• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay dan moeten we even snel overleggen welk lied het wordt haha. Reya zou het niet uitmaken wat ze moest zingen + welk lied ze zingen, dus mij maakt het ook niet veel uit :')

    Was iedereen het er eigenlijk mee eens dat één iemand dat hele stuk optreden eerst schrijft? Anders wordt het nogal onhandig denk ik, ook om er een paar zijn die niet echt reageren en anders zit de hele rpg vast daardoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wacht nog wel op Maeve en Jeaden, dan kan ik reageren met Jordan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, het is mijn meest slechte post ooit, maar ze staat er. Een volgende zal beter worden. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Post morgen met Jeaden. c:

    edit: dus in aankomende post dan gaat Jordan podium op toch?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 13:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yapp, maar er is nog geen lied of bepaald wie wat gaat zingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Yapp, maar er is nog geen lied of bepaald wie wat gaat zingen.


    Komop jongens dan niet doodlopen c; er zijn niet veel mensen nodig om een goedlopende RP te laten draaien ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als we er niet over uit raken hoe of wat, stel ik voor dat iedereen een eigen nummer kiest, die hier in het praattopic zet en dat dan de eerst volgende die post het verwerkt in hun tekst. Op deze manier blijven we anders te lang wachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja!!!! ik beloof zeg maar de hele tijd snel te posten but keep forgetting


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Voor mij part kiezen we gewoon een random lied en verdelen we die willekeurig. Zoveel maakt het toch niet uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okaaaay. Anders kunnen ze gewoon "Don't stop believin' " zingen? Als iemand iets anders wilt, ook prima, maar het schiet niet erg op zo.

    Wie zou overigens dat stuk tekst willen schrijven?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is mij helemaal goed! Ik heb alleen net gepost, dus ik weet niet wie de volgende is? Maar misschien dat diegene zo lief wil zijn en het wil posten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zodra ik weer op de laptop kan, ga ik mensen een berichtje sturen. Dan weten we op wie we nog wachten en wie niet meer post. Ik heb het vandaag vrij druk, dus wordt denk ik morgen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het maakt mij niet uit welk lied het word. Ik zal zodra ik op de laptop kan posten met Hailey maar ben weinig op Q door vakantie.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ook mij maakt het liedje niet heel veel uit. Ik ben trouwens ook wat minder vaak op Q omdat ik nu midden in de proefwerkweek zit en door het mooie weer :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    I'm here. Don't Stop Believing is wat mij betreft prima. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted