• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe gaat het studeren? En wanneer is jullie eerste examen?
    Ik begin er dinsdag al aan, heuj. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Om 14u vandaag. :'( Komt iemand me kidnappen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Om 14u vandaag. :'( Komt iemand me kidnappen?


    Oh wow, zo vroeg dat jij begint. :o Heel veel succes! Komt goed. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eerste examen gehad en het viel echt tegen. :/ Ik kon de cursus letterlijk uit het hoofd, had alle oefeningen gemaakt, de oplossing van de examens van juni herbekeken ... Ik denk niet dat ik het vak ooit beter ga kunnen dan nu, en nog vroeg ze dingen waarvan ik dacht 'dafuq'. Al die uren die ik erin heb gestoken, ugh. Ik hoop maar dat ik er alsnog door ben, want het zijn direct 8 studiepunten.

    Nu op naar de volgende. Die zou wel goed moeten komen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gisteren beide examens gedaan en ze leken wel te gaan. Jeugdrecht ging veel beter dan de eerste keer en biomedische vaardigheden leek ook iets beter te gaan, maar daar twijfel ik nog wel of het goed genoeg was. :/ Maar goed, voor mij zitten de herexamens er op.


    Take me to wonderland

    Nummer 2 ging goed! Overmorgen weer al eentje, dus ik ga verder leren. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dus. Morgen heb ik eindelijk mijn laatste examen. Echter, de afgelopen twee dagen heb ik bijna niets gedaan, omdat helemaal geen motivatie of iets had. Maar aangezien ik toch nog wilde slagen voor dat vak, heb ik me bijeen gepakt, en ben ik toch maar eens begonnen. Jep, de laatste avond van de blok ga ik extra lang leren, oh goody. En dan morgen nog eens om 6u of zo op, om alles nog eens door te kijken. Gelukkig kan ik morgenmiddag mijn ben in, als het niet al te luid is met de reparaties op kot.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welk vak heb je? (:
    Ik heb morgenochtend natuurkunde, en ik heb quasi alles gedaan op 2 dagen. (Want ja, maandag had ik ook een examen, haha) Ik weet nog dat ik vorige keer de formules echt niet kon, en dat ik zelfs gewoon 6 hoofdstukken niet gedaan had. Ik kan het gelukkig wel een stuk beter nu. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Welk vak heb je? (:
    Ik heb morgenochtend natuurkunde, en ik heb quasi alles gedaan op 2 dagen. (Want ja, maandag had ik ook een examen, haha) Ik weet nog dat ik vorige keer de formules echt niet kon, en dat ik zelfs gewoon 6 hoofdstukken niet gedaan had. Ik kan het gelukkig wel een stuk beter nu. :')


    Immunologie. Ik denk niet echt dat ik het anders gedaan het dan vorige keer, enkel wat meer details geleerd, dus daarom vrees ik ervoor. Succes ermee! Zo te horen gaat dat wel lukken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Immunologie. Ik denk niet echt dat ik het anders gedaan het dan vorige keer, enkel wat meer details geleerd, dus daarom vrees ik ervoor. Succes ermee! Zo te horen gaat dat wel lukken.


    Wie weet is het wel een stuk makkelijker dan vorige keer! Moed erin houden. (: Veel succes en geniet van je vakantie daarna! Ik moet nog twee vakken hierna, maar dinsdag ben ik ook ein-de-lijk klaar. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben dus geslaagd voor mijn twee herexamens, yay me. Jeugdrecht had ik al wel een goed gevoel bij, maar ik had niet verwacht dat ik zou slagen voor biomedische vaardigheden aangezien ik daar bijna niets voor gedaan had.


    Take me to wonderland

    Ik gaf het op voor vandaag, zat toch maar te suffen boven mijn boek, er drong zelfs niet meer van de industriële revolutie meer door en ik heb dat nog maar 10 keer geleerd, zowat in elk ander vak. Morgen om 6 uur maar de rest nog doen dan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Heel veel succes aan iedereen die nog heeft!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog eentje, fuck yeah. Dinsdag scheikunde en het zit erop. Langste blok ever. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe waren de punten eigenlijk? (:


    Take me to wonderland