• Beste users,

    Gisteren werd er een topic geopend waarin stond dat je jouw Short Story kon opsturen en dan misschien in een verhalenbundel terecht kon komen die landelijk gepubliceerd zou worden.
    Het bleek hier echter om een vals bericht te gaan. De betreffende user heeft de beginpost leeggehaald.

    Wij willen jullie hierbij op de gevaren van het internet wijzen. Dit lijkt een onschuldig bericht, toch had dit veel schade kunnen aanrichten. Neem alles met een korreltje zout en als je iets niet vertrouwt, moet je meteen contact opnemen met een moderator via PB of de meldknop!
    Uiteraard hoef je niet meteen alles en iedereen te wantrouwen, maar wees toch voorzichtig.

    Wij hopen dat niemand is aangedaan door wat er gebeurd is.

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juni 2016 - 18:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wasikowska schreef:
    Yikes. Applaus voor ons Quizlet Police Department.


    Quizlet PD in action! You go, guys! :Y)
    Neen, echt, bedankt. Hoewel ik altijd overal m'n twijfels bij heb en ook lichtelijk daarbij, zag het me er vrij betrouwbaar uit, dus bedankt. c:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:34 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Burritho schreef:
    Ik vind het knap dat jullie daar zo snel achter zijn gekomen!


    16 - 09 - '17

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Quizlet PD in action! You go, guys! :Y)
    Neen, echt, bedankt. Hoewel ik altijd overal m'n twijfels bij heb en ook lichtelijk daarbij, zag het me er vrij betrouwbaar uit, dus bedankt. c:


    ''QPD hands in the air!''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ''QPD hands in the air!''


    "NOW!!!"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Standal schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik, maar in vergelijking met toegang hebben tot persoonsgegevens, vind ik dat niet echt 'schade', snap je? Daarom dacht ik dat het even heel erg was.

    Ik zou het wel erg vinden, moest iemand iets van mij onder hun naam publiceren.


    -

    Ben inderdaad wel blij dat er snel gehandeld is! ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    "NOW!!!"


    ''Stop your trolling, or we will ban you!''


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    "NOW!!!"


    "You have the right to remain silent. But anything you say can be used against you!"

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    "You have the right to remain silent. But everything you say can be used against you!"


    "And WILL be used against you in a court of law!"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ''Stop your trolling, or we will ban you!''


    'Everything you post can and will be used against you. '


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    'Everything you post can and will be used against you. '


    'You have the right to legal counsel'

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    That's the final straw! We hereby declare that you won't be welcome in Quizlet anymore! Oh and don't forget to check the bantopic to see what you've done C:


    Heaven is a place that we all have

    Hahaha, zullen we nu weer on-topic gaan, guys ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Hahaha, zullen we nu weer on-topic gaan, guys ^^


    Mag ik dit overleggen met mijn advocaat?

    Just kidding c:


    Heaven is a place that we all have

    GredWeasley schreef:
    Hahaha, zullen we nu weer on-topic gaan, guys ^^


    Sure! U vraagt, wij doen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried