• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Ik heb zin om mijn nagels zwart te verven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Ik heb zin om mijn nagels zwart te verven.


    Definitely the first thing I'm gonna do in my holiday ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mijn telefoon is dood dus ik heb geen idee hoe...


    Facebook?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuck dit laat maar zitten dat SE ik hoef niet cum laude te slagen ik ben dONE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Animato schreef:
    (...)

    Facebook?


    Ik zal inderdaad eens proberen. Hopelijk kijkt mijn moeder voor die tijd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh wauw, thanks. Weetje, als het op zo'n toon is, heb ik er al geen zin meer in wtf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SadTech schreef:
    (...)

    Definitely the first thing I'm gonna do in my holiday ^^

    Ik ga het morgen doen denk ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik zal inderdaad eens proberen. Hopelijk kijkt mijn moeder voor die tijd


    Idd, Facebook, een huistelefoon, mail, misschien via iemand anders?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh wauw... ik was vergeten hoe emotioneel Teen Wolf kon zijn. Back at it again with the tears.

    Wot. Wot. Wot. WOT. WOOOT. WOOOOOOOT. OMG. WOOOOOOT O.O

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt een trauma overgehouden van die film. Ik wist dat het een fucked up film zou worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *cries in Spanish* STOP MET JEZELF UIT TE ZETTEN OF IK FLIKKER JE UIT HET RAAM.
    #Calmdownmodus

    Mijn laptop heeft besloten om nu rare geluiden te maken. Ik zit in mijn eentje in een vreemd land. Mijn telefoon heeft het begeven en zo te zien gaat mijn laptop het binnenkort ook begeven. great. fucking great. Ugh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    NO YOU CAN'T DO THIS TO ME. YOU CAN'T! Deze serie he, ik zweer het je. Niet goed voor je hart. Helemaal niet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    NO YOU CAN'T DO THIS TO ME. YOU CAN'T! Deze serie he, ik zweer het je. Niet goed voor je hart. Helemaal niet!


    Welke aflevering kijk je?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VOETJES. AU. MAAR ZO WAARD. shitsorryweercaps


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    JamesPotter schreef:
    *cries in Spanish* STOP MET JEZELF UIT TE ZETTEN OF IK FLIKKER JE UIT HET RAAM.
    #Calmdownmodus

    Mijn laptop heeft besloten om nu rare geluiden te maken. Ik zit in mijn eentje in een vreemd land. Mijn telefoon heeft het begeven en zo te zien gaat mijn laptop het binnenkort ook begeven. great. fucking great. Ugh


    Ieh, dat klinkt heel naar. :c Ik weet niet waar je verblijft, maar kun je niet ergens (bij je gastgezin, bij de balie van het hotel, bij de buren, bij een pub, desnoods) vragen of je daar even iets mag printen of hun telefoon gebruiken om op Facebook te komen? Er is vast wel iemand die je wil helpen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan