• Heeeellooo!

    Ik heb al een tijdje een favoriete hond, sommige mensen weten het misschien al maaaaaar... mopshonden. Gooood god, hun rimpels en hun vet en hun vacht en hun staartje en hun ingedeukt gezichtje en hun luiheid en hun schattigheid en AAAAWH.
    Er zijn sommige mensen die deze hondjes niet mooi vinden maar ik wel, hehe.

    Kijk deze schattige shzievakdbadi. (en nee, dat is geen soort)



    Wat zijn jullie favoriete hondjes?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 16:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    Awwh, mopshonden zijn echt schatjes! Mijn favoriete rassen zijn toch wel Pitbulls/Staffords en (Franse) Bulldogs c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat een cute foto <3

    Een paar leuke rassen:
    Border Collie


    Australische Herder


    Zwitserse Witte Herder


    En husky's, wie houdt er nu niet van husky's? <3


    Verder de Friese Stabij, Alaska Klee Kai, Finse Lappenhond, shelties, kelpies, springer spaniels eeeennn ik stop hierbij :p
    O ja mijn teckeltje natuurlijk

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 17:20 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ze zijn echt leuk c;
    Mijn favoriete blijven toch:


    Al heb ik vroeger een Sharpei gehad en wil ik nog eens een Engelse Bulldog, die vind ik ook leuk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    asfghhSKQERF WAT CUTE!!!
    ik heb te veel favorieten waarvan pugs 1 zijn hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik hou helemaaal niet van pugs. Persoonlijk vind ik ze lijken op rozijnen. :Y)

    Ik hou sowieso niet van kleine hondjes, tenzij het puppies zijn. Geef mij maar een floof zoals deze.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heathens schreef:
    Awwh, mopshonden zijn echt schatjes! Mijn favoriete rassen zijn toch wel Pitbulls/Staffords en (Franse) Bulldogs c:


    @Heathens, yes, ze zijn enorm fantastisch, i love them.

    Belg schreef:
    Wat een cute foto <3
    Een paar leuke rassen:
    Border Collie


    Australische Herder


    Zwitserse Witte Herder


    En husky's, wie houdt er nu niet van husky's? <3


    Verder de Friese Stabij, Alaska Klee Kai, Finse Lappenhond, shelties, kelpies, springer spaniels eeeennn ik stop hierbij :p
    O ja mijn teckeltje natuurlijk



    @Belg, d'aaaawh. Huskieeeeeees, mijn zwakte, gaaah.

    CharliePuth schreef:
    Ze zijn echt leuk c;
    Mijn favoriete blijven toch:


    Al heb ik vroeger een Sharpei gehad en wil ik nog eens een Engelse Bulldog, die vind ik ook leuk.


    @CharliePuth, dat is de smoothest dog ever, lmao.

    Burritoh schreef:
    asfghhSKQERF WAT CUTE!!!
    ik heb te veel favorieten waarvan pugs 1 zijn hahaha


    @Famke, ja, asdfghjkl, later koop ik er een <33

    Silvera schreef:
    Ik hou helemaaal niet van pugs. Persoonlijk vind ik ze lijken op rozijnen. :Y)

    Ik hou sowieso niet van kleine hondjes, tenzij het puppies zijn. Geef mij maar een floof zoals deze.



    @Silvera, why? :c En nu je het zegt lijken ze eigenlijk wel op rozijnen. Maar schattige rozijnen, meh.


    Heaven is a place that we all have

    Awwh. Wat lief! (Ook de andere foto's)

    Ik vind meer honden er leuk uitzien. Maar heb het langs te iets met dalmatiers.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mopshonden zijn hele schattige lelijke honden haha.
    Ik ben zelf helemaal weg van chowchows


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aahw, mopshonden zijn echt mijn favoriete honden en ik wil later super graag een mopshondje hebben. Ze zijn té leuk. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Aahw, mopshonden zijn echt mijn favoriete honden en ik wil later super graag een mopshondje hebben. Ze zijn té leuk. (:


    YES YES YES YES IEMAND DIE ME SNAPT


    Heaven is a place that we all have

    Cute!

    Ik vind de bordercollie een heel mooi ras.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Silvera schreef:
    Ik hou helemaaal niet van pugs. Persoonlijk vind ik ze lijken op rozijnen. :Y)

    Ik hou sowieso niet van kleine hondjes, tenzij het puppies zijn. Geef mij maar een floof zoals deze.



    Ah, een Samoyed.

    Die vind ik ook heel leuk. Zelf vind ik Alaskan Malamutes ook leuke honden. De ouders van mijn vriend hebben er ook een en ze heet Chinook.



    26 - 02 - '16

    Akita



    Shiba Inu




    Keeshond (heb er een en de foto is d'r ook)



    Husky



    Ierse wolfshonden



    Dobermann



    Rottweiler



    Nou dat zijn dus mijn favoriete honden, hahah. Vooral veel pluizige en stoere honden, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaah ik vind ze wel schattig! Maar tegelijkertijd ook zielig omdat ze zo doorgefokt zijn en eigenlijk anatomisch helemaal niet meer gezond in elkaar zitten.
    Mijn favoriete hondenrassen zijn o.a. Deense Dog, Alaskan Malamute, (Witte) Herder, teckel, rottweiler, ...

    Wij hebben zelf een Zwitserse witte herder. Hij is natuurlijk mijn aller-favorietste hond:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 20:08 ]

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Ah, een Samoyed.

    Die vind ik ook heel leuk. Zelf vind ik Alaskan Malamutes ook leuke honden. De ouders van mijn vriend hebben er ook een en ze heet Chinook.




    Oh my god, wat een cutieeeee :9~ Die tweede foto is net of ze lacht. ^^

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 20:27 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?