• Beste users,

    Gisteren werd er een topic geopend waarin stond dat je jouw Short Story kon opsturen en dan misschien in een verhalenbundel terecht kon komen die landelijk gepubliceerd zou worden.
    Het bleek hier echter om een vals bericht te gaan. De betreffende user heeft de beginpost leeggehaald.

    Wij willen jullie hierbij op de gevaren van het internet wijzen. Dit lijkt een onschuldig bericht, toch had dit veel schade kunnen aanrichten. Neem alles met een korreltje zout en als je iets niet vertrouwt, moet je meteen contact opnemen met een moderator via PB of de meldknop!
    Uiteraard hoef je niet meteen alles en iedereen te wantrouwen, maar wees toch voorzichtig.

    Wij hopen dat niemand is aangedaan door wat er gebeurd is.

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juni 2016 - 18:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Oei, het zag er nochthans vrij betrouwbaar uit! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oei, het zag er nochthans vrij betrouwbaar uit! :O


    Zo zie je maar.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Mag ik vragen wat voor schade? Of moest je allemaal persoonlijke informatie invullen?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Mag ik vragen wat voor schade? Of moest je allemaal persoonlijke informatie invullen?


    Heaven is a place that we all have

    Standal schreef:
    Mag ik vragen wat voor schade? Of moest je allemaal persoonlijke informatie invullen?


    Als je je verhaal opgestuurd had, had de persoon mogelijk dit verhaal onder zijn eigen naam kunnen verkopen, bijvoorbeeld.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Als je je verhaal opgestuurd had, had de persoon mogelijk dit verhaal onder zijn eigen naam kunnen verkopen, bijvoorbeeld.


    Ja dat snap ik, maar in vergelijking met toegang hebben tot persoonsgegevens, vind ik dat niet echt 'schade', snap je? Daarom dacht ik dat het even heel erg was.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 17:44 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Als je je verhaal opgestuurd had, had de persoon mogelijk dit verhaal onder zijn eigen naam kunnen verkopen, bijvoorbeeld.


    Oh shit.


    Heaven is a place that we all have

    Dit schokt me echt.
    Dat iemand zoiets sluws doet :(


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wow, dat had ik even niet verwacht omdat het er allemaal heel verzorgd uitzag. Gelukkig heeft er niemand ook effectief een verhaal ingezonden en hebben jullie de schade kunnen voorkomen. Ik denk dat dit de Quizletters wel even wakker schud.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Standal schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik, maar in vergelijking met toegang hebben tot persoonsgegevens, vind ik dat niet echt 'schade', snap je? Daarom dacht ik dat het even heel erg was.


    Ikzelf ben persoonlijk van mening dat plagiaat erg zuur is. Vooral als iemand ook daadwerkelijk verdient aan jouw verhaal. Overigens, als je dus met zo iemand samen zou gaan werken en het verder loopt, kan deze wel om persoonsgegevens gaan vragen. Dit alles is nu nog niet gebeurd, maar het zou zomaar kunnen. We weten natuurlijk niet wat dit desbetreffende persoon verder allemaal zou hebben gedaan. Misschien zag hij of zij wel een mogelijkheid om mensen daadwerkelijk volledig op te lichten en uiteindelijk zelfs geld te eisen, als mensen hierin mee zouden zijn gegaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Fijn dat hij "ontmaskerd" is. Lekker geld verdienen over de rug van een ander, doeeei. En in zijn berichten had hij het volgens mij wel over persoonsgegevens uiteindelijk, als hij je verhaal zou kiezen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb dit maar half meegekregen, maar bah, wat naar. Het zag er op de eerste blik inderdaad vrij oké uit, maar dit toont maar weer eens aan hoe belangrijk het is om dingen die je op het internet tegenkomt altijd kritisch te bekijken. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het knap dat jullie daar zo snel achter zijn gekomen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe zijn jullie hier trouwens achtergekomen, als ik vragen mag?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Burritho schreef:
    Ik vind het knap dat jullie daar zo snel achter zijn gekomen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry