• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT



    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    Naam:
    Leeftijd: Zie kopje 'school' om te kijken in welk jaar de personages zou zitten
    Innerlijk: Wees origineel, niemand is perfect
    Uiterlijk: Niet iedereen ziet er zo "perfect" uit als een model
    Geschiedenis:
    Status: Zit jouw personage naast de Glee-club ook nog ergens bij? Bijvoorbeeld cheerleaders, voetbal etc
    Relaties:
    Waarom Glee-Club:
    Extra: Denk aan favoriete liedje, talenten (wees hierin origineel), angsten, hobby's, liedje waarmee hij/zij auditie heeft gedaan, idolen

    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4


    Rollentopics:
    Praattopics: O1
    Speeltopics:
    EXTRA
    Zoals al eerder vermeld is de Glee-Club niet erg populair. Er zullen vast en zeker populaire leerlingen in zitten die houden van zingen en optreden, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd door anderen. Niemand is perfect, dus iedereen heeft waarschijnlijk zijn/haar eigen verhaal. De een is ontzettend onzeker, de ander heeft een groot geheim. Iemand heeft misschien een handicap, de ander een vervelend verleden. Let hierbij op dat niet iedereen iets heftigs heeft meegemaakt. Als dat wel zo is, zal diegene daardoor wel gevormd zijn. Perfecte personages worden niet gewaardeerd en als ik een perfect personage tegenkom, zal ik vragen of je er wat aan aan kunt passen omdat ik het liefste zo realistisch mogelijke karakters wil. Voor eventuele inspiratie kun je wat personages uit Glee opzoeken.


    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 10:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Childs schreef:
    Weet je wat, scratch that. Ik wil toch graag een jongen proberen in plaats van een meisje.


    Top dat je het gaat proberen!
    (Y)


    Do I look like Mother Teresa?

    Childs schreef:
    Weet je wat, scratch that. Ik wil toch graag een jongen proberen in plaats van een meisje.


    Cool! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik ook een jongen mogen reserveren?

    calice schreef:
    Zou ik ook een jongen mogen reserveren?


    Zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mhm, ik twijfel nog, dus even een MT. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een jongen reserveren? :3 Senior . Ik twijfel of ik hem in het soccer team gooi of gewoon een andere niet ondersteunde sport zal kiezen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mag ik een jongen reserveren? :3 Senior . Ik twijfel of ik hem in het soccer team gooi of gewoon een andere niet ondersteunde sport zal kiezen ^^


    Yesss girl!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag mijn meisje een cheerleader zijn ? En is het mogelijk om haar de hoofdcheerleader te laten zijn ?


