• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hebben jullie enig idee hoe jullie punten gaan zijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hebben jullie enig idee hoe jullie punten gaan zijn?

    Eerlijk? Nee. Nou ja, mijn mondeling is sowieso een herexamen, maar de andere examens zou ik niet weten. Ze leken ergens wel te lukken, maar je weet nooit dat ik compleet de bal heb misgeslagen ofzo.


    Take me to wonderland

    Frodo schreef:
    Hebben jullie enig idee hoe jullie punten gaan zijn?

    redelijk slecht denk ik ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    redelijk slecht denk ik ;/


    Same. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Eerlijk? Nee. Nou ja, mijn mondeling is sowieso een herexamen, maar de andere examens zou ik niet weten. Ze leken ergens wel te lukken, maar je weet nooit dat ik compleet de bal heb misgeslagen ofzo.


    Dit, zo hard dit. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IK HEB EEN 14/20 VOOR ALLES, behalve voor wijsbegeerte een 8/20, maar ik bedoel, dat was vorig jaar een 5/20 en het is een onzinnig vak, dus ik mag niet klagen. Woehoe, ik ben zo blij! (hoera) Dit is de eerste examenperiode dat ik voor vier vakken ineens door ben, én dat ik een 14/20 heb gehaald, want het hoogste was tot nu toe een 13/20.
    Weten jullie je punten al?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    IK HEB EEN 14/20 VOOR ALLES, behalve voor wijsbegeerte een 8/20, maar ik bedoel, dat was vorig jaar een 5/20 en het is een onzinnig vak, dus ik mag niet klagen. Woehoe, ik ben zo blij! (hoera) Dit is de eerste examenperiode dat ik voor vier vakken ineens door ben, én dat ik een 14/20 heb gehaald, want het hoogste was tot nu toe een 13/20.
    Weten jullie je punten al?


    Wauuuw ben super blij voor je! Als ik zo'n punten krijg, schreeuw ik heel de buurt bij elkaar :'D gefeliciteerd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Patholoog schreef:
    IK HEB EEN 14/20 VOOR ALLES, behalve voor wijsbegeerte een 8/20, maar ik bedoel, dat was vorig jaar een 5/20 en het is een onzinnig vak, dus ik mag niet klagen. Woehoe, ik ben zo blij! (hoera) Dit is de eerste examenperiode dat ik voor vier vakken ineens door ben, én dat ik een 14/20 heb gehaald, want het hoogste was tot nu toe een 13/20.
    Weten jullie je punten al?

    Gefeliciteerd!
    Ik weet ze morgen, meh. :/


    Take me to wonderland

    Ik weet ze vanavond (no_chears) stresssss.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Patholoog schreef:
    IK HEB EEN 14/20 VOOR ALLES, behalve voor wijsbegeerte een 8/20, maar ik bedoel, dat was vorig jaar een 5/20 en het is een onzinnig vak, dus ik mag niet klagen. Woehoe, ik ben zo blij! (hoera) Dit is de eerste examenperiode dat ik voor vier vakken ineens door ben, én dat ik een 14/20 heb gehaald, want het hoogste was tot nu toe een 13/20.
    Weten jullie je punten al?


    Proficiat. *O*

    In het beste geval ben ik er op drie door, en op drie niet. Al heb ik eerder het gevoel dat mijn uitslag gewoon echt slecht gaat zijn en ik er op niks ga door zijn.
    Mijn planning voor juli/augustus/september is alleszins al gemaakt. -Dit klinkt echt pessimistisch, maar zo was het niet bedoeld :'D-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Proficiat. *O*

    In het beste geval ben ik er op drie door, en op drie niet. Al heb ik eerder het gevoel dat mijn uitslag gewoon echt slecht gaat zijn en ik er op niks ga door zijn.
    Mijn planning voor juli/augustus/september is alleszins al gemaakt. -Dit klinkt echt pessimistisch, maar zo was het niet bedoeld :'D-

    Ben er op drie door en op drie niet ;p
    Met een herexamen van vorig semester bij, dus ga er vier opnieuw moeten doen in augustus. Eigenlijk beter/ongeveer zoals ik het verwacht had, dus voel me er niet heel slecht bij. Het zijn alleen die verschrikkelijke vakken waar ik geen zin in heb om ze opnieuw te moeten studeren xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Can someone pls give me a hug? Mijn punten zijn echt super, super slecht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Can someone pls give me a hug? Mijn punten zijn echt super, super slecht.



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Frodo schreef:
    Can someone pls give me a hug? Mijn punten zijn echt super, super slecht.


    Je bent niet alleen, de mijne ook. Dikke knuffel en de moed niet opgeven. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awww, aan iedereen die het nodig heeft de allerdikste knuffels!


    @Melissa, oei ;/ In een schaal van 1 tot 6, hoe slecht?
    Maar het is nog niet voorbij natuurlijk. We geven niet op!


    “To live will be an awfully big adventure.”