• Omdat ik het gewoon echt niet kon laten..
    Gebaseerd op de gelijknamige serie. Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mee te doen.

    Start 2 juli na 12:00. Je kunt je daarna gewoon nog aanmelden om mee te doen!



    In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - 21 mei, 2016
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    SadTech | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    SadTech | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (zie personages voor leeftijden)
    Uiterlijk:
    Innerlijk: (steekwoorden is in principe genoeg)
    Relaties:
    Extra's: (schrijf hier bijvoorbeeld waar je personage woont, hoe het gezin was, wat zijn/haar hobby's zijn etc.)

    Informatie:
    • Er is een ruzie gaande tussen twee families: De Trents en de Rovers. Dit is vooral omdat de Rovers familie niet veel geld hebben en daarom allerlei dingen stelen en de Trents de 'bazen' van het dorp zijn. Het is dus een machtsspelletje dat de twee families met elkaar spelen en dit heeft invloed op het dorp zelf tijdens deze 'crisis'. (Wil je een Trent of Rover spelen? Vraag dit dan. Er is een limiet op het aantal familieleden).
    • Om het dorp heen is een groot elektrisch hek geplaatst. Hierlangs staan militairen die ervoor zorgen dat niemand Pretty Lake in en uit komt. Later in het RPG zal de stroom uitvallen, waardoor het hek ermee stopt en de bewakers verdwijnen, maar ontsnappen is nog niet mogelijk aangezien er overal mijnen liggen. Ik zal melden wanneer dit gebeurd.
    • Zodra iemand de leeftijd van tweeëntwintig aantikt, zal deze dezelfde dag nog sterven. Wanneer is een raadsel.
    • Later in het RPG is het mogelijk nog extra rollen aan te maken, omdat er een situatie voor gaat doen. Dit zal tijdig worden uitgelegd!

    Regels:
    Er is geen minimum aantal woorden, maar schrijf wel een redelijk stukje[bijv. 50 woorden] zodat andere ook inspiratie kunnen opdoen voor hun post
    • Er is geen limiet aan de totale personages (op de twee families na)
    Je mag meerdere personages, maar denk er wel aan dat je ze niet gaat verwaarlozen
    Probeer wat meer verschillende leeftijden te gebruiken!
    • OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic
    Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd!
    • We blijven ook gewoon vriendelijk tegen elkaar en gaan elkaar niet uitdagen
    • Het is mogelijk om NPC's te doden, maar OP's laten we leven als er geen toestemming is om te doden. Ook ernstig verwonden moet eerst overlegd worden
    Wissel af. Ga wat meer naar andere personages en laat andere ook toe in een gesprek die jullie samen voeren
    • Of je nou in een van de families thuishoort of niet, je hebt contact met iedereen en iedereen wordt erbij betrokken. We sluiten niemand buiten

    Heb je vragen? Stel ze gerust, ik ben bereid ze te beantwoorden!
    Ik hoop trouwens dat de mensen die mee doen ook echt blijven, want het is nooit leuk als mensen ineens stoppen. Als je je uitschrijft, maak dan een laatste post of vraag aan iemand of die jouw personage kan doden of dood vindt.

    Topics:
    Praattopic
    Story

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 20:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je mag bij mijn personage al zetten dat zijn leeftijd 21 is. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Ja ik snap het, mag ik dan een meisje van 12?

    Dat mag, maar dan wil ik je wel vragen een originele rol te maken en niet die rol die je altijd gebruikt. Kun je dat voor me doen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)
    Dat mag, maar dan wil ik je wel vragen een originele rol te maken en niet die rol die je altijd gebruikt. Kun je dat voor me doen? c:


    Ik zal mijn best doen ;)
    Ik zal mijn rol morgen of Dinsdag maken

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Ik zal mijn best doen ;)
    Ik zal mijn rol morgen of Dinsdag maken

    Is goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak mijn meisje 19 jaar. :Y) Als dat goed is, ofcourse. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zijn de Trents allemaal broers en zussen/neven en nichten etc.? En de Rovers ook? (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik dan als naam Lilly Harrison?

