• We wonen nu al langer dan 10 jaar in dit huis en mijn moeder wilt al sinds het begin de gang renoveren. De gang is lelijk en heeft gewoon een vreemde geur, al sinds we hier wonen. Toen ging ineens de wc stuk in de gang. En het luik waarmee je onder de grond kan en bij het water. En de waterkraan daar. Die kraan is nu wel gefixt, maar voor mijn moeder was dit het punt om te zeggen dat de gang een make-over zou krijgen. Dit gebeurde echter al in augustus, lol. Langzaamaan is mijn vader begonnen om alles te slopen, De wc eruit, alle tegels eruit, de grond in de gang en als laatste het behang en de kasten.

    Vanaf vorige week is er iemand bezig om onze gang te verbouwen, joepie! Al sinds augustus maar 1 wc hebben in de ruimte waar iedereen ook nog douched en zich in klaar moet maken is namelijk nogal vervelend. Vandaag heeft Dave, onze klusjesman die erg vals meezingt met de radio, de vloer erin gestort. Het zal even duren tot hij droog is, dus de voordeur staat open, de gangdeur en de achterdeur. Nu hebben wij drie katten die de gang opeens reuze interessant vinden en wat buurtkatten die de open deur ook leuk vinden. Dit is het resultaat.



    Ik vraag me af of er nog meer pootjes zullen verschijnen.


    Your make-up is terrible

    Iracebeth schreef:
    Het doet me hieraan denken, hahahah.


    Op het eerste gezicht dacht ik dat het een stopcontact was in paw-vorm :'D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 14:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Op het eerste gezicht dacht ik dat het een stopcontact was in paw-vorm :'D


    Hahahahaah :'D Het duurde bij mij ook even :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahahaah :'D Het duurde bij mij ook even :'D

    De foto is zo gemaakt dat, dat witte net op een muur lijkt hehe :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    De foto is zo gemaakt dat, dat witte net op een muur lijkt hehe :'D


    Jaa inderdaad :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.