• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Om het extra gezellig te maken zijn er ook altijd verschillende activiteiten te doen, zoals bootje varen, beach volleybal, surfen, snorkelen, beach voetballen.... je kunt het je zo gek nog niet bedenken, maar alles is mogelijk!

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Dit zijn de drie hotels van Giorti Beach, dus drie keuzes waar jij je (eventuele) nachten kunt doorbrengen op Giorti Beach. De hotels staan ook op volgorde van links naar rechts: Proto Giorti - Detero Giorti - Trito Giorti

    Proto Giorti staat bekend om de rustige mensen, die er ook zeker komen. Echter is het toch een illusie om te denken dat deze mensen niet van feestjes houden. Proto Giorti mensen houden er niet zo van om op te vallen, maar als ze samen met vrienden of bekenden zijn, gaan ze helemaal los. In het hotel zijn ze ook wat lakser met de regeltjes. Mensen krijgen er makkelijker drank mee en doen er minder moeilijk over een eurootje minder of meer. Mensen die graag overnachten in Proto Giorti zijn vaak op het strand of in de zee te vinden. 's Avonds zal het wisselen tussen strandtenten, discotheken en cafés. Ze hebben geen bepaalde voorkeur. Proto Giorti is het kleinste hotel van Giorti Beach en is ingericht in rustieke stijl. De rustieke stijl zorgt ervoor dat de mensen toch weer rustig overkomen.

    Detero Giorti is het grootste en meest bezochte hotel van Giorti Beach. Dit hotel is voor de diehard party animals, die meestal 's ochtend in bed te vinden zijn, 's middags rustig in de zee of het zwembad en elke avond en nacht in een tent of club. Hier overnachten de mensen die echt zijn gekomen voor de tenten, de drank en de sex. Detero Giorti is dus het grootste hotel van Giorti Beach, en is ingericht in moderne stijl.

    Trito Giorti is speciaal voor de middenmoot. De mensen die niet goed keuzes kunnen maken en die niet zo goed weten wat ze nou écht heel leuk willen. Aan de ene kant willen ze elke avond weg, aan de andere kant weer niet. Ze willen 's ochtends kunnen slapen, maar ook wel weer meemaken wat er 's ochtends gebeurd. Hier overnachten over het algemeen niet de rustige mensen, maar ook niet de grootste feestbeesten, al kunnen ze er wel wat van. Trito Giorti is het ook de middelste qua grote van het hotel, en is ingericht in Scandinavische stijl, met veel wit en 'openheid', waardoor het extra toegankelijk is en er vriendelijk uit ziet.


    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Delia Rodante Zagorakis - Cicatrice - 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi - ANTI - 1.5
    • Niamh Keahi - Sempre 1.4
    • Matthew Jean Harrisons - SphinxX - 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez - Panix - 1.4
    • Bethany Caitlin Frice - Sunrises - 1.4


    Gasten van Detero Giorti
    • Jon Wilder McCants - Sloane 1.7
    • Ashton Leah Graclet - canagan 1.4
    • Luke Cedric Connell - Aemilin - 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos - ANTI - 1.3
    • Lawrence Grayson Moore - _AnneFleur_ - 1.6
    • gereserveerd voor CharliePuth
    • gereserveerd voor tuck


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham - Poshlost - 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson - _AnneFleur_ - 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez - Chikara - 1.4
    • Charlotte Chloe Desserano - Dalis 1.5
    • Florence Da Sangallo - Tapette - 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery - Camhanaich - 1.5
    • Cadi Victoire Whelan - Aemilin - 1.5
    • Jordyn Cassandra Norwood - Heathens - 1.5



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    • rollentopic
    praattopic

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:07 ]


    take risks

    Ik denk dat ze meer de man-vrouw verhouding bedoeld, gezien er zo'n stuk of tien meer vrouwen zijn dan mannen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik denk dat ze meer de man-vrouw verhouding bedoeld, gezien er zo'n stuk of tien meer vrouwen zijn dan mannen.


    Daar kunnen wij ook niks aan veranderen. Zelf hebben we allebei al een mannelijke rol, en als veel mensen een vrouw als rol willen, zie ik er geen probleem in. De sfeer in giorti beach kan daarom nog steeds hetzelfde blijven en ik ga geen mensen verplicten een mannelijke rol te maken


    take risks

    Het gaat me inderdaad voornamelijk om de verhouding, die is zo groot dat dat - voor mijn gevoel dan - nooit goed kan blijven gaan. Dat de sfeer dan nog wel hetzelfde kan blijven zal best, het idee van de RPG is immers niet slecht, maar ik vrees dat er mensen gaan buiten vallen, of dat het te onoverzichtelijk gaat worden.
    En je hoeft mensen geen mannelijke rollen te verplichten, maar een maximum aantal rollen van elk geslacht had wel gekund en dan was deze verhouding niet zo groot geweest.
    Iemand die echt mee wil doen pakt uiteindelijk die laatste mannelijke rol vast wel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Het gaat me inderdaad voornamelijk om de verhouding, die is zo groot dat dat - voor mijn gevoel dan - nooit goed kan blijven gaan. Dat de sfeer dan nog wel hetzelfde kan blijven zal best, het idee van de RPG is immers niet slecht, maar ik vrees dat er mensen gaan buiten vallen, of dat het te onoverzichtelijk gaat worden.
    En je hoeft mensen geen mannelijke rollen te verplichten, maar een maximum aantal rollen van elk geslacht had wel gekund en dan was deze verhouding niet zo groot geweest.
    Iemand die echt mee wil doen pakt uiteindelijk die laatste mannelijke rol vast wel.


