• Hierbij presenteer ik mijn nieuwe bonsai! Ik ben er super blij mee. :Y) Nu maar hopen dat hij goed in leven blijft. :'D



    Heeft er verder nog iemand een bonsai of een andere plant waarmee hij/zij blij mee is? :')

    Oja, ik heb ook een bamboe!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 13:47 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Hawke schreef:
    Ik had ook een Bonsai, maar het is op mijn kamer gewoon net te donker voor de meeste planten dus na een paar maanden ging het niet meer. Ik heb nu alleen nog bamboe, twee kleine vetplantjes en een grote sanseveria omdat dat zo'n beetje de enige planten zijn die hier overleven. Wel heel jammer vind ik zelf. D:


    Ahw ja inderdaad


    The sun will rise and we will try again.

    Wat een leuke planten. ^^ Ik heb geen kamerplanten meer. Had vroeger wel een cactus en bloemen. En nog véél vroeger een augurkenplant.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Wat een leuke planten. ^^ Ik heb geen kamerplanten meer. Had vroeger wel een cactus en bloemen. En nog véél vroeger een augurkenplant.


    Super leuk! Misschien weer tijd om weer eens kamerplanten aan te schaffen? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Super leuk! Misschien weer tijd om weer eens kamerplanten aan te schaffen? ^^

    Tot nu toe heb ik niet echt behoefte aan een kamerplant, maar als ik een leuke tegenkom, wie weet. ;D Ik heb wel liefst eentje die je elke dag water moet geven, omdat ik die dan ook echt kan verzorgen. :') Niet een cactus bijvoorbeeld, die staat daar dan gewoon maar. :') Dan kijk ik er ook niet meer naar om.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 22:20 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Tot nu toe heb ik niet echt behoefte aan een kamerplant, maar als ik een leuke tegenkom, wie weet. ;D Ik heb wel liefst eentje die je elke dag water moet geven, omdat ik die dan ook echt kan verzorgen. :') Niet een cactus bijvoorbeeld, die staat daar dan gewoon maar. :') Dan kijk ik er ook niet meer naar om.


    Stiekem wil ik nu eigenlijk een cactus :'D Misschien leuke bloemetjes voor je kamer haha! Ik houd van bloemetjes in ieder geval ;D


    The sun will rise and we will try again.

    Khal schreef:
    Ik heb een kunstplant en die doet het heel goed (nerd)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil er graag eentje halen voor mijn moeder maar tja... Vetplantjes en cactussen halen het niet lang :'). Daarbij zijn ze best prijzig.

    Weet je misschien een boompje die best te betalen is? Ze is verzot op die boompjes, zelfs mijn vader die planten onzin vind, vind een bonzai toch best wel leuk... (hij zou het nooit zeggen, maar hij vind ze ZO CUTE).


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    Ik wil er graag eentje halen voor mijn moeder maar tja... Vetplantjes en cactussen halen het niet lang :'). Daarbij zijn ze best prijzig.

    Weet je misschien een boompje die best te betalen is? Ze is verzot op die boompjes, zelfs mijn vader die planten onzin vind, vind een bonzai toch best wel leuk... (hij zou het nooit zeggen, maar hij vind ze ZO CUTE).


    Deze kostte maar 10 euro! Bij het tuincentrum heb je zelfs voor minder. Soms zelfs maar 6 euro (misschien wel minder)! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Altrados schreef:
    Ik wil er graag eentje halen voor mijn moeder maar tja... Vetplantjes en cactussen halen het niet lang :'). Daarbij zijn ze best prijzig.

    Weet je misschien een boompje die best te betalen is? Ze is verzot op die boompjes, zelfs mijn vader die planten onzin vind, vind een bonzai toch best wel leuk... (hij zou het nooit zeggen, maar hij vind ze ZO CUTE).


    Nou wij hadden een cactus die ouder dan 14 jaar is geworden. We moesten hem vorig jaar wegdoen omdat hij het plafond raakte.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 12:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Deze kostte maar 10 euro! Bij het tuincentrum heb je zelfs voor minder. Soms zelfs maar 6 euro (misschien wel minder)! ^^


    Mooi! Ga ik er eentje voor haar halen als ik terug ben in NL ^^

    @ moet je nagaan! x'D


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    (...)

    Mooi! Ga ik er eentje voor haar halen als ik terug ben in NL ^^

    @ moet je nagaan! x'D

    Als je het tegen mij hebt, ja, hij was echt drie/vier meter hoog.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Nou wij hadden een cactus die ouder dan 14 jaar is geworden. We moesten hem vorig jaar wegdoen omdat hij het plafond raakte.


    Wow haha


    The sun will rise and we will try again.