• Not based on actual an actual historical happening, loosely based on Reign.
    Kings and Queens.


    Frankrijk. Het begin van de zestiende eeuw. Schepen varen de nieuwe wereld in. Oorlog en verraad schuilt om elke hoek. Ze zeggen dat alles altijd draait om liefde, maar hoe zit het met macht?

    In zestiende-eeuws Europa was het niet apart om uitgehuwelijkt te worden voor macht, geld of allianties. Het is dan ook geen raar gegeven als zes verschillende landen bijeen komen op het Franse hof. Alle zes hebben maar één ding met elkaar gemeen. Ze hebben een bondgenoot nodig. Ondanks dit gegeven blijkt een bond genoot vinden nog best lastig als niemand weet wie te vertrouwen is en wie niet. De koningen en koninginnen gaan ver om achter elkaars rug om de huwelijken en toekomst van hun kinderen te regelen en de veiligheid van hun land te verzekeren, maar er luistert altijd wel iemand mee.

    De Zes erfgenamen, drie prinsessen en drie prinsen, hebben zelf geen idee van wat er aan de hand is, tot zij op het hof aankwamen. Voor hen was het bezoek tot dan niks meer dan een politiek iets. Hun reactie was dan ook niet altijd meteen de gewenste. Was het niet omdat ze überhaupt uitgehuwelijkt worden was het wel omdat ze als het ware worden verkocht aan de hoogste bieder, aan het land dat de beste alliantie zou vormen.

    Rollentopic; 1
    Ik hoop dat we voor Vrijdag of zondag de rollen hebben en ze hebben ingvuld, dan kunnen we ook lekker snel het speeltopic openen! Hopen natuurlijk ook wel dat er nog meer rollen bijkomen ^^.

    Eerste indruklijstje;
    Code:
    [b]Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch | [/b] [b]Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland | [/b] [b]Emma Green. | Kroonprinses Engeland | [/b] [b]Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland | [/b] [b]Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland| [/b] [b]Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |[/b] [b]Jesper Tyge Møller | Kroonprins Denemarken| [/b] [b]Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië | [/b] [b]Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk | [/b]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 15:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naar wie kan ik Tristán sturen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Naar wie kan ik Tristán sturen?

    Mabelia zit alleen bij de stallen (te lezen)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Mabelia zit alleen bij de stallen (te lezen)

    Dan komt hij er zo aan (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Dan komt hij er zo aan (:

    Super ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Emma is gepost (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Hmm, zou er iemand geïnteresseerd zijn in een Gentlemen of the Bedchamber die stiekem een beetje gay is? xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zal morgen reageren met Gavina
    Ik ga een paar drukke dagen tegemoet omdat we logées krijgen en ik ook op kamers ga dus ik weet niet of het gaat lukken om dan tussendoor te reageren maar ik ga mijn best doen!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Gibigianna schreef:
    Hmm, zou er iemand geïnteresseerd zijn in een Gentlemen of the Bedchamber die stiekem een beetje gay is? xp


    Ik op zich wel. Mijn personage denk ik iets minder (rofl)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik op zich wel. Mijn personage denk ik iets minder (rofl)

    Haha, pfoe, ik denk dat mijn perso niet zou durven bewegen omdat hij bang is zich te verklappen. Nee, ik zou vooral graag iemand hebben die het aanvaard of zou toestaan/negeren, omdat ze elkaar goed kennen enzo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Haha, pfoe, ik denk dat mijn perso niet zou durven bewegen omdat hij bang is zich te verklappen. Nee, ik zou vooral graag iemand hebben die het aanvaard of zou toestaan/negeren, omdat ze elkaar goed kennen enzo.


    Ja daar ging ik al vanuit (: als niemand anders wil, kan het nog steeds en moeten we maar even overleggen hoe we dat met hun band gaan doen (: maar als je een ander vindt waarbij alles wat makkelijker gaat, ga vooral voor die.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ja daar ging ik al vanuit (: als niemand anders wil, kan het nog steeds en moeten we maar even overleggen hoe we dat met hun band gaan doen (: maar als je een ander vindt waarbij alles wat makkelijker gaat, ga vooral voor die.

    Okido, thanx ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik post zodra ik thuis ben :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry ik ben dit helemaal vergeten. Ik ga een post maken met Matthís


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gibigianna schreef:
    Hmm, zou er iemand geïnteresseerd zijn in een Gentlemen of the Bedchamber die stiekem een beetje gay is? xp

    Niemand?
    Lijkt me nochtans een leuk idee


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb gepost met Emma!


    I was an angel living in the garden of evil