• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar het zegt niks over wélke maat. Plus size begint 'al' bij maat 44.

    + vergeet geen photoshop. Die mensen bewerken alsof hun leven hun lief is. Voor de rest wil ik er niks mee te maken hebben, want ik wordt al kwaad als ik erover denk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moet ik maar fundraising beginnen, want geld is de enige reden waarom ik niet uit huis kan. Giro 1995; help Erieka het huis uit. SOS.


    26 - 02 - '16

    Thanks a lot UK, voor dat de euro nu ook steeds verder in waarde zakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    GoT please stop playing with my feelings

    Oké Jip hier is de deal: je hebt je inhaal SE nog best wel goed gemaakt en ik gok dat daar ten minste een 7 uit komt, waardoor je gemiddeld iets van een 7.5 zou komen te staan? Dat is afgerond een 8. Als je dit PO bullshit en dan een 5 haalt, sta je nog prima en kan je het volgend jaar weer ophalen. En nu die shit schrijven en maak het sleeecht


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Als ze zo dun zijn dat je botten kan zien hebben ze sowieso een kleinere maat dan iemand waarbij je geen botten ziet.


    Ik heb maat 42-44 en je kunt mijn ribben meestal ook gewoon zien. :')

    Natuurlijk is het frustrerend dat plussize kleding altijd op strakgetrainde, gephotoshopte modellen wordt geshowed, maar dat betekent niet dat iedereen waarbij je de botten ziet graatmager is. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 19:22 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Klaar en ik zit nog vier en een half uur voor de deadlline! Volgens mij is dat een persoonlijk record, haha (: (Waarschijnlijk had ik het dus ook gisteren af kunnen hebben als ik had doorgewerkt en met niet zo had laten afleiden, maar oh well, het is nu af.)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Vier dagen ploeteren door de modder. Joepie!


    kindness is never a burden.

    Weg motivatie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wederom skip je me voor dat kutwijf Jezus man. Beter ga ik dood of zo


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burritho schreef:
    Weg motivatie.

    Dit keer duizend holyshit ik raak er echt gefrustreerd door

    Ik snap nu pas wat mensen bedoelen als ze zeggen dat ze toe zijn aan vakantie want ik loop al drie weken op mijn reserves en nu zijn zelfs de reserves van mijn reserve-reserves aan het opraken en ik moET VAKANTIE ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga helemaal stuk. Nu wil ik het spelen, puur om die glitch ;')

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 19:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil zo graag weer alleen met je zijn, en niet moeten leren voor een stupid pw week :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    It's the calm before the storm I can feel it.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mod-Mededeling: Ongepaste foto verwijderd.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juni 2016 - 20:11 ]