• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    EXTRA
    Zoals al eerder vermeld is de Glee-Club niet erg populair. Er zullen vast en zeker populaire leerlingen in zitten die houden van zingen en optreden, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd door anderen. Niemand is perfect, dus iedereen heeft waarschijnlijk zijn/haar eigen verhaal. De een is ontzettend onzeker, de ander heeft een groot geheim. Iemand heeft misschien een handicap, de ander een vervelend verleden. Let hierbij op dat niet iedereen iets heftigs heeft meegemaakt. Als dat wel zo is, zal diegene daardoor wel gevormd zijn. Perfecte personages worden niet gewaardeerd en als ik een perfect personage tegenkom, zal ik vragen of je er wat aan aan kunt passen omdat ik het liefste zo realistisch mogelijke karakters wil. Voor eventuele inspiratie kun je wat personages uit Glee opzoeken.


    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 10:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik een meisje mogen reserveren? Ik zal proberen mijn rol morgen af te hebben maar ik denk dat dit niet gaat lukken.
    But at least I try


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren? Ik zal proberen mijn rol morgen af te hebben maar ik denk dat dit niet gaat lukken.
    But at least I try


    Dat mag! En doe maar rustig hoor! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I shouldn't do this, but whatever. Heb nu toch bijna vakantie.

    Zou ik een meisje bij Gleeclub mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    I shouldn't do this, but whatever. Heb nu toch bijna vakantie.

    Zou ik een meisje bij Gleeclub mogen reserveren?


    Well zo dacht ik dus ook en here I am! :Y)

    Leuk dat je meedoet c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het mogelijk om een slechtziend/blind meisje te reserveren?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Dat mag! En doe maar rustig hoor! c:


    Okee nou ik ga het wel proberen maar ben er morgen haast de hele dag niet dus vandaar dat het niet gaat lukken maar als ik in grote lijnen het karakter en het uiterlijk heb verzonnen dan staat hij zo zaterdag online ;)

    Misschien nog niet helemaal zoals ik wens maar wel in grote lijnen :D


    Idee: Mag ze slechthorend zijn?

    Want dan wordt het of iemand met een 'handicap' of ik ga iemand maken die gewoon zo'n vet populaire bitch is xD

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:29 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Panix schreef:
    Is het mogelijk om een slechtziend/blind meisje te reserveren?


    Dat mag! I like the idea c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    _patch schreef:
    (...)

    Okee nou ik ga het wel proberen maar ben er morgen haast de hele dag niet dus vandaar dat het niet gaat lukken maar als ik in grote lijnen het karakter en het uiterlijk heb verzonnen dan staat hij zo zaterdag online ;)

    Misschien nog niet helemaal zoals ik wens maar wel in grote lijnen :D


    Idee: Mag ze slechthorend zijn?


    Dat mag, maar ze moet wel in de mogelijkheid zijn om haar teamgenoten bij te houden met zingen dus het kan natuurlijk niet te heftig zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Dat mag, maar ze moet wel in de mogelijkheid zijn om haar teamgenoten bij te houden met zingen dus het kan natuurlijk niet te heftig zijn.


    Owhh ja tuurlijk niet heel tactisch overnagedacht, dan wordt het dus de populaire bitch


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hmmm, ik denk dat ik een jongen ga reserveren als dat mag? :D


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Hmmm, ik denk dat ik een jongen ga reserveren als dat mag? :D


    Zeker! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MOET DIT?!
    Goed dan...ik wil een jongen die bij Glee zit, maar ook in het soccerteam speelt, verdediger. Overigens de leeftijd 16-17.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik de positie van keeper in het voetbalteam claimen? Mijn karakter wordt ook rond de 16-17


    Do I look like Mother Teresa?

    Bedoelen jullie echt voetbal of rugby? rugby is populairder namelijk in de VS


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Bedoelen jullie echt voetbal of rugby? rugby is populairder namelijk in de VS


    Nou, in de beginpost staat dat het soccerteam (soccer is voetbal) bekender is dan het American Football. Daarom hebben ze soccer ipv AF


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.