• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • Nakamura • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Tarrant • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:32 ]


    I love you 3000 <3

    Laat ik het zo zeggen zodat het voor iedereen duidelijk is mocht het onduidelijk zijn geweest, als er naar jou twee andere users hebben gereageerd zou je eigenlijk al weer mogen schrijven.

    Nouja kan gebeuren ik meld het alleen.


    I love you 3000 <3

    Vergeten jullie niet te posten?


    I love you 3000 <3

    Nee hoor. Heb het alleen wat druk en te warm gehad afgelopen dagen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor mij heeft het geen nut om te posten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heeft iemand toevallig iets van Nakumura gehoord? Ze is nu namelijk een week niet online geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nope. Niks van gehoord. Kan je perso niet toevallig bij een andere kooi anders komen? Lekker awkward c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zou gewoon naar iemand anders gaan, het lijkt erop dat je anders een tijdje moet gaan wachten. Je mag ook naar Ravi / Lilith gaan, maar verwacht niet dan hij zich in zal houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Ik zou gewoon naar iemand anders gaan, het lijkt erop dat je anders een tijdje moet gaan wachten. Je mag ook naar Ravi / Lilith gaan, maar verwacht niet dan hij zich in zal houden.


    Als Poshlost dat niet erg vindt, dan zou dat fijn zijn. En no worries, Leia zal zich ook niet inhouden :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)
    Als Poshlost dat niet erg vindt, dan zou dat fijn zijn. En no worries, Leia zal zich ook niet inhouden :Y)

    If you don't mind schrijf ik vanavond dan eerst even een post.
    N'aww als ze dit niet leest, kan je het beter even vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    No problemo. Poshlost is ook een paar dagen niet online geweest, dus zal denk ik toch nog wel even duren voor ik daar antwoord op krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet van Ondina dat ze druk is en dat ze vanaf morgen er weer terug is en dan zoals ze had gezegd iedereen een bericht te sturen, die afwezig zijn.

    Velaris schreef:
    No problemo. Poshlost is ook een paar dagen niet online geweest, dus zal denk ik toch nog wel even duren voor ik daar antwoord op krijg.

    Ik wilde haar al een bericht erover sturen, maar ik zag dat jij het al gedaan had. Toen herinnerde ik me dat ik op haar wachtte tot ze Lilith' reactie had aangepast, dan kan ik namelijk verder schrijven. (Ik weet niet of ze dat nu al gedaan heeft.)

    Edit: Nee dus. Ik zal haar zelf ook een berichtje sturen en het begin van de post al wel schrijven.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 19:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anders schrijf jij eerst een post, Velaris? Ze is namelijk al bijna een week niet online geweest, ik denk dat we anders vrij lang moeten wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal trouwens kijken wanneer het weer lukt met schrijven, want de laatste tijd ben ik echt veel te moe/inspi'loos hiervoor. Sorry daarvoor, Ondina.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 22:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Maia, Alright. Ik zal proberen morgenavond te reageren dan, gezien ze allebei inmiddels langer dan een week niet online zijn geweest


    To the stars who listen — and the dreams that are answered