• Omdat ik het gewoon echt niet kon laten..
    Gebaseerd op de gelijknamige serie. Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mee te doen.

    Start 2 juli na 12:00. Je kunt je daarna gewoon nog aanmelden om mee te doen!



    In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - 21 mei, 2016
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    • SadTech | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    • Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    • tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    • Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    • Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    • Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    • SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    • shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    • Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    • ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    • tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    • SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    • SadTech | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    • Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    • Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (zie personages voor leeftijden)
    Uiterlijk:
    Innerlijk: (steekwoorden is in principe genoeg)
    Relaties:
    Extra's: (schrijf hier bijvoorbeeld waar je personage woont, hoe het gezin was, wat zijn/haar hobby's zijn etc.)

    Informatie:
    • Er is een ruzie gaande tussen twee families: De Trents en de Rovers. Dit is vooral omdat de Rovers familie niet veel geld hebben en daarom allerlei dingen stelen en de Trents de 'bazen' van het dorp zijn. Het is dus een machtsspelletje dat de twee families met elkaar spelen en dit heeft invloed op het dorp zelf tijdens deze 'crisis'. (Wil je een Trent of Rover spelen? Vraag dit dan. Er is een limiet op het aantal familieleden).
    • Om het dorp heen is een groot elektrisch hek geplaatst. Hierlangs staan militairen die ervoor zorgen dat niemand Pretty Lake in en uit komt. Later in het RPG zal de stroom uitvallen, waardoor het hek ermee stopt en de bewakers verdwijnen, maar ontsnappen is nog niet mogelijk aangezien er overal mijnen liggen. Ik zal melden wanneer dit gebeurd.
    • Zodra iemand de leeftijd van tweeëntwintig aantikt, zal deze dezelfde dag nog sterven. Wanneer is een raadsel.
    • Later in het RPG is het mogelijk nog extra rollen aan te maken, omdat er een situatie voor gaat doen. Dit zal tijdig worden uitgelegd!

    Regels:
    • Er is geen minimum aantal woorden, maar schrijf wel een redelijk stukje[bijv. 50 woorden] zodat andere ook inspiratie kunnen opdoen voor hun post
    • Er is geen limiet aan de totale personages (op de twee families na)
    • Je mag meerdere personages, maar denk er wel aan dat je ze niet gaat verwaarlozen
    • Probeer wat meer verschillende leeftijden te gebruiken!
    • OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic
    • Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd!
    • We blijven ook gewoon vriendelijk tegen elkaar en gaan elkaar niet uitdagen
    • Het is mogelijk om NPC's te doden, maar OP's laten we leven als er geen toestemming is om te doden. Ook ernstig verwonden moet eerst overlegd worden
    • Wissel af. Ga wat meer naar andere personages en laat andere ook toe in een gesprek die jullie samen voeren
    • Of je nou in een van de families thuishoort of niet, je hebt contact met iedereen en iedereen wordt erbij betrokken. We sluiten niemand buiten

    Heb je vragen? Stel ze gerust, ik ben bereid ze te beantwoorden!
    Ik hoop trouwens dat de mensen die mee doen ook echt blijven, want het is nooit leuk als mensen ineens stoppen. Als je je uitschrijft, maak dan een laatste post of vraag aan iemand of die jouw personage kan doden of dood vindt.

    Topics:
    Praattopic
    Story

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 20:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)
    Wat houd je tegen?

    De luiheid en on—inspiratie voor het maken van een rol en schrijven van posts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ivy Lavan Trent.

    "My mother told me to be a lady. And for her, that meant be your own person, be independent."


    "I say what I want to say and do what I want to do. There's no in between. People will either love you for it or hate you for it."


    Character.

    Positive
    Behulpzaam
    Dapper
    Eerlijk
    IJverig
    Leidinggevend
    Onafhankelijk
    Onverschrokken
    Rechtvaardig
    Trouw
    Volhardend
    Negative
    Brutaal
    Dominant
    Eigenzinnig
    Grillig
    Humeurig
    Impulsief
    Jaloers
    Koppig
    Taai
    Sarcastisch

    Text.


    Extra.


    Ivy woont samen met haar oudere broer, Gregory en zus(je), [Morticia] in een enorme villa. Ze hebben het na de mysterieuze dood van hun ouders overgenomen en wonenen er slechts met z'n drieën. Het is af en toe groot en eenzaam, maar gelukkig hebben ze elkaar nog.




    "Sarcasm helps me overcome the harshness of the reality we live, eases the pain of scars and makes people smile."

    Name.
    Ivy

    Lavan

    Trent
    AI-vie

    La-VAN
    TRENT
    English, Greek
    Hebrew

    Latin, English, Welsh
    a climbing, evergreen ornamental plant
    white

    swift; dwells near the rapid stream

    .


    Age.


          Ivy is 18 jaar oud. Ze is geboren op 13 juli, dus wordt ze bijna 19. Haar sterrenbeeld is kreeft.



    "Sure, I can get a little bit jealous. The good part about jealousy is that it comes from passion. It's also the dangerous part and it's an ugly emotion that hurts."


    Looks.


    FC. = Dove Cameron
          Ivy heeft lange, blonde haren en mooie, groene ogen. Ze is een klein meisje, slechts 1 meter en 58 centimeter lang. Ze is blij met haar lichaam, al had ze het wel leuk gevonden als ze iets langer was. Nu blijven mensen haar als een schattig klein meisje zien, terwijl ze echt lang niet zo lief is als dat ze eruit ziet.



