• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • Nakamura • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Tarrant • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:32 ]


    I love you 3000 <3

    Philip schreef:
    (...)

    Omdat ik en Mandy een duo waren en we elkaar nog hebben dus wij hebben in principe niet last van het feit date gescheiden kunnen worden, echter omdat er twee niet aanwezig zijn ga jij stoppen als poshlost niet terug komt wat resulteert op een dode rp.

    Ik zat er zelf ook over na te denken om me uit te schrijven, maar ik weet het niet zeker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op geen ruzie maken, ik vind het erg jammer maar ik snap je punt helemaal Nerwen. En het is zeker niet jou schuld dat dit dood loopt.


    Marowak maar Naz is zo leuk. (A) Maar ik snap het aan de andere kant ook wel.


    I love you 3000 <3

    Het is ook zeker niet mijn bedoeling om ruzie te maken, ik kan er alleen niet tegen als er ongegrond verwijten worden gemaakt. Zeker als ik enkel een vraag stel.

    Maar goed, ik zal nog even goed nadenken over deze RPG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ondina schreef:
    Kom op geen ruzie maken, ik vind het erg jammer maar ik snap je punt helemaal Nerwen. En het is zeker niet jou schuld dat dit dood loopt.
    Marowak maar Naz is zo leuk. (A) Maar ik snap het aan de andere kant ook wel.

    Ik weet het, ik vind hem ook een leuk personage om te spelen, maar ik weet niet of ik wel mee wil doen. Daarnaast, weet ik niet of het handig is hiermee verder te gaan, aangezien er enkelen niet reageren en anderen zich willen uitschrijven. Dan heb je wel meer nieuwe mensen nodig die hieraan mee willen doen en is het misschien beter om een nieuwe aan te maken en deze te laten sluiten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik neem aan dat mn reactie duidelijk was. Ik heb geen zin in overgevoelige mensen die mijn zinnen uit context halen. I'm gone dus je moet maar iemand anders voor Mandy verzinnen in deze rp.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik neem aan dat mn reactie duidelijk was. Ik heb geen zin in overgevoelige mensen die mijn zinnen uit context halen. I'm gone dus je moet maar iemand anders voor Mandy verzinnen in deze rp.

    Overgevoelig is denk ik een beetje too much. Wat heeft het ermee te maken, dat haar liever willen dat Poshlost mee blijft doen, met of jij nog mee wilt blijven doen met de RPG? Dat staat toch naast elkaar. Ik zou zelf ook denken van wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Ik weet het, ik vind hem ook een leuk personage om te spelen, maar ik weet niet of ik wel mee wil doen. Daarnaast, weet ik niet of het handig is hiermee verder te gaan, aangezien er enkelen niet reageren en anderen zich willen uitschrijven. Dan heb je wel meer nieuwe mensen nodig die hieraan mee willen doen en is het misschien beter om een nieuwe aan te maken en deze te laten sluiten.

    Dan kan ik helaas net zo goed niet opnieuw beginnen gezien dit al de derde keer is dat dit onderwerp gestart is en zo snel elke keer stopt. Wat erg jammer is.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Dan kan ik helaas net zo goed niet opnieuw beginnen gezien dit al de derde keer is dat dit onderwerp gestart is en zo snel elke keer stopt. Wat erg jammer is.

    Volgens mij was er nog een user die dit soort idee had geopend in een RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Volgens mij was er nog een user die dit soort idee had geopend in een RPG.

    Dat was ik, ik heb de hele rp bedacht twee jaar terug ongeveer maar die is ook dood gelopen en Ondina heeft me vervolgens gevraagd of ze het onderwerp mocht gebruiken om de rp weer te openen, en dit is nu de tweede keer dat zij hem geopend heeft dacht ik.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 16:09 ]

    Nvm. Dit is het zó niet waard, lol. :W

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 17:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Imogen schreef:
    (...)
    Dat was ik, ik heb de hele rp bedacht twee jaar terug ongeveer maar die is ook dood gelopen en Ondina heeft me vervolgens gevraagd of ze het onderwerp mocht gebruiken om de rp weer te openen, en dit is nu de tweede keer dat zij hem geopend heeft dacht ik.

    Oke, hehe, ik had inderdaad zoiets meegenomen een keer met de loop van deze RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak > Lolicia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heeft de rest er al over na gedacht?


    I love you 3000 <3

    Ik denk dat je echter beter opnieuw zou kunnen beginnen, anders moet bijna iedereen in een keer een andere slaaf of meester hebben. Dacht ik

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 12:03 ]