    Charlie Buckland ~ HeyitsGraham ~ faceclaim: William Moseley
    Naam:
    Charlie Buckland
    Leeftijd:
    16 jaar geboren op 12 mei, dit maakt hem een stier.
    Innerlijk:
    Charlie is iemand die vaak erg onzeker is over zichzelf, hij is snel bang dat hij zal worden uitgelachen of dat men hem gaat haten op één van zijn fouten. Dit betekent niet dat hij met alles onzeker is. Over zijn keeperskunsten twijfelt hij niet, maar wel aan zijn stem. Zijn moeder zegt dat hij mooi kan zingen, maar zijn vader kraakt het altijd af en vraagt of er niet iets van een training is die hij moet doen. Wanneer hij echt onzeker is, is er vrijwel niks wat hem kan overhalen om het toch te doen. Charlie is ook niet echt een jongen die snel nieuwe vrienden maakt vanwege zijn onzekerheid. Met de jongens van het voetbalteam kan hij vrij goed overweg. Hij houdt eigenlijk ook niet zo van drukte, iets wat duidelijk word wanneer hij in een erg drukke omgeving is. Hij wordt vaak stil en zoekt dan rustige plekken op. Charlie vraagt niet vaak zelf om hulp, maar wanneer deze word aangeboden accepteert hij deze maar al te graag. Door alle onzekerheid zal Charlie niet snel zijn mening geven of commentaar leveren over een beslissing ofzo.
    Uiterlijk:
    Charlie heeft voor een jongen gezien een normale lengte qua haar. Zijn haar kleur is blond en hij draagt het meestal een beetje warrig naar rechts. Charlie heeft een vrij normaal gezichtsvorm. Hij vindt zelf dat hij een te groot voorhoofd heeft en laat daarom ook zijn haar daarover heen groeien. Charlie hebben een mooie blauwe kleur met daarboven dikke donkere wenkbrauwen. Hij heeft een brede neus, maar hij heeft weer geen grote mond. Charlie heeft een normale blanke huiskleur. Hij let niet zo op zijn kuidskleur, behalve in de zomer, dan is hij meestal een beetje bruiner.
    Charlie heeft een normale lichaamsvorm. Hij is niet heel breed, maar ook niet smal. Het zit er tussen in, alleen wilt hijzelf wel wat breder worden. Charlie is voor zijn leeftijd vrij lang. Hij heeft een lengte van 1,80, dit heeft hij van zijn vader geërft.
    Charlie's zijn kleding stijl is vrij zakelijk. Hij draagt vaak overhemden met een spijkerbroek en dan gympen eronder. Wanneer hij in een niet zo vrolijke bui is pakt hij meestal zijn trainingspak. Charlie draagt vaak donkere kleuren puur, omdat hij het mooie kleuren vindt.
    Als sierraden draagt Charlie om zijn rechterpols een horloge, die hij gekregen heeft van zijn opa.
    Geschiedenis:
    Charlie heeft twee talenten. De zangstem van zijn moeder en zijn voetbalskills van zijn vader. Hij vindt beide super leuk om te doen, maar de combinatie
    mocht niet van zijn vader. Hierdoor raakte Charlie vrij onzeker over zijn zabgstem en vanwege zijn vader durfde hij niet bij de Glee-club te gaan, maar deze zomervakantie is zijn cader overleden aan een strijd tegen een ziekte die hij niet kon winnen. Charlie mist zijn vader super erg, maar niks weerhoud hem er nu van om bij Glee te komen.


    Status:
    Charlie is de keeper van het voetbal en team en dit is zijn eerste jaar bij Glee.
    Extra:
    Charlie is van 80/90's muziek en zijn idolen zijn dan ook Bryan Adams, Phil Collins en Bon Jovi. Het lied van zijn auditite was Livin' on a Prayer van Bon Jovi. Charlie's talent is het stoppen van penalty's en zijn grootste angst in zijn faalangst.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 10:45 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Sunrises schreef:
    Mag mijn meisje een cheerleader zijn ? En is het mogelijk om haar de hoofdcheerleader te laten zijn ?


    Tuurlijk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Tuurlijk! c:


    Oeh mag mijn male dan co captain zijn want je hebt toch altijd captain and co captain bij cheersquads?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 10:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Oeh mag mijn malen dan contact captain zijn want je hebt toch altijd captain and co captain bij cheersquads?


    Ja klopt en dat mag! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een meisje reserveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Yes dat mag!

