• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Slowakije maakte geen schijn van kans.


    kindness is never a burden.

    I hate myself.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zit opeens een hond naast me op het bed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woah, anxiety. Calm down.


    kindness is never a burden.

    Yess, laptop is weer malware vrij


    Stenenlikker

    Zwijg gewoon aub.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    retarded people around me in house here (zip)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Het is niet mijn schuld dat er geen boter meer is. Als ik het eten moet maken, kan je dat misschien even zeggen, als jij gewoon naar de keuken gaat en begint, weet ik niet dat je hulp nodig hebt. Misschien moet je eens stoppen met altijd andere mensen zich schuldig te laten voelen terwijl dat helemaal niet nodig is.


    <3

    hé, bah, volgend jaar wordt zo raar. :c ik zie het op hetzelfde moment echt zo hard zitten omdat we mega veel mogen organiseren, maar jezus, ik had nooit verwacht dat mijn laatste jaar en zo snel aan zou komen. en nu mijn zus afgestudeerd is ga ik ook alleen op school zitten. langs de ene kant is dat goed, maar ze is er altijd voor me geweest deze vijf jaar wanneer ik het even moeilijk had, echt altijd, en ik ga haar missen. )': en m'n vriendin die ook weg gaat van op school volgend jaar ... het wordt dubbel. :/

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 20:12 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Was dat echt nodig?

    Ik heb dit weekend een hekel aan NS.


    Your make-up is terrible

    1 januari 2015? What's wrong with my laptop? Serieus, ik heb al geen telefoon meer, dus ik heb echt mijn laptop nodig... Ik wil wel nog thuiskomen, want ik heb mijn vliegticket niet uitgeprint...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Godverdomme ik stress me helemaal de tyfus. Ik snap niets van wiskunde!
    //
    En mijn beugel doet ook nog eens kapot veel pijn.. WAAROM MOET DIT PRECIES NU?!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 20:43 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JamesPotter schreef:
    1 januari 2015? What's wrong with my laptop? Serieus, ik heb al geen telefoon meer, dus ik heb echt mijn laptop nodig... Ik wil wel nog thuiskomen, want ik heb mijn vliegticket niet uitgeprint...


    Kan je ze niet nu dan uitprinten? Of iig zsm?


    Happy Birthday my Potter!

    You've had your chance. Gun anderen ook eens wat ofzo.


    26 - 02 - '16