• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    HAAAA SERIEUS WIE?


    // Wow Charley en Odette zouden echt mijn OTP zijn als het nu op tv zou zijn. Ze haten elkaar zo erg in het begin en ik ship de mensen die elkaar haten altijd. En sowieso zijn ze canon. Ennn ik stop nu met over spangas praten want het is kut.

    Hij is van de nieuwe cast maar ik geloof dat zijn personage Lef heet? Die knul heet Timo iig en ik heb twee jaar geleden samen met hem textiel gehad en letterlijk het enige waar hij het hele jaar over praatte was dat hij auditie had gedaan voor Spangas en dat hij was aangenomen voor Spangas en dat hij een baan had bij Spangas en misschien was hij best een aardige knul maar iedereen had een hekel aan hem omdat letterlijk het enige waar hij constant over praatte fucking Spangas was


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hij is van de nieuwe cast maar ik geloof dat zijn personage Lef heet? Die knul heet Timo iig en ik heb twee jaar geleden samen met hem textiel gehad en letterlijk het enige waar hij het hele jaar over praatte was dat hij auditie had gedaan voor Spangas en dat hij was aangenomen voor Spangas en dat hij een baan had bij Spangas en misschien was hij best een aardige knul maar iedereen had een hekel aan hem omdat letterlijk het enige waar hij constant over praatte fucking Spangas was

    OOOOH NEE NIET LEF WAT VERSCHRIKKELIJK VOOR JE. Ik haat Lef en blijkbaar is hij in het echt ook een irritant stuk vreten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    OOOOH NEE NIET LEF WAT VERSCHRIKKELIJK VOOR JE. Ik haat Lef en blijkbaar is hij in het echt ook een irritant stuk vreten.

    Hij was redelijk kuttig inderdaad maar goed ik kom hem zelden meer tegen dus yay


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toen was je oplader-loos... alweer....
    En had je nog maar 15% batterij :|


    "It means no worries, for the rest of your days"

    IK MIS FLIP EN TOBIAS!

    Toen ik in Zaandam op school zat, zat die opnameplek naast mijn mbo en als ik wel eens van en naar het station liep kwam ik die acteurs van de nieuwe spangas wel eens tegen. Zo heb ik de acteur van Lef dus gezien, Charlie en Bodil ^^

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 23:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    IK MIS FLIP EN TOBIAS!

    IK OOK. ZE WAREN ZO GEWELDIG EN TOBIAS EN AVALANCHE WAREN ZO ZO LIEF EN ZE WAREN ALS TWEELING ZO LEUK EN FLIP WAS ZO'N SCHATJE.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    IK OOK. ZE WAREN ZO GEWELDIG EN TOBIAS EN AVALANCHE WAREN ZO ZO LIEF EN ZE WAREN ALS TWEELING ZO LEUK EN FLIP WAS ZO'N SCHATJE.


    En Flip en Koen waren perfect al vond ik Derk (Koen 1) leuker dan Jeffrey (Koen 2), maar kon Jeffrey beter acteren en was Derk schattiger hahaha

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serassi schreef:
    Ik kan dit niet..


    *spreid armen*
    Come here you
    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ugh, mag ik nu dood?


    What would Emma do?

    Meh wil ik het thuis of uit tenue van Duitsland kopen..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik waggel echt als een soort pinguïn de trap op en af, omdat ik mijn voet plat moet neerzetten wil ik het traplopen overleven muh.


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, ik begreep hooguit de helft van wat er gebeurde, maar ze vliegt wel létterlijk de zonsondergang tegemoet met een gevleugde half-wolf gekleed in leer die haar Her Majesty noemt en naar haar kijkt alsof hij nog nooit iets beters heeft gezien, dus ik zie hier eigenlijk alleen maar positieve dingen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Shit die is nog veel beter
    je zit wel goed met Chantal tho

    // dit hoofdstuk is eindelijk AF maar hij is 11K?? En ik moet nog een stuk of vier hoofdstukken dit is echt niet goed meer hoor


    Ik zal verder niet meer raden want ik heb echt geen flauw idee, maar het maakt me zo blij dat dit over Chantal gaat want zij verdient wel wat klingelende kerkklokken niveau OTP liefde in haar leven, tbh. (bloos) (... ik wil Chantal/Iris zeggen maar ik heb geen idee of dat logischer is dan kabouters, eigenlijk.)
    En GOEDZO GO YOU.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SadTech schreef:
    (...)

    En Flip en Koen waren perfect al vond ik Derk (Koen 1) leuker dan Jeffrey (Koen 2), maar kon Jeffrey beter acteren en was Derk schattiger hahaha

    Aaah ja. Koen 1 heeft zo'n schattig hoofd. Flip en Mick waren ook zoooo schattig. Omg ik heb meteen zin om heel Spangas weer over te kijken. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn oplader is zo heet dat ik net mijn vingers verbrand heb. Dat lijkt me niet zo goed..