• Hallo iedereen, ik kom zo ongeveer zelf net terug van een festival, wat mij inspiratie gaf om een lijstje te maken. Over festivals. Hieronder kun je hem checken en reageren als je dat nodig vindt.


    Tips hoe je je festivalervaring niet kut maakt.

    Om het topic nog enigszins nuttig te houden op promotie na, zijn jullie al naar festivals geweest? Of gaan jullie nog? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha kudo's voor je "wees geen lul en..." punten :')

    Oh en ik kan maar één ding zeggen op aankomende festivals: Rock-Quest whoop *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Hehe, leuke gemaakt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk hehehe xD Maar tis eerder een 8 grootste irritante klootzakken die rond lopen op een festival lijstje xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    GredWeasley schreef:
    Haha kudo's voor je "wees geen lul en..." punten :')

    Oh en ik kan maar één ding zeggen op aankomende festivals: Rock-Quest whoop *O*


    Ik was eerlijk gezegd bang dat ik al te grof was met die punten, hahaha, fijn dat het gewoon toegestaan is! Veel plezier hè! :Y)


    Debbaut schreef:
    Hehe, leuke gemaakt!


    Dank je wel!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wees eerlijk: bij punt 5 had je weer de neiging gekregen om te schrijven 'wees geen lul' maar je dacht van nah toch niet


    Heaven is a place that we all have

    Saltzman schreef:
    Leuk hehehe xD Maar tis eerder een 8 grootste irritante klootzakken die rond lopen op een festival lijstje xD

    Bedankt. Het was ook enigszins gericht op klootzakken die festivals voor anderen verpesten inderdaad. Misschien zitten er een aantal op Quizlet en voelen ze zich aangesproken, hah.


    Aerate schreef:
    wees eerlijk: bij punt 5 had je weer de neiging gekregen om te schrijven 'wees geen lul' maar je dacht van nah toch niet


    Absoluut! Alleen ik dacht aan.. de kindjes? Sowieso twijfelde ik al bij de titel, of het niet te obsceen was. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha dit zijn woorden waar ik bij leef op festivals. :'D Een keer heb ik het voorgehad dat ik al drie uur stond te wachten voor een concert om van voor te staan (en ik heb van elke voorgaande band genoten) en dan drong een of ander mislukt wijf voor mijn neus op de eerste rij. Ik heb ze zodra ik de kans had eens goed aan de kant gezet met een vuile blik erbij. :')


    What would Emma do?

    Haha dit is zeker niet obsceen hoor :) Er zijn hier kinderen van 12 ofzo die hun celebfetisjen uitmondig beschrijven in hun verhalen xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lindemann schreef:
    Haha dit zijn woorden waar ik bij leef op festivals. :'D Een keer heb ik het voorgehad dat ik al drie uur stond te wachten voor een concert om van voor te staan (en ik heb van elke voorgaande band genoten) en dan drong een of ander mislukt wijf voor mijn neus op de eerste rij. Ik heb ze zodra ik de kans had eens goed aan de kant gezet met een vuile blik erbij. :')


    Het is inderdaad echt hatelijk als het gebeurt. Zaterdag stonden mijn vriend en ik ook te wachten voor Gojira op Graspop, ruim twee uur. Op een gegeven moment proberen een aantal personen en kleine mensjes zich ineens tussen mijn vriend en mij te wurmen. Als het mijn favoriete band betreft, laat ik mensen echt niet voordringen. Dus ik heb ze weggeduwd na een waarschuwing te geven. Vervelend is ook dat mensen het tijdens een optreden nog proberen. Bahbahbah. (cat)


    @Rick: Ja, in dat opzicht heb je helemaal gelijk, maar je weet maar nooit. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je bent wel de belangrijke regenpocho's vergeten. (krul) Ach, misschien is het benoemen van korte broekjes ook wel belangrijker.


    Your make-up is terrible

    Hahah, heel leuk gemaakt!
    Zelf ben ik 11 juni naar Lakedance geweest, twee dagen daarvoor naar Guus en op de planning staat in augustus sowieso nog Holi Fusion. Op het moment twijfel ik nog om naar Wish te gaan, maar anders blijft het hierbij. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Silvera schreef:
    (...)

    Het is inderdaad echt hatelijk als het gebeurt. Zaterdag stonden mijn vriend en ik ook te wachten voor Gojira op Graspop, ruim twee uur. Op een gegeven moment proberen een aantal personen en kleine mensjes zich ineens tussen mijn vriend en mij te wurmen. Als het mijn favoriete band betreft, laat ik mensen echt niet voordringen. Dus ik heb ze weggeduwd na een waarschuwing te geven. Vervelend is ook dat mensen het tijdens een optreden nog proberen. Bahbahbah. (cat)


    @Rick: Ja, in dat opzicht heb je helemaal gelijk, maar je weet maar nooit. :Y)


    Ja inderdaad... en dan ben je toch niet helemaal meer op je gemak. Ik heb enkele vrienden die dat ook doen. Ik ben daar echt te beleefd voor. :'D


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    Je bent wel de belangrijke regenpocho's vergeten. (krul) Ach, misschien is het benoemen van korte broekjes ook wel belangrijker.


    Gelukkig is het dragen van een regenponcho bijna vanzelfsprekend! :Y)


    Canagan schreef:
    Hahah, heel leuk gemaakt!
    Zelf ben ik 11 juni naar Lakedance geweest, twee dagen daarvoor naar Guus en op de planning staat in augustus sowieso nog Holi Fusion. Op het moment twijfel ik nog om naar Wish te gaan, maar anders blijft het hierbij. ^^


    Supertof! Er komt mooi weer aan in juli (zeggen ze), dus het zou erg leuk zijn om te gaan natuurlijk!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Leuk lijstje weer! Ik ben laatste naar pinkpop geweest. Het was echt geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Leuk lijstje weer! Ik ben laatste naar pinkpop geweest. Het was echt geweldig.


    Ik zag de foto's inderdaad op Facebook voorbij komen. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Alleen jammer van de crowdsurfer(s).


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)