    Precies wat ik ook bedoelde


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Canagan schreef:
    Het gaat me inderdaad voornamelijk om de verhouding, die is zo groot dat dat - voor mijn gevoel dan - nooit goed kan blijven gaan. Dat de sfeer dan nog wel hetzelfde kan blijven zal best, het idee van de RPG is immers niet slecht, maar ik vrees dat er mensen gaan buiten vallen, of dat het te onoverzichtelijk gaat worden.
    En je hoeft mensen geen mannelijke rollen te verplichten, maar een maximum aantal rollen van elk geslacht had wel gekund en dan was deze verhouding niet zo groot geweest.
    Iemand die echt mee wil doen pakt uiteindelijk die laatste mannelijke rol vast wel.

    Jaaa, nu begrijp ik wel wat je bedoeld
    om eerlijk te zijn, wij hadden er nooit over nagedacht dat er zon aantal mensen mee wilden doen en waren dan ook hooguit verbaasd over de vele aanmeldingen. We hebben toen geen rekening gehouden met vrouwelijke en mannelijke rollen.

    Om (hopelijk) het verschil minder groot te maken, zit er nu definitief een stop op vrouwelijke personages. Mannelijke personages mogen nog worden aangemaakt.

    En nu hopen dat er nog mannelijke aanmeldingen komen (:


    take risks

    De mijne is in de maak!


    chaos makes the muse

    Aemilin schreef:
    (...)
    Jaaa, nu begrijp ik wel wat je bedoeld
    om eerlijk te zijn, wij hadden er nooit over nagedacht dat er zon aantal mensen mee wilden doen en waren dan ook hooguit verbaasd over de vele aanmeldingen. We hebben toen geen rekening gehouden met vrouwelijke en mannelijke rollen.

    Om (hopelijk) het verschil minder groot te maken, zit er nu definitief een stop op vrouwelijke personages. Mannelijke personages mogen nog worden aangemaakt.

    En nu hopen dat er nog mannelijke aanmeldingen komen (:


    Wellicht is het dan iets om rekening te houden met een volgende RPG, de meeste rollentopics hebben een x aantal rollen vaststaan. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aemilin schreef:
    (...)
    Jaaa, nu begrijp ik wel wat je bedoeld
    om eerlijk te zijn, wij hadden er nooit over nagedacht dat er zon aantal mensen mee wilden doen en waren dan ook hooguit verbaasd over de vele aanmeldingen. We hebben toen geen rekening gehouden met vrouwelijke en mannelijke rollen.

    Om (hopelijk) het verschil minder groot te maken, zit er nu definitief een stop op vrouwelijke personages. Mannelijke personages mogen nog worden aangemaakt.

    En nu hopen dat er nog mannelijke aanmeldingen komen (:


    Ah, super jammer!
    Ik was (aangezien er in de info staat dat een rol niet perse gereserveerd hoeft te worden) al bezig met het maken van een vrouwelijke rol, die al bijna af was.
    Heb ik die rol dus voor niks lopen maken... Super jammer, maar helaas niks aan te doen :(

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 8:50 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Raccoon schreef:
    Het spijt me ik ga me toch uitschrijven, ik ben bang dat ik deze ga verwaarlozen


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Lawrence Grayson Moore

    Sometimes those who don't socialize much aren't actually anti-social, they just have no tolerance for drama and fake people

    Leeftijd:
    Lawrence is momenteel 23 jaar en is geboren op 1 oktober, dit geeft hem het sterrenbeeld weegschaal.

    Woonplaats:
    Lawrence woont in hartje London, wat mede gefinancieerd wordt door zijn ouders. Hij komt uit een familie van advocaten en heeft na het lange aandringen van zijn vader ervoor gekozen deze traditie voort te zetten. Sinds kort gaat hij naar de universiteit van Greenwich waar hij rechten studeert. Hij heeft er wat langer mee gewacht omdat hij er helemaal geen zin in had, Lawrence is over het algemeen liever lui dan moe.

