• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    is confused because of the Game of Thrones final..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen een uurtje later beginnen op stage. Vet chill. Helaas is het de laatste dag in dat filliaal. Komende zaterdag sluiten ze. De zoveelste winkel in ons dorp.

    Hhh, dit blijft toch altijd mijn go-to username.


    Caution first, always.

    Grimmie schreef:
    Jammer hoe je bij de huidige plussize modellen de ribben kan zien. Normaal is tegenwoordig al plussize.



    Het gaat om de maat die ze hebben, niet welke botten je wel of niet kan zien.


    Your make-up is terrible

    That feeling when you act like it's okay but really it isn't. And you just say it's fine because you don't want them to feel sorry.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I'm so exited! Nu nog een manier bedenken om een afdruk van Pims pootje te bemachtigen..


    26 - 02 - '16

    Holy damn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    (...)

    Het gaat om de maat die ze hebben, niet welke botten je wel of niet kan zien.

    Als ze zo dun zijn dat je botten kan zien hebben ze sowieso een kleinere maat dan iemand waarbij je geen botten ziet.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Als ze zo dun zijn dat je botten kan zien hebben ze sowieso een kleinere maat dan iemand waarbij je geen botten ziet.


    Nee hoor. Ik heb maat 36 maar bij mij kan je zeker mijn botten niet zien. Maat 36 is toch zeker niet groot, of wel? Of wil je zeggen dat ik nu dik ben omdat je mijn botten niet kan zien? Iemands botten zien zegt niks over hoe groot een maat is.


    Your make-up is terrible

    Mijn geheugen is naar de knoppen. Thanks examens.


    What would Emma do?

    Je weet half niet hoe kut ik me voel...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee hoor. Ik heb maat 36 maar bij mij kan je zeker mijn botten niet zien. Maat 36 is toch zeker niet groot, of wel? Of wil je zeggen dat ik nu dik ben omdat je mijn botten niet kan zien? Iemands botten zien zegt niks over hoe groot een maat is.

    Als je bij mij geen botten kan zien heb ik een grotere maat dan wanneer mijn botten te zien zijn.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Als je bij mij geen botten kan zien heb ik een grotere maat dan wanneer mijn botten te zien zijn.


    Ja, maar het zegt niks over wélke maat. Plus size begint 'al' bij maat 44.


    Your make-up is terrible

    Een week geleden stond ik nog op ruim overgaan, nu sta ik op ruim blijven zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil er graag meer over weten. Laat die verdomde site het niet zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.