    Relationships.


          • Ivy heeft een oudere broer Gregory (Greg) en een zus(je) [Morticia].
    • Any volunteers?


    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 20:13 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik een vrouwelijk personage in de leeftijdscategorie 17-21


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    | | | NADIA RESNIK | | |

    ‘‘IT'S BETTER TO DIE ON YOUR FEET THAN TO LIVE ON YOUR KNEES’’

    naam.

    Nadia: hoop of hoopvol
    Resnik: uit gerst.

    leeftijd.

    Nadia is 18 jaar, geboren op 23 oktober 1997. Hiermee is haar sterrenbeeld schorpioen.

    uiterlijk.

    Nadia heeft een lang, slank postuur. Ze is 1,76 meter lang en heeft een egale, bleke huid die snel kleurt in de zon. Haar haar is donkerbruin en heeft een lichte slag, vaak draagt ze het los of in een staart. Haar ogen hebben een lichtgroene kleur en liggen wat dieper in haar kassen. Ze heeft redelijk strenge, donkere wenkbrauwen maar ze passen bij haar gezicht, wat rechthoekig en slank is. Ze heeft smalle, rechte neus en goedgevormde, brede lippen.
    Haar stijl varieert van netjes en girly tot laid back en grungey. Ze experimenteert graag met verschillende stijlen en make-up, maar dit laatste doet ze vooral in haar vrije tijd. Op een gemiddelde dag draagt ze weinig tot geen make-up.

    ‘‘CREATIVITY IS THE GREATEST REBELLION IN EXISTENCE’’

    title.
    test test test all text goes here test test test test test test all text goes here test test test test test test all text goes here test test test



    title.

    test test test all text goes here test test test test test test all text goes here test test test test test test all text goes here test test test

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 20:08 ]


    tya

    Ik vind dit echt een gaaf idee, en ik denk er ook aan om mee te doen ^^ maar ik ken die serie zelf niet. Word het dan te moeilijk om alles goed te kunnen begrijpen of valt het nog wel mee?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik vind dit echt een gaaf idee, en ik denk er ook aan om mee te doen ^^ maar ik ken die serie zelf niet. Word het dan te moeilijk om alles goed te kunnen begrijpen of valt het nog wel mee?


    Nee hoor. Al het belangrijke is al bekend ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Nee hoor. Al het belangrijke is al bekend ^^


    Dan wil ik graag een 18 jarige jongen reserveren ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Poshlost schreef:
    (...)
    Right? Daarom hadik zo'n moeite, haha!
    Numero uno it is.


    HOE KRIJG JIJ 6 FOTO'S
    IN 1 BERICHT :o

    tapette schreef:
    (...)

    HOE KRIJG JIJ 6 FOTO'S
    IN 1 BERICHT :o

    IMG i.p.v img.

    Kunnen deze dingen in het praattopic?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IK TWIJFEL TUSSEN 2:

    NUMMER 1 = Mackenzie Foy



    NUMMER 2= Kristina Pimenova




    Ik kies 2, bedankt voor jullie hulp :p

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 17:32 ]

    O ja, had het later gelezen :p
    en waar is de praattopic 0_o

    Doe dit in het praattopic!

    Bovenin in de beginpost. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik een meisje van 20 jaar mogen reserveren?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body


    SAIDE KYAN


    • INTRODUCTION •

    Saide is een unisex naam afkomstig uit de Arabische wereld. Het betekent 'gelukzalig' en 'blij'. Je spreekt het uit als sèh-d. Het is een variant van de Afrikaanse, Engelse, Arabische en Swahili naam 'Saida'.

    Kyan is een meer moderne variatie van de naam Ryan. Het is afkomstig van het de Ierse achternaam 'Ryan' en het betekent 'kleine koning'. je spreekt het uit als kye-un.


    Nationaliteit: Latijns-Amerikaans
    Leeftijd: 20, 14/2
    Sterrenbeeld: waterman

         
         


    Optimist of pessimist? Enorme optimist
    Introvert of extrovert? Extrovert
    Talenten: Goochelen

    • PHYSICAL APPEARANCE •


    Leeftijd: 20
          Hoe oud ziet hij/zij eruit? tussen 20 en 23
    Oogkleur: Bruingroen
          Bril of contactlenzen? geen
    Haarkleur: Bruin met tinten donkerblond
          Haartype? Vol

    Lengte: 187 CM
    Gewicht: 73 kilo
          Lichaamsbouw: Slank en atletisch

    Nationaliteit: Latijns-Amerikaans
    Huidskleur: Getint



    • CHARACTERISTICS •

    • Serieus
    • Netjes
    • Dapper
    • Ontspannen
    • Actief
    • Bescheiden
    • Alert
    • Spontaan
    • Creatief
    • Belangstellend
    • Zorgzaam

    • Drammerig
    • Geremd
    • Angstig
    • Cynisch
    • Wispelturig
    • Gesloten
    • Ongeduldig
    • Bazig
    • Humeurig
    • Onrustig
    • Afwachtend
         
         
    • FAVORITES •


    Kleur: Geen
    Muziek: Zachte, dromerige muziek
    Dier: Honden
    Eten: Pastas
    Vloek: Fuck, godfuckingdamnit
    Manier van vervoer: Auto

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 18:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Je zei dat je hem 20 wilde hebben. We hebben al twee van 21 namelijk :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.