• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Om het extra gezellig te maken zijn er ook altijd verschillende activiteiten te doen, zoals bootje varen, beach volleybal, surfen, snorkelen, beach voetballen.... je kunt het je zo gek nog niet bedenken, maar alles is mogelijk!

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Dit zijn de drie hotels van Giorti Beach, dus drie keuzes waar jij je (eventuele) nachten kunt doorbrengen op Giorti Beach. De hotels staan ook op volgorde van links naar rechts: Proto Giorti - Detero Giorti - Trito Giorti

    Proto Giorti staat bekend om de rustige mensen, die er ook zeker komen. Echter is het toch een illusie om te denken dat deze mensen niet van feestjes houden. Proto Giorti mensen houden er niet zo van om op te vallen, maar als ze samen met vrienden of bekenden zijn, gaan ze helemaal los. In het hotel zijn ze ook wat lakser met de regeltjes. Mensen krijgen er makkelijker drank mee en doen er minder moeilijk over een eurootje minder of meer. Mensen die graag overnachten in Proto Giorti zijn vaak op het strand of in de zee te vinden. 's Avonds zal het wisselen tussen strandtenten, discotheken en cafés. Ze hebben geen bepaalde voorkeur. Proto Giorti is het kleinste hotel van Giorti Beach en is ingericht in rustieke stijl. De rustieke stijl zorgt ervoor dat de mensen toch weer rustig overkomen.

    Detero Giorti is het grootste en meest bezochte hotel van Giorti Beach. Dit hotel is voor de diehard party animals, die meestal 's ochtend in bed te vinden zijn, 's middags rustig in de zee of het zwembad en elke avond en nacht in een tent of club. Hier overnachten de mensen die echt zijn gekomen voor de tenten, de drank en de sex. Detero Giorti is dus het grootste hotel van Giorti Beach, en is ingericht in moderne stijl.

    Trito Giorti is speciaal voor de middenmoot. De mensen die niet goed keuzes kunnen maken en die niet zo goed weten wat ze nou écht heel leuk willen. Aan de ene kant willen ze elke avond weg, aan de andere kant weer niet. Ze willen 's ochtends kunnen slapen, maar ook wel weer meemaken wat er 's ochtends gebeurd. Hier overnachten over het algemeen niet de rustige mensen, maar ook niet de grootste feestbeesten, al kunnen ze er wel wat van. Trito Giorti is het ook de middelste qua grote van het hotel, en is ingericht in Scandinavische stijl, met veel wit en 'openheid', waardoor het extra toegankelijk is en er vriendelijk uit ziet.


    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Delia Rodante Zagorakis - Cicatrice - 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi - ANTI - 1.5
    • Niamh Keahi - Sempre 1.4
    • Matthew Jean Harrisons - SphinxX - 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez - Panix - 1.4
    • Bethany Caitlin Frice - Sunrises - 1.4


    Gasten van Detero Giorti
    • Jon Wilder McCants - Sloane 1.7
    • Ashton Leah Graclet - canagan 1.4
    • Luke Cedric Connell - Aemilin - 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos - ANTI - 1.3
    • Lawrence Grayson Moore - _AnneFleur_ - 1.6
    • gereserveerd voor CharliePuth
    • gereserveerd voor tuck


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham - Poshlost - 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson - _AnneFleur_ - 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez - Chikara - 1.4
    • Charlotte Chloe Desserano - Dalis 1.5
    • Florence Da Sangallo - Tapette - 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery - Camhanaich - 1.5
    • Cadi Victoire Whelan - Aemilin - 1.5
    • Jordyn Cassandra Norwood - Heathens - 1.5



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    • rollentopic
    • praattopic

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:07 ]


    take risks

    Haha, kan gebeuren.

    Zou ik voor de zekerheid een meisje mogen reserveren bij Trito Giorti?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje reserveren voor Trito Giorti?

    Aangezien detero en trito giorti snel volstromen, gooien we ook eventjes (dus niet voor altijd) de stop op trito giorti.
    Aangezien detero en trito meer geschikt zijn voor de mensen die uitgaan dan proto, en iedereen graag naar detero en trito giorti wilt, gaan we proto giorti nog een klein beetje aanpassen. Hij blijft wel in dezelfde stijl, maar hij wordt wat toegankelijker voor meer mensen! (:


    take risks

    Mag ik een vrouwelijk personage voor Proto Giorti dan?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Cicatrice schreef:
    Mag ik een vrouwelijk personage voor Proto Giorti dan?

