• Beste users,

    Gisteren werd er een topic geopend waarin stond dat je jouw Short Story kon opsturen en dan misschien in een verhalenbundel terecht kon komen die landelijk gepubliceerd zou worden.
    Het bleek hier echter om een vals bericht te gaan. De betreffende user heeft de beginpost leeggehaald.

    Wij willen jullie hierbij op de gevaren van het internet wijzen. Dit lijkt een onschuldig bericht, toch had dit veel schade kunnen aanrichten. Neem alles met een korreltje zout en als je iets niet vertrouwt, moet je meteen contact opnemen met een moderator via PB of de meldknop!
    Uiteraard hoef je niet meteen alles en iedereen te wantrouwen, maar wees toch voorzichtig.

    Wij hopen dat niemand is aangedaan door wat er gebeurd is.

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juni 2016 - 18:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga echt helemaal stuk hier guys :')

    OT:

    Khal schreef:
    Hoe zijn jullie hier trouwens achtergekomen, als ik vragen mag?


    Het antwoord hierop komt zo spoedig mogelijk. We vergeten of negeren het niet c:


    Happy Birthday my Potter!

    Hoofd op een paal op de startpagina. Nobody fucks with us :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 9:48 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Khal schreef:
    Hoe zijn jullie hier trouwens achtergekomen, als ik vragen mag?


    Excuses dat het even duurde. Er is vrijwel meteen mailcontact opgenomen met de uitgeverij en zo zijn wij tot de conclusie gekomen dat het hier ging om een vals aanbod.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Excuses dat het even duurde. Er is vrijwel meteen mailcontact opgenomen met de uitgeverij en zo zijn wij tot de conclusie gekomen dat het hier ging om een vals aanbod.


    Woahh, wat goed! Van jullie Q cops dan :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Excuses dat het even duurde. Er is vrijwel meteen mailcontact opgenomen met de uitgeverij en zo zijn wij tot de conclusie gekomen dat het hier ging om een vals aanbod.


    Wow, niet eens gewoon cops, detectives! :Y) You go!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat goed dat jullie zo kritisch zijn en plagiaat in het achterhoofd gehouden hebben! Wat een prutser zeg, dat hij zelf leert schrijven, in plaats van ons werk af te pakken. Daar zou ik echt niet mee kunnen lachen, als iemand er met mijn trots vandoor zou gaan, of het nu letterlijk is of in aangepaste versie. We hadden eigenlijk nog geluk dat hij op het forum een bericht gezet heeft, hij had evengoed iemand zijn goede story kunnen nemen. Keuze hier genoeg. Als er echt zo'n mensen op Quizlet beginnen zitten, verontrust me dat wel. Zelf ben ik wel al een paar keer geïrriteerd geweest, omdat er al mensen geweest zijn die mijn concept/verhaal hebben gepikt hier en met de hoofdstukken pure adaptaties, van mijn hoofdstukken. Of een personage overgenomen, met naam en al. Dat is ook al gebeurd. Maar dat er hier mensen zitten, die er effectief mee naar buiten zouden stappen, dat stelt me echt niet op mijn gemak.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Wat goed dat jullie zo kritisch zijn en plagiaat in het achterhoofd gehouden hebben! Wat een prutser zeg, dat hij zelf leert schrijven, in plaats van ons werk af te pakken. Daar zou ik echt niet mee kunnen lachen, als iemand er met mijn trots vandoor zou gaan, of het nu letterlijk is of in aangepaste versie. We hadden eigenlijk nog geluk dat hij op het forum een bericht gezet heeft, hij had evengoed iemand zijn goede story kunnen nemen. Keuze hier genoeg. Als er echt zo'n mensen op Quizlet beginnen zitten, verontrust me dat wel. Zelf ben ik wel al een paar keer geïrriteerd geweest, omdat er al mensen geweest zijn die mijn concept/verhaal hebben gepikt hier en met de hoofdstukken pure adaptaties, van mijn hoofdstukken. Of een personage overgenomen, met naam en al. Dat is ook al gebeurd. Maar dat er hier mensen zitten, die er effectief mee naar buiten zouden stappen, dat stelt me echt niet op mijn gemak.

    Als hij het op het forum vraagt en we het regelrecht naar hem sturen hebben we geen bewijs dat het werk van ons is. Op het moment dat hij het uit een story pakt is het copyrightschending.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ons verzinsel van de Q-detectives/cops wordt alleen maar grappiger als je kijkt naar Jarnes profielfoto. *bump maar dit moest ik ergens kwijt*


    Heaven is a place that we all have

    Goed bezig!


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    Ik had het topic niet eens gezien (ik was gister ook niet zo actief, dus dat zal het wel zijn). Goed dat jullie erop tijd achter zijn gekomen!


    Seasons will change, but I shall remain