• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Mensen die met hun vette chipshanden de zak sluiten.

    Ik kon het weer niet laten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Go The boys in Green! You can do it!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I sometimes wish I'd never been born at all.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    All my friends are heathens, take it slow.


    kindness is never a burden.

    Het is zondag en wat doe ik? Een verslag schrijven voor vriendlief. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet het even niet meer...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    You don't even care.

    Ja kut... ik dacht dat de spotlight alweer heel was, maar blijkbaar niet en nu is mijn ding niet meer te zien. Dag credits... Ik wil ze terug. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van blastbeats.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Life & Death is a joke, though I must thank Stephenie Meyer for creating lesbian Twilight.


    kindness is never a burden.

    NEE stom Frans team D; nu is het 2-1 voor Frankrijk D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat moment dat jouw deel van het verslag ongeveer 1/4 is van het geheel en dat de rest allemaal twee hoofdstukken heeft gemaakt en jij nog maar een...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer houdt het nou eigenlijk een keer op zeg jfc ik wil gewoon vakantie want ik ben helemAAL OP OKÉ


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Everything is a lie!
    Ash zijn stem wordt ingesproken door een vrouw. Bart zijn stem wordt ingesproken door een vrouw. WIE NOG MEER?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.