• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • Nakamura • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Tarrant • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:32 ]


    I love you 3000 <3

    Wij zijn de enige die nu reageren tho. Kom op mensen, knallen met die posts!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cavalieryouth had al aangegeven dit weekeind mss te kunnen posten. Ze is druk met werk.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Morticia schreef:
    Wij zijn de enige die nu reageren tho. Kom op mensen, knallen met die posts!

    Ik wou net zeggen. Anders gaat de RPG wel dood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik ben ziek geweest maar ben bijna op de helft van mijn post, alleen nu ben ik weer te druk met plaatsjes kijken gheghe. Maar het is voor de post dus ik ben nog steeds bezig.


    I love you 3000 <3

    Ems staat al ben ik totaal niet tevreden,


    I love you 3000 <3

    Okay, bij deze heeft Ravi een raaf ongeveer zo groot als een kerkuil, met drie ogen en één poot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm back!! Lilith staat hiihi


    tya

    Ik weet niet of ik vanavond kan terugschrijven, maar ik kan er iniedergeval genoeg mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Ik weet niet of ik vanavond kan terugschrijven, maar ik kan er iniedergeval genoeg mee.


    Daar ben ik blij om


    I love you 3000 <3

    Nog één post en dan kan ik pas weer met Ravi reageren. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Nog één post en dan kan ik pas weer met Ravi reageren. :')


    Ik probeer vanavond dan speciaal voor jou te eposten c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik probeer op het moment in Nazs' z'n hoofd te komen, maar het lukt niet echt zo. Gruwelijke ideeën zijn welkom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Philip schreef:
    (...)
    Ik probeer vanavond dan speciaal voor jou te eposten c:

    Dat is aardig van je! Maar je hoeft je niet te haasten hoor.

    @Wampus: Voor gruwelijke ideeën kan je altijd bij mij (of nog beter: S.) aankloppen y'know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Nog één post en dan kan ik pas weer met Ravi reageren. :')


    Ik zal je een verlossend antwoord geven, je mocht na Velaris eigenlijk al weer posten er moeten twee posten tussen zitten voor je weer mag posten.
    Dus ik zou zeggen veel post plezier (:

    Trouwens wil iedereen niet vergeten hun naam verandering aan te geven? (of ik moet er over heen gelezen hebben dan mijn fout!)


    I love you 3000 <3

    ^ Oh! Ik dacht dat de post van Lilith niet meetelde. Dat is goed nieuws, haha. Ik wacht nog even tot ze het heeft aangepast en dan ga ik schrijven.

    Sorry, ik vergeet dat soort dingen altijd en om eerlijk te zijn heb ik er soms ook geen zin in. Het zijn er zoveel waar ik het moet melden dan. :')
    Maar bij deze Morticia > Swampert


    Quiet the mind, and the soul will speak.