• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk is biologie heel erg interessant ^^
    Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld omdat de Nederlandse vrouwen op lange mannen vielen en die kregen de meeste nakomelingen. Wij stammen af van allemaal succesvolle lange mannen en erg kieskeurige vrouwen :')

    kan iemand me vertellen waarom ik mijn vrije dag besteed met don't hug me i'm scared theorieën kijken


    i put the fun in funeral

    Fuckerde fuck fuck fucking fuck. Val dood NS


    26 - 02 - '16

    Inleiding, twee argumenten en de conclusie af. Nog drie argumenten te gaan -diepe zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    Nog een half uur wachten en de enige vriend die ik al gemaakt heb zit op een andere opleiding.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet nog steeds niet welke minor ik wil gaan doen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ligt het aan mij, of wordt Quizlet de laatste tijd echt overspoeld door trolls?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sommige mensen mogen echt doodvallen.

    Velaris schreef:
    Ik weet nog steeds niet welke minor ik wil gaan doen D:


    Prostitutie. Join me.

    // I will learn this rap even if it's the last thing I do.


    kindness is never a burden.

    Dazai schreef:
    Ligt het aan mij, of wordt Quizlet de laatste tijd echt overspoeld door trolls?


    Sommige mensen hebben gewoon écht geen leven blijkbaar :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, nog zoveel te leren en zo weinig tijd en ik heb het te warm en mijn hoofd staat op springen en meh...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ligt het aan mij, of wordt Quizlet de laatste tijd echt overspoeld door trolls?

    Nee, dat merk ik ook. De betreffende troll wilde vrienden met me worden, zo blijkt. Haha :W


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen sporen niet

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 17:14 ]

    Bonafide schreef:
    kan iemand me vertellen waarom ik mijn vrije dag besteed met don't hug me i'm scared theorieën kijken

    JA IEMAND ANDERS DIE IN DE DON'T HUG ME I'M SCARED FLOW TERECHT IS GERAAKT YES DANKU

    // teveel hoofdpijn om te schrijven maar ik wiL SCHRIJVEN OMG


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Herhalen lijkt bij dit vak eerder op de cursus voor de eerste keer opendoen. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.