• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    SadTech schreef:
    Everything is a lie!
    Ash zijn stem wordt ingesproken door een vrouw. Bart zijn stem wordt ingesproken door een vrouw. WIE NOG MEER?

    Timmy Turner onder andere
    vrijwel iedere jonge jongen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Timmy Turner onder andere
    vrijwel iedere jonge jongen

    Daaamn. Ik dacht altijd dat ze jongetjes gebruikten :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet wetend welk spel ik moet kopen nu de Steam summer sale bijna afgelopen is..

    GTA 5, ARK: Survival Evolved of The Witcher 3...

    Kan ik ergens een aanvraag doen om min credits terug te krijgen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Kan ik ergens een aanvraag doen om min credits terug te krijgen?


    Er was volgens mij onlangs bekend gemaakt dat de spotlight slecht werkt en dat het op je eigen risico is om je creaties nu in de spotlight te zetten. Not completely sure though, je zal het even na moeten vragen, maar ik dacht dat het een eigen risico gevalletje was. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Er was volgens mij onlangs bekend gemaakt dat de spotlight slecht werkt en dat het op je eigen risico is om je creaties nu in de spotlight te zetten. Not completely sure though, je zal het even na moeten vragen, maar ik dacht dat het een eigen risico gevalletje was. :Y)

    Ah nja, ik zag eerder vandaag voor mijn gevoel dat hij dus weer werkte en dat was voor ik mijn rollentopic opende, dus ik dacht dat hij weer werkte dus besloot wat in de spotlight te zetten :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb pijn en ik wil huilen. Stomme voet. Ugh. Ik wil gewoon weer kunnen dansen.


    Happy Birthday my Potter!

    SadTech schreef:
    (...)
    Ah nja, ik zag eerder vandaag voor mijn gevoel dat hij dus weer werkte en dat was voor ik mijn rollentopic opende, dus ik dacht dat hij weer werkte dus besloot wat in de spotlight te zetten :\

    Ik zoe jouw topic anders wel gewoon in de spotlight staan. Zowel op mijn mobiel als op mijn laptop.

    Het is op het punt gekomen waarop ik zelfs geen uitstelfanfic meer schrijf maar gewoon 100% een kinder cartoon aan het kijken ben op putlocker

    ik heb het opgegeven

    ik ben klaar met het jaar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bah. Ik kan gewoon géén korte broek of shorts vinden die leuk is en binnen mijn prijsklasse. Uuuugh. I feel ugly now. Niks past ook. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zoe jouw topic anders wel gewoon in de spotlight staan. Zowel op mijn mobiel als op mijn laptop.

    Really? Wow vreemd, bij mij blijft hij op de spotlight van Miall hangen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus hebben jullie geen hersens of oren of zo. Ten eerste ik heb pijn en ben verdrietig/boos op mijzelf. Ten tweede ik had gezegd dat mijn ponny geknipt moest en dan gaan jullie zonder overleg opeens naar mijn zus als ik naar musical ben. Leuk weer. Ten derde ik ga mijzelf niet volstoppen met kersen als je aan het eten bent begonnen en het dus niet heel lang duurt voor we gaan avondeten. Ten vierde ja ik weet dat de parkiet nog moet schoon gemaakt worden maar daarvoor moet ik lopen en ik heb al pijn en bovendien moet ook ik heel veel doen. Ten vijfde ik zeg heel duidelijk DUITSLAND SLOWAKIJE. Luister je uberhaupt wel?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh ja natuurlijk zeur ik als ik uitleg dat ik anders geen trek meer heb in het avondeten. Hallo je weet dat ik niet zoveeeel kan eten. Gewoon een normale hoeveelheid. Dat jij nou een bodemloze put bent, betekent niet dat iedereen maar door kan eten.


    Happy Birthday my Potter!

    Jij bent lief. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil een boekenblog. Lol.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28