    Dan zitten we bij bij dezen VOL


    Big girls cry when their hearts are breaking






    Naam:
    Jordan Goodrich
    Leeftijd:
    Net zeventien - junior
    Innerlijk:
    • Eerlijk • Komt op voor zichzelf en anderen • Vriendelijk, maar kan erg arrogant zijn als hij je niet mag • Agressieve sporter • Handig • Droogkloot • Stiekeme piekeraar •
    Jordan is een vriendelijke jongen die het met iedereen wel kan vinden, maar wanneer iemand het een keer bij hem heeft verpest, zal hij nooit meer vriendelijk tegen deze persoon doen. Hij zal dan ook een arrogante 'klootzak' tegen die persoon zijn. Maar, om Jordan zo ver te krijgen moet die persoon wel iets heel erg verkeerd hebben gedaan. Jordan kan er absoluut niet tegen als hij of zijn vrienden worden gekleineerd. Hij zal het sowieso niet zover laten komen, want dan heeft hij al lang een klap uitgedeeld en die persoon duidelijke gemaakt dat hij/zij van zijn vrienden en hemzelf af moeten blijven, zowel fysiek als mentaal. Jordan is ook een erg eerlijke jongen en zal ook niet zomaar liegen (behalve tegenover zijn ouders over zijn seksualiteit). Sommige mensen zien hem als een verklikker, maar Jordan kan er niet veel aan doen. Zelf vindt hij het een soort vloek, want wanneer hij liegt gaat hij stotteren, waardoor mensen er eigenlijk zo achter komen. Echter is hij zo goed geworden in het liegen tegen zijn ouders, dat zij er niets van merken.
    Jordan is een nogal agressieve sporter en wanneer hij in het veld staat komt er vooral veel geduw en getrek in voor, maar ook zijn woorden kunnen wat grof worden. Echter blijft het hier wel bij, tenzij hij uitgedaagd wordt door iemand van het andere team. Hij kan zichzelf dan best opfokken en ingaan op de opmerkingen. Dit is ook de reden dat hij bij Glee-club moest, zodat hij zijn agressie kwijt kon in het zingen. Het klinkt vreemd, maar voor Jordan helpt het wel. Ook is hij erg handig en zal niet zomaar een steekje laten vallen. Hij helpt andere mensen graag met dingen en vind het ook leuk om te doen. Hij is ook graag bezig met zijn handen en zit niet graag stil.
    Jordan kan erge droge antwoorden geven die vaak nergens op slaan, maar echter gebeurt dit wanneer hij niet nadenkt over wat hij zegt. Het floept er dan gewoon uit en meestal lost hij het op met een grapje. Daarnaast is Jordan iemand die veel piekert en zelf denkt hij dat zijn agressie tijdens het sporten daar vandaan komt, maar wanneer hij probeert niet te piekeren, maakt hij zichzelf juist alleen maar gek. Hij vertelt er alleen niemand over, omdat het meer en deels gaat over hoe zijn ouders zouden reageren als ze achter zijn seksualiteit komen. Maar naast dit alles is Jordan een jongen waar je mee kunt lachen en plezier mee kunt beleven. Hij is een goede vriend en zal mensen niet zomaar laten vallen.
    Uiterlijk:
    • Rond de een meter zevenenzeventig lang • Draagt vaak leuke overhemden en skinny-jeans • Verder, zie foto •
    Geschiedenis:
    Jordan is geboren in een klein gezin met alleen een vader en een moeder. Zijn vader werkt bij een bouwbedrijf en zijn moeder is advocaat. Ze leven in een middelgroot huis vlakbij een meer, waar Jordan vroeger veel speelde. Het gezin is redelijk hecht met elkaar, maar Jordan kan toch beter met zijn moeder overweg dan met zijn vader.
    Status:
    Voetballer • verdediger.
    Glee-club • vaak tweede stem.
    Relaties:
    Komt
    Waarom Glee-Club:
    Jordan moest bij Glee-club omdat hij nogal agressief is tijdens het voetballen. Als hij er niet bij zou gaan zou hij moeten stoppen met voetbal en dat wil hij niet, dus heeft hij toegestemd om in de club te gaan. Echter vindt hij het best leuk.
    Extra:
    Favoriete lied • Bastille - Icarus
    Auditienummer • Shawn Mendes - Stitches
    Angst(en) • Zijn ouders weten niet dat hij homoseksueel is en hij verbergt het thuis ook, omdat hij bang is voor de reacties, vooral die van zijn vader. Op school is hij er wel gewoon open over, maar wanneer zijn ouders meekomen voor gesprekken is hij heel anders.
    Hobby's • Sporten, sinds Glee zingen, creatief bezig zijn.
    Talenten • Voetbal, zingen, maar ook kan hij een klein beetje gitaar spelen.
    Idool •
    Geaardheid • Homoseksueel

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.