• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Exactly. Er zijn mensen die ook met dergelijke problemen worstelen of hebben geworsteld en zoiets aanstootgevend vinden. Zoals ik

    Same for me.

    Die regel zou eigenlijk iets aangepast/uitgebreid moeten worden. Dat het duidelijk is dat het in stories gebruikt mag worden, maar wel op een normale manier en niet zo lacherig en makkelijk.

    Is het pedagogisch verantwoord om je naam op het voorhoofd van eerstejaars te zetten en ze te laten raden welke naam bij wie hoort? :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I need Game of Thrones season 7 and I need it now. This was the best episode ever, holy shit.


    kindness is never a burden.

    Burritoh schreef:
    (...).
    En wat vervelend voor je trouwens.
    Hopelijk gaat het nu wel met je!


    Ja, het gaat beter, maar het is gewoon triggerend/confronterend/vervelend om dit soort dingen terug te vinden en dat er zo bespottelijk over gepraat wordt. Het is een lastige weg om te herstellen, soms komen de gedachten terug - ondanks dat ik er tegen vecht - en dat is echt heel moeilijk, maar ik zie vooruitgangen.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Ja, het gaat beter, maar het is gewoon triggerend/confronterend/vervelend om dit soort dingen terug te vinden en dat er zo bespottelijk over gepraat wordt. Het is een lastige weg om te herstellen, soms komen de gedachten terug - ondanks dat ik er tegen vecht - en dat is echt heel moeilijk, maar ik zie vooruitgangen.

    Ik wil even zeggen dat ik je echt een vreselijk sterk persoon vindt! Fijn om te horen dat het enigszins beter met je gaat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lieve schat, als ik zeg dat ik met een 1,5 literfles Spa 3 keer mijn beker kan vullen -wat het 500ml maakt- hoef je niet te gaan roepen dat dat niet klopt en er een liter in de beker kan en in onze kleine koffiekopjes 250ml. Gelukkig was je zo slim om water in een maatbeker te doen en dat in het kopje en mijn beker te gieten en zo zag dat ik gelijk had.

    Well, that was a waste of time...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mentys schreef:
    (...)
    Ik wil even zeggen dat ik je echt een vreselijk sterk persoon vindt! Fijn om te horen dat het enigszins beter met je gaat.


    Dankjewel (:
    Dat waardeer ik heel erg!


    26 - 02 - '16

    De creaties zijn weg. Mooi.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 13:53 ]

    * haalt een 8.6 voor economie *

    Mh, te laag.

    What have I become?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Ja, het gaat beter, maar het is gewoon triggerend/confronterend/vervelend om dit soort dingen terug te vinden en dat er zo bespottelijk over gepraat wordt. Het is een lastige weg om te herstellen, soms komen de gedachten terug - ondanks dat ik er tegen vecht - en dat is echt heel moeilijk, maar ik zie vooruitgangen.

    Echt fijn om te horen dat het nu beter met je gaat!
    En weetje dit zijn ook maar woorden van een 11 jarige die geen idee heeft wat ze allemaal typt. Het is makkelijk gezegd van mij zo, maar probeer er niet veel van aan te trekken. Ik vind het super sterk van je dat je er tegen vecht, hopelijk blijven die vooruitgangen (:


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zou het erg zijn als ik "deo's" in mijn presentatie gebruik in plaats van deodorants voluit?
    Ik ga nooit minstens 10 minuten kunnen praten over een deo.. Nog steeds een beter onderwerp dan een ander cosmetica product.

    10 voor Engels eindexamen spreken. 8,1 voor betoog Nederlands. Jup, I am very content. NU VAKANTIE.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik word echt moe van sites die mijn bestelling weken te laat leveren. Ik heb dit jasje 22 mei gekocht maar de leverancier komt iedere dag met een andere leverdatum? Oh fuck you Large.

    I love making new friends