• Hierbij presenteer ik mijn nieuwe bonsai! Ik ben er super blij mee. :Y) Nu maar hopen dat hij goed in leven blijft. :'D



    Heeft er verder nog iemand een bonsai of een andere plant waarmee hij/zij blij mee is? :')

    Oja, ik heb ook een bamboe!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 13:47 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk! Ik heb een cactus en een melisse-plant waar theebladeren aan groeien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb ook een bamboe! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wat cool! Ik wilde ook heel graag een bonsai, maar ben momenteel te blut om er eentje te kopen. De enige plant waar ik mee bezig ben, is het enige plantje in m'n aquarium dat nog leeft (de rest ging op miraculeuze wijze dood en eigenlijk dacht ik dat deze ook ongeveer dood was) en sinds kort begint hij nieuwe blaadjes te maken, dus he's alive! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil later ook een bonsai boompje! Als ik op mezelf woon :3


    Treat people with kindness

    Ik had ooit ook een bonzai. Twee weken en bij was dood (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had ook een Bonsai, maar het is op mijn kamer gewoon net te donker voor de meeste planten dus na een paar maanden ging het niet meer. Ik heb nu alleen nog bamboe, twee kleine vetplantjes en een grote sanseveria omdat dat zo'n beetje de enige planten zijn die hier overleven. Wel heel jammer vind ik zelf. D:


    The truth is out there.

    Inktwit schreef:
    Leuk! Ik ben zelf meer van de nep planten en bloemen. (":


    Haha ik normaal gesproken ook ja :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Anatomy schreef:
    Hihi, ik heb precies dezelfde al 3 weken. Hij leeft nog!


    Ooh super nice!


    The sun will rise and we will try again.

    Frodo schreef:
    Ik heb een vetplant als leermaatje op kot, genaamd Erik (: wat een mooie bonsai!


    Ik heb ook een vetplant op kamers, met de naam Jip :Y) Mijn moeder kwam ermee aanzetten, want ik kan geen enkele andere soort plant in leven houden. Maar deze leeft nog!


    Miep

    Mijn bamboe:


    The sun will rise and we will try again.

    Nadine23x schreef:
    Ik wil later ook een bonsai boompje! Als ik op mezelf woon :3


    Leuk ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb een cactus op mijn kamer genaamd Piekje, omdat hij zo piekt ;p

    Dit topic doet me denken aan een vriend van me, hij kreeg een bonsai voor zijn verjaardag en toen vroeg een ander wat advies over het verzorgen van zo'n bonsai. Die vriend zei toen dat je hem het beste net boven de wortels kon afknippen, want dan had je er geen last meer van, hahaha :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mijn zus heeft er 1 en ik vind hem cool.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dazai schreef:
    Oh wat cool! Ik wilde ook heel graag een bonsai, maar ben momenteel te blut om er eentje te kopen. De enige plant waar ik mee bezig ben, is het enige plantje in m'n aquarium dat nog leeft (de rest ging op miraculeuze wijze dood en eigenlijk dacht ik dat deze ook ongeveer dood was) en sinds kort begint hij nieuwe blaadjes te maken, dus he's alive! (:


    Nice! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Nadine23x schreef:
    Ik wil later ook een bonsai boompje! Als ik op mezelf woon :3


    Leuk ^^


    The sun will rise and we will try again.