• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Go ahead and yell at me. But you won't break my wall, mom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geliefde niet namens de hele klas te spreken want ik ben het dus niet eens met je mail. Wat je zegt is een en al aanstellerig kinderachtig gezeik waarin geen greintje grammatica of goede Nederlandse taal te vinden is. Je bent 26 en je hoort nu wel te begrijpen welke woorden met een T en welke woorden met een D moeten. Ik vind dat jij en bijna heel de klas je gewoon aanstelt. Het is normaal dat je EHBO nodig hebt om eindexamen te mogen doen als je een opleiding doet waarmee je in een sportschool kan komen staan. Accepteer het. Wij hebben in totaal 15 uur les gehad ja, maar bij een andere EHBO cursus had je echt niet veel meer lessen gehad. Iedereen ziet je nu als een held en geeft je gelijk, ik vind je gewoon een zielig mens dat denkt dat ze volwassen is maar zichzelf niet zo gedraagt. Sorry, no sorry.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik letterlijk een week geleden ook wtf waarom gebeurt dit

    en ook waar is de tijd gebleven dat op AO3 alle goeie shit stond en op fanfiction de rare shit want op dit punt is AO3 net zo'n hoop stront geworden met ongeveer 10% diamanten

    JA GODVERDOMME het duurt altijd uren voordat ik nu eens goede dingen kan vinden. Meestal zijn de eerste dingen die je vindt in een tag maar iets van 400 woorden en het is allemaal verschrikkelijk.


    ''Ik wil dood. Zonder Layla heeft het leven toch geen zin meer.''
    ''Neem een sandwich!'' JEZUS HAAHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)

    Oh goed, dan ben ik niet de enige in dit lekkende bootje waar ik nooit in had moeten stappen. :W

    En JA. Ik voel me een snobbige fanfic-hipster als ik dit zeg, maar AO3 was qua kwaliteit oprecht beter toen het nog iets kleiner was en er wachtlijsten van letterlijk maanden waren om een account te mogen creëren. Ik ben en groot fan van beginnende schrijvers verwelkomen met open armen, maar op sommige dagen zou het stiekem heel fijn zijn als dat op FF.net of Wattpad of Tumblr zou kunnen gebeuren. :')

    JA DAT. Iedereen mag schrijven wat hij wil en dat is helemaal prima en ik moedig het met al het enthousiasme aan, maar als ik mijn Hannibal fic wil, dan wil ik geen Hannibal fic waarin Will Graham opeens een watje is en Hannibal Lecter fucKING BLOOST OM COMPLIMENTJES zo van ik kan een hoop hebben maar dat werkt gewoon niet oké dan wil ik huilen

    /rant

    /ik heb een hoop Hannigram emoties de afgelopen tijd

    /waarom moest deze show gecanceld worden

    /tijd voor bed

    /misschien moet ik wat rustiger aan doen met de OITNB-marathon want mijn dagelijkse vocabulair wordt er niet echt netter op holy duck

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 22:56 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sigh. So miserable


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fack school, morgen weer lekker eerste drie uur spijbelen om aan school te werken. Toch geen fack school.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Day after daym I get angry and I will say. That the day is in my sight. When I'll take a bow and say goodnight.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik ben zo anxious voor het weekend. Fuck dit.


    Your make-up is terrible

    fxck everyone i made the story


    Heaven is a place that we all have

    Hoechlins schreef:
    (...)
    JA GODVERDOMME het duurt altijd uren voordat ik nu eens goede dingen kan vinden. Meestal zijn de eerste dingen die je vindt in een tag maar iets van 400 woorden en het is allemaal verschrikkelijk.


    ''Ik wil dood. Zonder Layla heeft het leven toch geen zin meer.''
    ''Neem een sandwich!'' JEZUS HAAHAHAHA


    Je sorteert toch wel op meeste kudo's of bookmarks, hopelijk? D: Het is niet fantastisch als je nieuw spul zoekt (al kun je met een beetje gepruts de zoekmachine ook zover krijgen dat je alleen resultaten in een tag ziet voor een bepaalde periode en dan gesorteerd op kudo's/bookmarks, zodat je het beste van de meest recente toevoegingen ziet), maar het is duizend keer beter dan in het wilde weg tags binnen wandelen, oh gosh, want dat is inderdaad iets om wanhopeloos van te worden.



