• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik post zo meteen met Gabe en dan kan Maeva misschien beginnen met het liedje? Of worden de namen bekend gemaakt voor het lied?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik post zo meteen met Gabe en dan kan Maeva misschien beginnen met het liedje? Of worden de namen bekend gemaakt voor het lied?


    Ik wil best beginnen met het liedje, maar dan knal ik hem er wel meteen volledig in, inclusief het stukje zoals Cheryl het beschreven heeft. Dan is dat stuk geschreven en ook meteen voorbij. Misschien dat jij je post eventueel kan eindigen met dat ze naar het podium gaan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik wil best beginnen met het liedje, maar dan knal ik hem er wel meteen volledig in, inclusief het stukje zoals Cheryl het beschreven heeft. Dan is dat stuk geschreven en ook meteen voorbij. Misschien dat jij je post eventueel kan eindigen met dat ze naar het podium gaan?


    Is goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik post wel nog even met Jordan om het gesprek met Jeaden af te ronden en dan zou ik eventueel meteen kunnen beschrijven dat Jordan gaat zingen en Gabs een duw geeft ofz.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 10:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar gaan Gabe en Jordan echt serieus ruzie maken waar nieuwe potentiële leden bij staan xd? Dat gaat geen goede indruk geven haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gab gaat zich nog wel kunnen inhouden op het podium, maar zodra ze er af zijn... :') *dramaqueen alert*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh boy. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zal ik in mijn pst verwerken dat de jury overlegt heeft ? of nog wachten en eerst de song doen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Zal ik in mijn pst verwerken dat de jury overlegt heeft ? of nog wachten en eerst de song doen?


    Wat mij betreft mag er al overlegt zijn, weet niet wat de rest daar van vind? Misschien dat we dan na het liedje kunnen doen dat ze de namen beken maken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Volgens mij overlegt de jury na het liedje, staat op pagina 12 ergens, al maakt het mij niet echt uit wat eerst gebeurd.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 10:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, dat heb ik dan gemist - of vergeten, dat kan ook.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velaris schreef:
    Maar gaan Gabe en Jordan echt serieus ruzie maken waar nieuwe potentiële leden bij staan xd? Dat gaat geen goede indruk geven haha.


    Nee, erna pas, maar iets moet de ruzie opwekken en dat wordt de duw van Jordan, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee, erna pas, maar iets moet de ruzie opwekken en dat wordt de duw van Jordan, haha


    Misschien dat Gabe hem per ongelijk een duw haf en dat Jordan hem dan een harde duw terug heeft?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daar zijn de nieuwe leden toch alsnog bij als dat met het optreden gebeurd xd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raccoon schreef:
    (...)

    Misschien dat Gabe hem per ongelijk een duw haf en dat Jordan hem dan een harde duw terug heeft?

    Yo!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.