• Ik reed achter iemand op een parkeerterrein op mijn werk, maar het is daar altijd zoeken naar een plekje. Plots remt ze, dus ik ook. We staan even stil, rijdt ze plots achteruit op mij in. Nou, netjes alles ingevuld later bij haar thuis, want we hadden beide geen papieren. Super stom.. Mijn voorbumper heeft een scheur, kentekenplaat ingedeukt en de kentekenplaathouder is kapot.

    Nu heb ik net de waarde laten schatten, want dat moest voor de verzekering. Rond de 650 euro, exclusief BTW. Mijn auto is rond de 2000 tot 2500 waard, maar ik weet zeker dat er nu een verzekeringsexpert foto's komt nemen en kijkt of het wel echt is. Ik had het ook niet verwacht, dat het zo veel geld zou kosten. Ik dacht tussen de 400 en 500.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Pfft jeetje. Maar zij betaald, neem ik aan?


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    Pfft jeetje. Maar zij betaald, neem ik aan?


    De verzekering betaalt het, als het goed is. Want de schade is niet meer dan dat mijn auto waard is, dus in principe moeten zij betalen want hij is niet total-loss.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Vervelend!


    16 - 09 - '17

    Pff... Waarom reed ze ineens achteruit dan zeg... Je ziet toch dat er een auto achter je staat, of niet dan xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Pff... Waarom reed ze ineens achteruit dan zeg... Je ziet toch dat er een auto achter je staat, of niet dan xD


    Ze had helemaal niet gekeken en ze reed zo snel dat die meter tussen ons snel overbrugd was en ik kon zelf niet snel genoeg ook achteruit.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Cesaro schreef:
    Vervelend!


    26 - 02 - '16

    Wauw, lekker snugger zeg. Ik hoop dat je er zelf ook niet te veel mentale schade aan hebt opgelopen. Lijkt me toch wel even schrikken.
    Ik moest laatst ook achteruit en stond een beetje opgesloten, maar heb toen rustig mijn alarmlichten aan- en uitgezet en toen is de auto achter mij netjes achteruit gegaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    Wauw, lekker snugger zeg. Ik hoop dat je er zelf ook niet te veel mentale schade aan hebt opgelopen. Lijkt me toch wel even schrikken.
    Ik moest laatst ook achteruit en stond een beetje opgesloten, maar heb toen rustig mijn alarmlichten aan- en uitgezet en toen is de auto achter mij netjes achteruit gegaan.


    Zelf mankeer ik helemaal niks, alleen dat mijn 'nieuwe' auto uit februari dus kapot is. Nouja, hij rijdt nog, maar hij is nu minder mooi. Als ze dat ook had gedaan, was ik ook achteruit gereden, maar ze had niet eens gekeken. Zo gefocust op een parkeerplekje was ze.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Zelf mankeer ik helemaal niks, alleen dat mijn 'nieuwe' auto uit februari dus kapot is. Nouja, hij rijdt nog, maar hij is nu minder mooi. Als ze dat ook had gedaan, was ik ook achteruit gereden, maar ze had niet eens gekeken. Zo gefocust op een parkeerplekje was ze.

    Ja, ik snap het helemaal hoor. Ik zou het ook vervelend vinden als je net een auto koopt en vervolgens gaat ie supersnel kapot. En dan duurt het ook altijd veel te lang voordat hij gerepareerd is en het geld überhaupt terugkomt van de verzekering. Gelukkig ben je verzekerd, zeggen we dan maar (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    (...)
    Ja, ik snap het helemaal hoor. Ik zou het ook vervelend vinden als je net een auto koopt en vervolgens gaat ie supersnel kapot. En dan duurt het ook altijd veel te lang voordat hij gerepareerd is en het geld überhaupt terugkomt van de verzekering. Gelukkig ben je verzekerd, zeggen we dan maar (;


    Ja, het gaat allemaal via haar verzekering, dus het is wachten op goedkeuring en dan pas kan hij gemaakt worden.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe