• -ja, dat verwijst naar het andere topic in de actieve topics. ^^
    Mijn examenresultaten zijn binnen, en ik heb voor vier vakken een 14/20 en voor één vak een 8/20. Laat me een beetje achtergrond geven: mijn leertraject tot nu toe is echt ontzettend hobbelig gegaan. Op het middelbaar ben ik blijven zitten, en ben ik met minder dan een 7 gemiddeld geslaagd. Toen ik naar de universiteit ging, heb ik over het hele jaar maar twee van de tien vakken gehaald, en na de herexamens nog twee extra. En tijdens de examenperiode in januari had ik geen enkel vak gehaald. Toen heb ik uiteindelijk hulp gezocht en ben ik bij een psychotherapeute terecht gekomen, en is mijn studiemethode ontzettend veranderd.
    Ik heb echt keihard gewerkt, vooral ook mentaal gezien, door mezelf steeds weer te moeten motiveren. Dus, ik ben echt ontzettend trots dat ik nu voor vier vakken een 14/20 heb gehaald, en een vak had zelfs nog niet eerder gehad. De rest van de vakken had ik al eens eerder gehad, dus dan wist ik hoe de examens eruit gingen zien, dus ik was echt blij dat ik dat ene vak ook gehaald had met een 14. Waw. Het is overigens ook het hoogste cijfer tot nu toe.
    Oh, en die 8, dat is echt een onzin vak in mijn ogen, en daar had ik niet op gegokt, dus ik ben nog blij met die acht.
    Nog iemand trots op zichzelf?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap niet zoveel van het Belgische cijfersysteem, vrees ik. :x Is een 14/20 ongeveer vergelijkbaar met een 7 (uit 10) in het Nederlandse systeem?

    Maar in ieder geval zijn het dus cijfers waar je blij mee bent en duidelijk hard voor hebt gewerkt, dus dat is sowieso iets om trots op te zijn. Wat geweldig om te horen! Geniet van die overwinning, want dat heb je verdiend. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap niet zoveel van het Belgische cijfersysteem, vrees ik. :x Is een 14/20 ongeveer vergelijkbaar met een 7 (uit 10) in het Nederlandse systeem?

    Maar in ieder geval zijn het dus cijfers waar je blij mee bent en duidelijk hard voor hebt gewerkt, dus dat is sowieso iets om trots op te zijn. Wat geweldig om te horen! Geniet van die overwinning, want dat heb je verdiend. *O*


    Treat people with kindness

    Proficiat! Goed gedaan!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat goed! Gefeliciteerd (:


    26 - 02 - '16

    Kan je 8/20 niet tolereren? =)
    Ofja, één herexamen in augustus valt nog mee. ^^

    Gefeliciteerd met jouw punten! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dank jullie wel allemaal! Ik was echt super blij. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog eens een hele dikke proficiat! (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Proficiat! 14/20 is heel goed, vind ik.


    Take me to wonderland