    Je staat erbij!

    edit: proto giorti is aangepast (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:24 ]


    take risks

    Delia Rodante Zagorakis
    ''This is my fight song, take back my life song, prove I'm alright song. My powers turned on, starting righ now I'll be strong, I'll play my fight song and I don't really care if nobody else believes, cause I've still got a lot of fight left in me.''



    Naam
          Delia • Deze naam komt van origine uit Griekenland en wordt al enkele eeuwen gebruikt. Van het Griekse eiland Delos, bijnaam van de Griekse Godin Artemis. De betekenis van de naam is 'donker'.
    Rodante • Rodante is officieel een meisjesnaam die afstamt uit het Grieks. De betekenis van de naam Rodante is 'rozenstruik'. De naam is bekend in voornamelijk Griekenland.

    Leeftijd
          Momenteel is Delia tweeëntwintig jaar oud, ze is geboren op 24 januari. Dit maakt haar Zodiac Sign een Aquarius.
    Element: Air
    Quality: Fixed
    Color: Blue, Blue-green, Grey, Black
    Day: Saturday, Sunday
    Ruler: Uranus
    Greatest Overall Compatibility: Gemini, Libra
    Best for Marriage and Partnerships: Leo
    Lucky Numbers: 4, 8, 13, 17, 22, 26
    Date range: January 20 - February 18


    Hotel
          Dalia verblijft bij het Proto Giorti, voornamelijk omdat ze grotendeels wel wat rust wilt.

    Geboorteland/Woonplaats
          Geboren én getogen in Griekenland, in de plaats Piraeus, wat ongeveer 6 tot 12 kilometer van Athene afligt. De stad is al millennia een belangrijke havenstad voor Griekenland.
    Op haar zeventiende is ze verhuisd naar Chicago naar haar tante die migrant was en zodra ze daar was begon ze aan een studie 'Binnenhuisarchitectuur', maar dit was toch niets voor haar en toen ze na een jaar zag dat er voor vrouwen werden gezocht van achttien voor het leger, melde ze zich ervoor aan.
    Dus ze woont officieel zelf in Chicago nu, ze heeft een studio ergens in de stad.

    Uiterlijk
          • Donker bruine lange haren
    • Met veel krullen al ze ze soms stijlt
    • In vrije tijd heeft ze haar los, in dienst in een staart of een lage knot.
    • Hazelachtige kleur ogen
    • 1 meter en 67 centimeter lang
    • Redelijk gespierd voor een vrouw
    • Draagt zo nu en dan haar bril eens, met sterkte +1 en +1,5
    • Heeft diverse littekens over zich heen
    • Heeft zo'n ketting die ze in het leger hebben
    • Draagt bijna altijd wel een enkelbandje in haar vrije tijd
    • Grijnst veel
    • Haar huid verkleurd snel


    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    ''Don’t walk in front of me… I may not follow. Don’t walk behind me… I may not lead. Walk beside me… just be my friend.”

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Innerlijk
          Goede eigenschappen
    • Geduldig
    • Doorzettend
    • Intelligent
    • Leidinggevend
    • Beschermend
    • Loyaal
    • Intensief

    Slechte eigenschappen
    • Realistisch
    • Sarcastisch
    • Standvastig
    • Erg serieus over het algemeen
    • Manipulatief
    • Onzeker
    • Gesloten

    Geschiedenis
         
    Altair Michael Zagorakis • Vader • Trauma chirgurg
    Daphne Melissa Zagorakis • Moeder • Docente geschiedenis en Grieks.
    Charissa Hera Zagorakis • Oudere zus • Advocaat
    Stephan Eros Zagorakis • Jongere broer • Studeert elektrotechniek

    Zoals eerder genoemd is Delia geboren én getogen in Piraeus, een stad ongeveer 6 tot 12 kilometer verwijderd van Athene en een belangrijke havenstad. Ze heeft een vijf jaar oudere zus, Charissa en toen Delia de leeftijd van drie had bereikt, kreeg ze een jonger broertje Stephan. Met beiden kan ze het erg goed vinden en ze hebben ook vaak contact qua brieven, of als ze vrij is via haar telefoon. Het was ook Charissa's idee om met zijn tweeën op vakantie te gaan, maar Charissa werd opgebeld voor een belangrijke zaak.

