• Hoihoi,
    Naar aanleiding van een ander topic dat over "de ware liefde vinden" ging, vraag ik me eigenlijk iets af. Geloven jullie in de ware liefde? En zo ja, is er maar een ware liefde of kunnen dit meerdere personen zijn? En hoe stellen jullie je het vinden van de ware liefde voor?
    Of, als je er niet in gelooft, waarom niet? Hoe denk je dat het idee van een ware liefde is ontstaan?

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, hehe. Ikzelf geloof namelijk niet in ware liefde en ik ben wel benieuwd naar jullie argumenten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik geloof dat er meerdere ware liefdes zijn, en dat je gemiddeld er slechts met 1 van echt een relatie op bouwt omdat je de anderen nooit tegen komt, of alleen maar even kort ziet. Enkelen mensen zullen zo iemand nooit spreken, anderen komen er meer tegen. In mijn geval ben ik al iemand tegen gekomen waar ik "lang en gelukkig"' mee had kunnen leven, maar door factoren die hij en ik niet in de hand hadden, zijn wij niet meer bij elkaar. Maar ik vertrouw er op dat ik ooit zo iets speciaals weer kan hebben.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik geloof in ware liefde, maar niet dat het een persoon is die je tegen kunt komen, want dan zou de vraag of je helemaal happy kan worden met je partner heel erg op toeval berusten.
    Ik denk dat ware liefde iets is wat kan voortkomen uit een relatie. Dat je echt van iemand gaat houden en zeker weet dat je met die persoon op je plek zit. Ik denk niet dat het meteen 'ware liefde' kan zijn in de eerste weken van je relatie, maar dat je dat echt gaat ontwikkelen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 14:53 ]


    A person who never made a mistake never tried anything new