• Onlangs heb ik jullie medewerking gevraagd voor een titel, nu heb ik hulp bij een cover nodig.

    Uitleg van het story-idee:
    Ik wil een nieuw verhaal beginnen waarin ik wat ga experimenteren met een organische schrijfstijl (dus zonder iets te plannen). Ik wil dat doen aan de hand van random liedjes uit mijn playlist, maar de lezers daarbij wel een keuze uit vier liedjes geven. Elk hoofdstuk krijgt dus de naam van een liedje.

    Het genre en het onderwerp zijn dus nog niet bekend, dus dat maakt het wat moeilijk. Een mysterieuze cover met de titel erop is wel een beetje de insteek. Ik wil wel heel graag dat het thema muziek naar voren komt, maar voor de rest laat ik jullie helemaal vrij. Oh, en als het mooi staat ook de ondertitel 'Let the music rule'

    Iemand die mij kan helpen? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal voor je kijken (:


    How you doin'

    Top^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik ga eens even kijken, heb al wel een ideetje!


    take risks



    'een poging tot' :Y)

    ik hoop dat het een beetje is wat je in gedachten had hahaaha


    take risks

    Oooh ik vind hem echt heel cool! Dankjewel! n__n


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga ook iets proberen ^^


    obsessive rage

    Ik ga iets proberen maar ik heb het al een tijdje niet meer gedaan :$


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Het is niet mn beste werk maar als je het idee wat vind kan ik het uit werken :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Het is niet mn beste werk maar als je het idee wat vind kan ik het uit werken :) is het wat?


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Dankjewel! Ik vind hem wel heel tof bedacht, maar mijn voorkeur gaat uit naar de andere die al is gemaakt (:


    Every villain is a hero in his own mind.