    Extra
          —Likes •
    —Dislikes •
    —Dalia zit net in het leger en dit is haar vakantie, na drie maanden in Afghanistan te hebben gezeten. Ze vindt het werk zwaar, maar is er erg tevreden mee.
    —




    Naam en faceclaim etc.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 12:18 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Zou ik een meisje voor Proto Giorti mogen reserveren ik zal mijn rol zo snel mogelijk proberen te maken :)
    (als het mag dan)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 19:52 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb al gereserveerd, maar is er voorkeur of ik een man of een vrouw neem? Zo niet dan wil ik graag een vrouw.


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik heb al gereserveerd, maar is er voorkeur of ik een man of een vrouw neem? Zo niet dan wil ik graag een vrouw.


    Neee is geen voorkeur bij, ik zal het erbij zetten!


    take risks

    _patch schreef:
    Zou ik een meisje voor Proto Giorti mogen reserveren ik zal mijn rol zo snel mogelijk proberen te maken :)
    (als het mag dan)

    Tuurlijk! Ik zet je in de lijst!


    take risks

    Dan begin ik er meteen aan

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 20:16 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    is het dan oke dat ik mijn rol maak?
    want dan begin ik er nu aan:)

    Jaaa is helemaal goed!


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Neee is geen voorkeur bij, ik zal het erbij zetten!


    Dan ga ik een beginnetje maken (:


    chaos makes the muse

    Ik weet dat er een stop zit op de jongeren in het Detero Giorti hotel maar zou ik daar wel een jongen mogen als ik ook nog een meisje in Proto Giorti neem?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 20:27 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Maddox Charris
    I don’t care what you think about me, I don’t think about you at all.

    _________________________________________________________________________________________________________________


    ~Naam~

    Naam: Maddox
    Betekenis: Voordeel halend
    Achternaam: Charris
    Betekenis: liefdadig; genade

    ~Leeftijd~
    21 jaar

    ~Woonplaats en land~
    America, Phoenix

    ~Gekozen hotel~
    Maddox verblijft in Proto Giorti, omdat ze wel van een feestje houdt maar Maddox weet dat ze de rust ook nodig heeft en welk hotel had ze dan beter kunnen kiezen
    ________________________________________________________________________________________________________________
    An ugly personality, destroys a pretty face
    ________________________________________________________________________________________________________________


    ~Innerlijk~
    • Goede eigenschappen
    •
    •
    •
    •
    •

    • Slechte eigenschappen
    •
    •
    •
    •
    •

    ______________________________________________________________________________________________________________________
    I keep it real and that’s a promise
    ______________________________________________________________________________________________________________________


    ~Uiterlijk~
    [fc. Danielle campbel]
    • Zandloperfiguurtje
    • Smal gebouwd
    • Tattoo op haar onderrug
    • 1 meter 80 lang
    • Halflang donkerblond haar
    • Een pixie gezichtje
    • Wipneusje
    • Donkerblauwe ogen
    • Volle lippen
    Navelpiercing

    ~Geschiedenis~
    Maddox heeft een zus, die net 2 minuten ouder dan haar is. Ze kan heel goed met haar zus omgaan en hadden eigenlijk nooit ruzie. Toch zijn uit elkaar gegroeid toen haar moeder kanker kreeg gingen ze beide heel erg anders met het verdriet om. Zo ziet Maddox haar zus niet vaak meer maar ze draagt haar zus nog altijd bij haar in haar hart net zoals haar moeder. Met haar vader had Maddox nooit heel veel contact ze was het typische moederskindje. Dus heeft ze niet veel familie meer overgehouden dat is dan ook de reden dat ze nu het leven viert, ze weet dat het zo afgelopen kan zijn want haar moeder was ook nog maar 42 jaar oud. Nu is Maddox op zoek naar een paar goede vrienden want ze wil haar sociale bestaan weer een beetje opbouwen.
    __________________________________________________________________________________________________________________
    Distance isn’t an issue, because on the end, I’ve you
    __________________________________________________________________________________________________________________

    ~Relaties~
    •
    •
    •

    ~Extra~
    •
    •

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:15 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."