [/b] [b]Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië | [/b] [b]Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk | [/b]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 15:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gibigianna schreef:
    @JudithSuzann: tegen wie heeft Gavina het?


    Tegen Mabelia, dus jouw karakter. Sorry als dat niet helemaal duidelijk was!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Tegen Mabelia, dus jouw karakter. Sorry als dat niet helemaal duidelijk was!

    Oh, maar Mabelia zit binnen op een vensterbank naar buiten te kijken. Ze is dus niet in de tuin. Sorry als dat niet duidelijk was (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Oh, maar Mabelia zit binnen op een vensterbank naar buiten te kijken. Ze is dus niet in de tuin. Sorry als dat niet duidelijk was (;


    Oh dat heb ik even gemist haha.
    Ik zal mijn post snel even aanpassen, ik laat haar wel weer naar binnen gaan ofzo

    --

    Het is aangepast! En ik moet echt leren lezen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 19:42 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Oh dat heb ik even gemist haha.
    Ik zal mijn post snel even aanpassen, ik laat haar wel weer naar binnen gaan ofzo

    --

    Het is aangepast! En ik moet echt leren lezen

    Haha is niets, zal straks eens kijken ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sorry dat ik nog niet heb gepost.
    Vandaag college van 9 tot 19.00 en gister ook van 9 tot 5. Dus nog geen tijd ervoor gehad.
    Ben op dit moment een beetje te gaar om iets te verzinnen. Ik post misschien vanavond nog wat na het douchen en anders morgen laat in de middag.

    Eerste indrukken Gavina:

    Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch |
    In het begin zal Gavina terughoudend zijn, doordat ze niet veel van haar afweet. Als ze er achter komt zal ze merken dat er wel wat overeenkomsten zijn en zou ze haar zeker kunnen waarderen.

    Emma Green. | Kroonprinses Engeland |
    Gavina zou haar een beetje mijden door de spanning die heerst tussen Schotland en Engeland. Wel zou ze nieuwsgierig zijn naar hoe het Emma nou eigenlijk is gezien ze veel verhalen hoort over de Engelsen die natuurlijk niet zo positief zijn. Hoewel ze Emma wel zou leren kennen zal ze in het begin toch vooral terughoudend zijn om niet meer problemen te veroorzaken tussen de landen.

    Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland |
    Gavina geeft veel om haar zus en zal haar steunen in alle keuzes die ze maakt. Hoewel ze weet dat veel denken dat een illegitimate child een schande is ziet zij het verschil er niet van in en haar gewoon zien als een zus.

    Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland|
    In het begin zal Gavina zeker afstandelijk zijn, door de spanning tussen Schotland en Engeland. Ze zal niet echt weten hoe zich te gedragen maar uiteindelijk wel wat opwarmen in haar richting als ze merkt hoe lief en aardig Mabelia eigenlijk is.

    Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |
    In het begin zal Gavina zenuwachtig rond hem zijn, ze wil een goede indruk op hem maken omdat ze verblijven in zijn huis, ze wil het niet verpesten voor haar land en ouders. Na een tijdje zal het wat makkelijker worden en zal ze hem heel aardig en gezellig vinden.

    Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië |
    Gavina zou hem op het eerste gezicht zeker aardig vinden, zeker hoe hij met anderen om gaat zou haar zeker bevallen.

    Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk |
    De manier waarop hij met zijn familie omgaat en om ze geeft zou zorgen dat Gavina hem als een zeer aardige jongen zien. Ook zal ze blij zijn dat hij geen troonopvolger zou zijn en daardoor iets meer zichzelf kan zijn.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik reageer vanavond


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik heb met Em gepost, ze is nieuwsgierig naar de Schotten haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Iemand naar wie ik Matthís kan sturen? C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je kan hem naar Elin sturen? De stuurt Emma nu naar binnen voor Gavina en ik denk dat ik haar dan op zoek laat gaan naar eten ofzo, of de stallen, I dunno yet, ik ga zo een post schrijven?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Je kan hem naar Elin sturen? De stuurt Emma nu naar binnen voor Gavina en ik denk dat ik haar dan op zoek laat gaan naar eten ofzo, of de stallen, I dunno yet, ik ga zo een post schrijven?


    Schrijf jij maar eerst! Dan stuur ik Matthís naar haar toe, waar ze ook is :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zit nu in mijn laatste weken van dit studiejaar en heb het momenteel nogal druk met een verslag en 2 tentamens leren. Ik kan daarom niet reageren aankomende week en de week daarop tot woensdag.
    Misschien dat ik aankomende vrijdag wel even tijd heb om een stukje te schrijven, maar anders wordt het woensdagavond pas :/

    Alvast een mt, dan begin ik zo met mijn rol in elkaar te zetten (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is er iemand die Mabelia nu wil ontmoeten? Ze zit ergens op een bankje ofzo bij de stallen (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh god ik ben compleet vergeten te schrijven! Ik doe het vanavond, goed?


    tya