    Wiarda schreef:
    (...)
    JA DAT. Iedereen mag schrijven wat hij wil en dat is helemaal prima en ik moedig het met al het enthousiasme aan, maar als ik mijn Hannibal fic wil, dan wil ik geen Hannibal fic waarin Will Graham opeens een watje is en Hannibal Lecter fucKING BLOOST OM COMPLIMENTJES zo van ik kan een hoop hebben maar dat werkt gewoon niet oké dan wil ik huilen

    /rant

    /ik heb een hoop Hannigram emoties de afgelopen tijd

    /waarom moest deze show gecanceld worden

    /tijd voor bed

    /misschien moet ik wat rustiger aan doen met de OITNB-marathon want mijn dagelijkse vocabulair wordt er niet echt netter op holy duck


    Iehhh, dat klinkt inderdaad als iets wat meer nachtmerries opwekt dan al het kannibalisme. Personages die heftig OOC zijn in niet-crackfic zijn mijn grootste angst. Het voelt zo fóút, en het ergste is dat je het soms niet meer kunt afschudden en het voor eeuwig aan dat personage geplakt zit, verdrongen en opgesloten in een goed verborgen hoekje, maar nog steeds aanwezig. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben beter in dingen op schrijven die ik moet doen, dan ze dat werkelijk doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grand Thompson is zo leuk. :3

    Square schreef:
    (...)

    Iehhh, dat klinkt inderdaad als iets wat meer nachtmerries opwekt dan al het kannibalisme. Personages die heftig OOC zijn in niet-crackfic zijn mijn grootste angst. Het voelt zo fóút, en het ergste is dat je het soms niet meer kunt afschudden en het voor eeuwig aan dat personage geplakt zit, verdrongen en opgesloten in een goed verborgen hoekje, maar nog steeds aanwezig. (no_chears)

    rant hieronder want ik moet het ergens kwijt uuggHH
    Fanon Will Graham is zo triest ik word er echt gewoon een beetje wanhopig van. Iedereen beschrijft hem als een soort onzekere, onderdanige pup met een ziekelijk soort onschuldigheid om zich heen en dan denk ik echt van ??? nee? Deze man heeft een andere man vermoord en het lijk in een museum opgezet om indruk te maken op zijn niet-boyfriend oelewappers deze motherfucker heeft een red dragon geslacht met een opengereten wang en een mes in zijn schouder als een soort zieke eerste date met zijn psychopaatpartner eN SPRONG TOEN SAMEN MET HEM VAN EEN KLIF iedereen die zegt dat Will Graham een onschuldig slachtoffer is mag een cactus likken want in die drie seizoenen is hij van een sociaal ongemakkelijke babyhond naar een cold, twisted bitch gegaan die 100% Hannibals gelijke is en die zich op heeft weten boksen vanaf dat onderdanige plekje aan het begin van seizoen 1 duS OPROEP AAN ALLE POST SEASON 3 SCHRIJVERS: Will Graham zou het leven uit Hannibal Lecters keel kunnen knijpen zonder een greintje schuldgevoel en de enige reden waarom hij het niet doet is omdat hij weet dat Hannibal hetzelfde bij hem zou kunnen doen eN DAT IS HET SPANNENDE want voor het eerst. Voor het eerst in al die afleveringen weten we niet meer wie er als eerst zou sterven en dat. is. will. grahams. fucking. transformatie.

    /hannibal out


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Je sorteert toch wel op meeste kudo's of bookmarks, hopelijk? D: Het is niet fantastisch als je nieuw spul zoekt (al kun je met een beetje gepruts de zoekmachine ook zover krijgen dat je alleen resultaten in een tag ziet voor een bepaalde periode en dan gesorteerd op kudo's/bookmarks, zodat je het beste van de meest recente toevoegingen ziet), maar het is duizend keer beter dan in het wilde weg tags binnen wandelen, oh gosh, want dat is inderdaad iets om wanhopeloos van te worden.

    WANHOPELOOS. Jaaa, dat doe ik wel, of meeste hits, want ik haat die nieuwe dingen, maar soms waag ik een poging bij de nieuwste fics en dan is het zo vreselijk. Kunnen ze slechte fics niet gewoon op Wattpad droppen?? Daar is het niveau toch al niet al te hoog.
    Maar maar maar bij Harry Styles/Louis Tomlinson heeft Fading het hoogste aantal kudo's en dat is ook vreselijk omdat Fading triggert en kut is en ik word echt verdrietig van de fic drought bij Larry fic. En ik kan ook geen goede smut meer vinden omdat alles echt vreselijk geschreven is en ik heb ook gewoon alle goede smut gelezen en oh god had ik Young & Beautiful maar nooit gelezen, niets kan dat overtreffen en ik ben altijd teleurgesteld in andere fics, ook al zijn ze ook super goed. En dan heb je ook nog fucking Baby Heaven's In Your Eyes en Four's Company. Ik ben helemaal done.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    bleurgh


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have