• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    troll alert


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb het gevoel dat ik dit kwijt moet maar ik weet niet zo goed hoe en dat maakt me heel, idk, wiebelig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GoT spoilers

    Yeah, Deanerys my queen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Ik heb het gevoel dat ik dit kwijt moet maar ik weet niet zo goed hoe en dat maakt me heel, idk, wiebelig.

    Ik heb weinig ervaring met wiebelig maar zwabberig is mijn expertisegebied, dus op welke dadaïstische manier dan ook ben je welkom om je wiebeligheid te delen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woohoo ook weer overleefd


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb weinig ervaring met wiebelig maar zwabberig is mijn expertisegebied, dus op welke dadaïstische manier dan ook ben je welkom om je wiebeligheid te delen


    Even een random applaus voor het woord ''Dadaïstische'' dat ik op google op ga zoeken omdat ik wil weten wat het betekent :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ohja, vergeten dat ik nog geen word of powerpoint op mijn laptop heb staan dus nog helemaal niks kan openen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Even een random applaus voor het woord ''Dadaïstische'' dat ik op google op ga zoeken omdat ik wil weten wat het betekent :'D


    Made my day.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Waarom word ik altijd ziek in het begin van de vakantie..? Ik kan niet eens normaal ademen en slikken zonder te sterven van de keelpijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ER ZIT NIKS MEE. Mijn oude laptop weigert het te doen en op mijn nieuwe staat niks op dus ik kan niks openen. Echt even een potje janken dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Even een random applaus voor het woord ''Dadaïstische'' dat ik op google op ga zoeken omdat ik wil weten wat het betekent :'D


    Hmm, ik kom uit op een culturele stroming in de eerste wereldoorlog. Ik twijfel of ik de zin nu half begrijp, of dat mijn zoekresultaten niet kloppen...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    "De Slag om Zweinstein"

    Can't handle this chapter.

    Nee serieus. De ship Legolas/Saruman freaks me out...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik barst van de inspiratie en ideeën maar ik kan niet schrijven want ik moet leren. Toetsweek bijwerkingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JamesPotter schreef:
    Nee serieus. De ship Legolas/Saruman freaks me out...


    Wait. What? How by Merlins Grey Beard is that possible. Yikes D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.