    Miall schreef:
    Zijn de Trents allemaal broers en zussen/neven en nichten etc.? En de Rovers ook? (:

    Broers en zussen c:
    Geldt voor beiden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kunnen vragen in het praattopic worden gesteld vanaf nu? c:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 16:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JAA JA JA AJA AJA AJAAJAJAJJJJJJJJJJJJJJAJAJAJAJJAJAJAJ HIER WIL IK HEEL ERG HARD AAN MEEDOEN AJAJAJ

    of nee 20jarige jongen svp

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 16:51 ]


    Heaven is a place that we all have

    ACIS ROVER
    "Y'all think they're going to keep a guy like me down?"




    "I will eat you alive if you lay a finger on my family."


    Naam:
    Acis Rover – Lover of Galatea, Son of Faunus
    Bijnaam: Ace, Acid

    Leeftijd:
    Eenentwintig – Geboren op 1 augustus, wat maakt dat hij niet heel lang meer te leven heeft.

    Innerlijk:
    • Leadership
    • Personal independence
    • Focus on large important issues, delegate details
    • Loves change, adventure and excitement
    • Fights against rules/rebellious
    • Energetic
    • Intelligent
    • Untidy
    • Restless
    • Arrogant
    • Easily offended
    • Self-confident
    • Very calm, but loses his temper if you keep provoking
    • Stubborn
    • Can be really jealous
    • Picky when it comes to food
    • Wakes up grumpy, morning moodiness
    • Doesn't talk about his thoughts, feelings, problems etc.

    Uiterlijk:
    Lengte: 185 cm
    Haarkleur: Zwart
    Haarstijl: Kort, bovenkant iets meer haar maar aan de zijkanten is het wat afgeschoren
    Baard: Vrijwel altijd laat hij zijn baard staan om het daarna na een tijdje weer af te scheren. Echter heeft hij het het liefst zoals op de foto: een beetje een meer onverzorgde look door de zwarte plukjes baard.
    Oogkleur: Helderblauw
    Piercings/tattoos: Neuspiercing en twee knopjes in zijn rechteroor. Hij heeft ook enkele tatoeages die hij zelf heeft ontworpen en laten zetten door het plaatselijk tattooshopje. Zo heeft hij deze laten plaatsen op zijn rechterzijde. Toen zijn ouders stierven door het virus ontwierp hij zelf een ontwerp van een doodskop en liet deze op zijn hart tatoeëren. Tot slot heeft hij nog een derde, meer kleinere tattoo rond zijn linkerpols. Dit omdat hij graag in de natuur vertoeft.
    Kledingstijl: Zijn kledingstijl is te beschrijven als simpel. Een broek, een paar combat boots, wat t-shirts, flanellen hemd en truien. De Rovers hebben niet veel geld waardoor ze ook niet altijd even modieus of proper gekleed gaan. Hetgeen dat hij 's morgens het eerst vindt doet hij aan – of het nou modieus is of niet.

    Angsten:
    - Death: Al sinds Acis een tiener was, heeft hij steeds een extreme angst gekoesterd voor de dood. Hij heeft vooral bang van de onwetendheid die de dood met zich meebrengt. Waar zal het hem naartoe brengen? Zal hij een pijnlijke maar langzame dood sterven? Hoe zal zijn familie het redden zonder hem? Allemaal vragen die door de jongeman zijn hoofd spoken. Nu hij bijna op het punt staat om het leven te laten, is deze angst alleen nog maar vergroot. Soms speelt de angst zo'n grote rol waardoor hij niet meer kan functioneren en de angst zijn lichaam overneemt.