    Hotel:
    Lawrence heeft gekozen voor detero degoti, nou ja gekozen is een groot woord. Door een verloren weddenschap was hij verplicht om op zo'n jongerenvakantie te gaan. Lawrence vermijd dit soort 'sociale' aangelegenheden het liefst. Hij maakt niet snel vrienden en wordt over het algemeen wat nukkig beschouwd. Als je hem op een feestje ontmoet zal je hem zeker niet naar vinden, Lawrence is soms heel aardig, hoogstwaarschijnlijk wil hij iets van je en in het geval dat je een meisje bent probeert hij je vermoedelijk het bed in te praten. Lawrence is allesbehalve een allemansvriend, hij heeft welgeteld twee vrienden in London, deze kent hij al van kleins af aan.
    Hij is eerlijk, soms een beetje té eerlijk wat dan weer beledigend over kan komen



    Uiterlijk:
    fc. Daniel BederovOndanks dat Lawrence niet zo sportief is zoekt hij de sportschool regelmatig op zodat hij zijn lichaam en conditie op peil kan houden.
    Hij heeft donkedblond dik haar wat meestal netjes, wat hoog, op zijn hoofd ligt. Zijn ogen zijn donker van kleur. Zijn wenkbrauwen zijn vol en meestal laat hij een stoppelbaardje staan.


    Karakter:
    x glad x flirty x arrogant x eerlijk x realistisch x slim x liever lui dan moe x sarcastisch x geen vechtersbaas x kalm

    Ondanks dat Lawrence geen vechtersbaas is komt het af en toe toch voor dat hij wat klappen uitdeelt. Dit is voornamelijk het geval wanneer hij vindt dat mensen zich tegen hem keren of hij het gevoel heeft dat hem onrecht wordt aangedaan. Je wil Lawrence zeker niet tegen je hebben aangezien hij best sterk is. De meeste mensen vermijden hem daarom het liefst zodat ze op geen enkele manier met hem in aanraking komen.
    Hij kan er van genieten mensen voor gek te zetten tegenover een groep en heeft daar dan ook zelden spijt van.


    Geschiedenis:
    Lawrence woont al zijn gehele leven in Groot-Brittannië, ergens vindt hij het land geweldig en heeft het er naar zijn zin, maar aan de andere kant zou hij graag meer van de wereld willen zien. Hij woont sinds drie jaar op zichzelf en omdat hij nog geen goed betaalde baan heeft helpen zijn ouders met de financiën. Hij heeft het altijd goed gehad en heeft eigenlijk altijd alles gekregen wat hij wilde

    Familie:
    Vader: Philip James Moore, 54 jaar oud.
    Moeder: Rose Moore, 48 jaar oud.
    Zus: Evelyn Maria Moore, 18 jaar oud.
    Halfzus (vaders kant): Margaret Sophia Moore, 28 jaar oud.

    Relaties:

    Extra:
    - Lawrence werkt in zijn vrije tijd in een klein boekenwinkeltje, dit zou hij liever niet doen, maar zijn ouders vinden dat hij wat meer verantwoordelijkheid moet krijgen. Naast zijn studie rechten is hij veel bij zijn vader te vinden die hem ook het een en ander over het vak leert.
    Hij gaat redelijk vaak naar feestjes, maar liever niet wanneer er geen van zijn vrienden mee gaat. Hij is niet erg sociaal aangelegd
    - Lawrence is heteroseksueel.
    - Hij heeft geen piercings of tatoeages omdat hij dat zonde van je lichaam vindt.
    - Lawrence is zeer tolerant tegenover anderen, maar omdat hij nogal onder de indruk van zichzelf is kan hij soms nogal kleinerend of discriminerend overkomen. Hiermee stoot hij veel mensen bij zich weg en daar heeft hij zelf weinig problemen mee.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 20:18 ]


    chaos makes the muse

    Het topic is weer geupdated, de nieuwe rollen staan erbij en degene die zich hebben uitgeschreven heb ik weggehaald (:

    @TheseWords: Sorry ! We hadden hier ook duidelijker in moeten zijn, en nu is het wel superkut dat je je rol niet kunt gebruiken, maar anders krijgen we wel echt veel te veel vrouwen ..
    I FEEL SORRY FOR U <3


    take risks

    Er zijn om precies te zijn 6 mannen tegenover 14 vrouwen. Dus om het makkelijker te maken schrijf ik me ondanks mijn aangepaste rol me ook uit. Ik zie gewoon niet hoe het gaat werken met 20 rollen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Er zijn om precies te zijn 6 mannen tegenover 14 vrouwen. Dus om het makkelijker te maken schrijf ik me ondanks mijn aangepaste rol me ook uit. Ik zie gewoon niet hoe het gaat werken met 20 rollen.

    Zijn er niet al een boel uitgeschreven? Dus dan zou die 14 ook minder worden, toch? Tenminste, dat dacht ik, haha.


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Zijn er niet al een boel uitgeschreven? Dus dan zou die 14 ook minder worden, toch? Tenminste, dat dacht ik, haha.


    Die zijn er al uit (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Er zijn om precies te zijn 6 mannen tegenover 14 vrouwen. Dus om het makkelijker te maken schrijf ik me ondanks mijn aangepaste rol me ook uit. Ik zie gewoon niet hoe het gaat werken met 20 rollen.

    Jammer, maar dan schrijf ik je uit. Al moet ik eerlijk zeggen, met mijn weinige rpg ervaring, dat ook al is het speeltopic begonnen mensen uiteindelijk nog geen tijd hebben en uiteindelijk niet meer mee doen. En bij een andere rpg staan er bijna 30 mensen ingeschreven, en dat gaat ook nog steeds goed :')


    take risks