• Hoi peeps :3
    Op Pottermore heb je nu de kans om je in te delen in één van de huizen van Ilvermorny, de wizarding school in Noord-Amerika:


    De huizen zijn: Horned Serpent, Wampus, Thunderbird and Pukwudgie (als je je wil indelen, dat kan hier)
    Ik ben ingedeeld bij de Horned Serpent, een slytherin-ravenclaw-achtig huis, terwijl ik altijd een Gryffindor was :c dus nu vraag ik me af of ik zo veranderd ben, de afgelopen jaren, dat ik in een compleet verschillend huis zit.
    Wat is jullie huis? En lijkt het een beetje op jullie Hogwarts-huis? *O*

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 19:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben meestal Slytherin en hiermee Pukwudgie. :Y)


    She was always looking for more..

    Frodo schreef:
    (...)

    Heuuuj join the club *O* wat was je Hogwarts-house?


    Mijn pottermore zegt Slytherin, maar ik schommel altijd een beetje tussen Slytherin en Gryffindor hehe


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    AriChibi schreef:
    (...)

    *highfive*

    Ik hoop dat Thunderbird ook vlakbij de keuken zit, net als Hufflepuff ;p


    Yes pleaseeeee, fooooood.<3 ='D
    Anyways ik kan me wel in me nieuwe huis vinden, representing the soul and favours adventures.=D Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben zeker een puff: fikken af van mijn vrienden of ik kauw je hand eraf.(": Aan de andere kant kan ik me in Thunderbird ook wel vinden, avonturen zijn echt geweldig en ik droom altijd van de wereld overreizen en vakantie is echt het belangrijkste moment van het jaar voor mij.(": Nieuwe plek, nieuwe avonturen en zoveel om te ontdekken!c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Thunderbird. Alriiight.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Whoop, ik heb voor het eerst de Pottermore Hogwarts-sorting dinges gedaan en ik ben een Slytherin. Het verbaast me eigenlijk, maar het is tegelijkertijd ook zo ontzettend waar. :'D Ik ga nu de Ilvermorny-ceremony doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pukwudgie, meestal heb ik Hufflepuff of Ravenclaw


    Ex astris, sciencia

    Wasikowska schreef:
    Whoop, ik heb voor het eerst de Pottermore Hogwarts-sorting dinges gedaan en ik ben een Slytherin. Het verbaast me eigenlijk, maar het is tegelijkertijd ook zo ontzettend waar. :'D Ik ga nu de Ilvermorny-ceremony doen.


    Normaal zou ik je dan in Horned Serpent zetten, maar deze quiz is zo vreemd


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Normaal zou ik je dan in Horned Serpent zetten, maar deze quiz is zo vreemd


    Thunderbird, volgens de quiz. Ah. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mulford schreef:
    Pukwudgie, meestal heb ik Hufflepuff of Ravenclaw

    Welkom bij de club m8


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw ik heb net het hele verhaal van Isolt gelezen en het is echt kippenvel. Ik ben zo nieuwsgierig naar haar, ik wou dat Rowling meer boeken schreef joh. Nou ja misschien een fanfic idee.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wauw ik heb net het hele verhaal van Isolt gelezen en het is echt kippenvel. Ik ben zo nieuwsgierig naar haar, ik wou dat Rowling meer boeken schreef joh. Nou ja misschien een fanfic idee.


    Uhu echt super goed! (: het staat op Pottermore, voor de nieuwsgierigen.
    Misschien schrijft ze over alle scholen nog wel zo'n stukje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Uhu echt super goed! (: het staat op Pottermore, voor de nieuwsgierigen.
    Misschien schrijft ze over alle scholen nog wel zo'n stukje.


    Nou dat zou tof zijn maar ook mijn verhaal over Uagadou behoorlijk in de war schoppen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben een wampus :')
    Normaal gesproken wissel ik tussen Slytherin en Ravenclaw (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Wat, echt waar? Ik ga eens even kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet de test nog doen. Ben ik overigens de enige die aan de T-Birds moest denken van Grease bij het woord Thunderbird? (cool)