• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dan word je gevraagd of je wil figureren, ik heb best wat vrije tijd, plannen ze het op data's dat ik of m'n assesment heb of op vakantie ben :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    in real life zal je nooit weten of ik in een frans cafeetje 'd'eau' of 'tho' zeg:

    je voudrais cinq bouteilles tho
    non, pas d'eau tho.


    Heaven is a place that we all have

    Waarom werkt mijn pasfoto niet als ik de afbeelding verklein?

    Aerate schreef:
    in real life zal je nooit weten of ik in een frans cafeetje 'd'eau' of 'tho' zeg:

    je voudrais cinq bouteilles tho
    non, pas d'eau tho.

    Hehehehehe. Humor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het ook nergens op slaan. Laat de mensen die er niet meer zijn gewoon rusten. En hun familie ook. Maar het is zo makkelijk als iemand zich niet meer kan verdedigen..

    Daarom. Ik vind het ook erg voor de familie, want die kunnen het natuurlijk wel 'horen' en zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Papa, nu ben ik nog meer teleurgesteld in je. Ben je niet alleen het lekkere eten helemaal vergeten, haal je in plaats daarvan alweer kippenpoten. We eten al 6 dagen achter elkaar kip en 3 ervan kippenpoten. Natuurlijk denk je er ook niet aan dat ik ook nog wat moet eten en haal je alleen boontjes en rösti. Nou ja, zo erg vind ik het niet dat ik mag leven op boontjes en een kippenpoot (behalve dat die poot echt vies was).


    Your make-up is terrible

    Daimon schreef:
    (...)
    Hehehehehe. Humor.


    ja 'tho' is een van mijn vele oneliners


    Heaven is a place that we all have

    Daimon schreef:
    (...)
    Daarom. Ik vind het ook erg voor de familie, want die kunnen het natuurlijk wel 'horen' en zien.

    Heel erg, ja. Ik snap niet dat mensen zo kunnen doen.
    Daarnaast, wat gaat zijn 'echte' seksuele voorkeur veranderen aan de hele situatie? Fans blijven fans en haters blijven haters.

    @ Squirrel: Hehehe, en dat van mij.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Heel erg, ja. Ik snap niet dat mensen zo kunnen doen.
    Daarnaast, wat gaat zijn 'echte' seksuele voorkeur veranderen aan de hele situatie? Fans blijven fans en haters blijven haters.

    Op de een of andere manier moet men altijd op de sléchte manier aandacht vragen en de wereld inbrengen in plaats van dat het een goede reactie was geweest over MJ, want dan zou ik het nog mooi gevonden hebben. En hij zo herinnert wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    @ Squirrel: Hehehe, en dat van mij.

    (...)
    Op de een of andere manier moet men altijd op de sléchte manier aandacht vragen en de wereld inbrengen in plaats van dat het een goede reactie was geweest over MJ, want dan zou ik het nog mooi gevonden hebben. En hij zo herinnert wordt.


    we share the same genes


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    we share the same genes

    That ofcourse. What a surprise.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh ideetje dat in een verhaal past ipv een idee voor een heel nieuw verhaal. Goed zo brein c:


    Happy Birthday my Potter!

    Door al dat gezeik heb ik echt zin in een peuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet waar je mee bezig bent, maar ik hou dit langer vol. :'D


    What would Emma do?

    Daimon schreef:
    @ Squirrel: Hehehe, en dat van mij.

    (...)
    Op de een of andere manier moet men altijd op de sléchte manier aandacht vragen en de wereld inbrengen in plaats van dat het een goede reactie was geweest over MJ, want dan zou ik het nog mooi gevonden hebben. En hij zo herinnert wordt.


    Erg jammer. Gelukkig wordt hij er niet een mindere legende om (:

    // The Last Airbender opnieuw kijken omdat het leuk is. Avatar is the best.