    - Fear of intimacy: Acis is nooit de beste geweest in het leggen van vriendschappen of relaties. Hij is wel een extravert persoon, zal ook steeds een babbeltje slaan met iemand maar zodra de connectie iets dieper gaat zal de jongeman snel afhaken. Zodra hij een diepe liefde voor iemand voelt, of het nu vriendschappelijk of op liefdesvlak is, zal de jongeman dit steeds ontkennen en zichzelf volledig van de ene op de andere dag van deze persoon afsluiten. Zolang het oppervlakkige relaties zijn, zal hij geen problemen ondervinden. Met zijn familie heeft hij echter deze problemen niet. Bovendien heeft hij dan het gevoel dat hij zichzelf niet volledig aan iemand kan overleveren. Hij praat dan ook nauwelijks over zichzelf of zijn diepste geheimen. Nu hij weet dat zijn einde bijna geslagen is, is deze angst enkel groter geworden. Hij wil het niet iemand aandoen om met hem een diepe band op te bouwen, waarna hij daarna voorgoed uit hun leven verdwijnt.
    Likes:
    • Puns
    • Children
    • Rain
    • Christmas
    • Dogs
    • Being one with nature
    • Family
    • Being alone
    • Sleeping
    • Camping
    • Swimming
    Dislikes:
    • Cooking
    • Birthdays
    • Loud people
    • Mathematics
    • Snobs, filthy rich people
    • Spicy food
    • Environmental hazards
    • Looking in someone's eyes for a very long time
    • People that chew with their mouth wide open
    • Overjoyed people
    • Summer
    • Being ignored
    His quirks:
    • Gets grouchy when hungry
    • Treats his weapon as the love of his life
    • Always makes religious gestures when leaving/passing a religious building even though he is not religious
    • Very sarcastic, especially in life or death situations
    • Gives everyone he meets a nickname and calls them by that name
    • Only drinks water, hates alcohol
    • Really bad handwriting

    Relaties:
    Any volunteers?

    Extra:
    Acis, zijn broertjes en zusje komen uit een erg liefdevol gezin. Zijn ouders, Sophia en Alexander Rover, hebben de vier kinderen altijd met veel liefde en geduld opgevoed. Ze hadden inderdaad niet zoveel geld waardoor ze vaak elke euro twee keer moesten omdraaien en dat de kinderen afdankertjes van elkaar moesten dragen. Toch is Acis van mening, dat ook al hadden ze geldproblemen en was het moeilijk om steeds elke dag voedsel op de plank te toveren, hij de beste probleemloze jeugd heeft gekregen van zijn ouders. Acis is wat je kan noemen een echt moeders- en vaderskindje. Toen ze dan ook op de beruchte dag het leven lieten, stortte Acis' wereld volledig in en worstelt hij vandaag de dag nog steeds met hun plotselinge dood. Hij voelt zich echter wel verantwoordelijk over zijn broers en zus door de woorden die zijn moeder hem vaak toe fluisterde toen hij weer kletterende ruzie had met één van de drie. "Family is everything you got left. Don't play with it."

    Momenteel wonen ze allemaal nog samen in het ouderlijke bouwvallige huis, net aan de rand van het dorp, zodat ze kunnen uitkijken over de meterslange hekken die men heeft geplaatst toen het virus uitbrak. Acis heeft trouwens een opvallend talent en dat is dat hij geweldig goed kan tekenen. Hij tekent vaak in de natuur, op zijn kamer, of eender waar en dit om zijn gedachten leeg te maken. De laatste tijd staat zijn schetsblok echter vol met donkere duistere tekeningen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 17:00 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kan ik 2

    Familie rover = Jongen
    7-16= Meisje

    Kunnen jullie me misschien helpen? Ik twijfel tussen deze vrouwen voor mijn personage en zou willen weten wie jullie er het beste bij vinden passen. Qua innerlijk heb ik bedacht dat ze een verwend, maar zwijgzaam (en wellicht een beetje verlegen) meisje is.
    De keuzes:
    001—— 1,1 ; 1,2
    002—— 1,1 ; 1,2
    003—— 1,1 ; 1,2
    004—— 1,1 ; 1,2
    005——1,1 ; 1,2
    006——1,1 ; 1,2


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    tapette schreef:
    Kan ik 2

    Familie rover = Jongen
    7-16= Meisje

    Dat mag, maar blijf je zeker meedoen?
    Gewoon een nieuwsgierige vraag, omdat je nog niet zoveel forumposts hebt en nieuw bent op Quizlet c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:

    5 for sure c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.