• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    *praat met een 7 jarige jongen in de zoo*
    Hij: 'Are Crested Gecko's *woord dat ik niet versta*'
    Ik: 'excuse me?'
    Hij: '*ik ken het woord niet*?'
    Ik: 'yeah, they are! Good observations!'

    Ik heb geen idee wat hij bedoelde, maar het zal wel;p ik wilde ook niet dom lijken, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Grimmie schreef:
    (...)
    Haha, ik heb meer dan genoeg nagellak helaas.
    Ik kom er in om ongeveer en het lijkt me een goed idee eerst even te wachten met nieuwe lakken (ik heb er al over de 100 op het moment O: )

    Hehe, ik heb er ook teveel.


    Your make-up is terrible

    lin manuel miranda you are not healthy for me maar doe er polynesische muziek bij en bayum hemel

    ppl ik bedoel dus de soundtrack van Moana die nog niet helemaal gereleased is

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 21:33 ]


    Heaven is a place that we all have

    Assassin schreef:
    (...)
    Hehe, ik heb er ook teveel.

    Beter doen we eens een nagellak swap als ik in Aalsmeer ben (: Dat is toch vlak bij jou?

    Grimmie schreef:
    (...)
    Beter doen we eens een nagellak swap als ik in Aalsmeer ben (: Dat is toch vlak bij jou?


    Op zich, haha. Het is zo'n 45 km verderop.


    Your make-up is terrible

    *mailt stageverslag* een minuut later reacties terug: 'Ik geef het een zes.' Ik denk dat mijn leraar heel graag wilt dat ik over ga.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Op zich, haha. Het is zo'n 45 km verderop.

    Oh, dat valt mee. Met de trein en bus kom ik vast heel ver (:

    *deep sigh*

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 21:49 ]


    Heaven is a place that we all have

    Umm, zo van, no pressure hoor, maar morgen zijn de overgangsvergaderingen en ik geloof dat het de bedoeling is dat alle cijfers dan, je weet wel, al in magister staan? Of dat ze überhaupt bekend zijn? schIET EENS OP MET NAKIJKEN thank u have a nice day


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Umm, zo van, no pressure hoor, maar morgen zijn de overgangsvergaderingen en ik geloof dat het de bedoeling is dat alle cijfers dan, je weet wel, al in magister staan? Of dat ze überhaupt bekend zijn? schIET EENS OP MET NAKIJKEN thank u have a nice day


    DIT DIT DIT. Zo waar urgh


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fucking union cutting ninja's.
    Dit filmpje was veel te zielig. (huil)

    Jeff Goldblums lach is het allerbelangrijkste ding in de hele wereld op dit moment.


    Caution first, always.

    Burritho schreef:
    (...)

    DIT DIT DIT. Zo waar urgh

    Bij mijn aardrijkskundedocent snap ik het wel, want hij was op kamp tot vrijdag en heeft vandaag pas mijn inhaaltoets op kunnen halen, maar mijn geschiedenisdocente heeft al een week om zeven toetsen na te kijken? Ik bedoel, zeven. Het zijn er fucking zeven. (Aan de andere kant is dit dezelfde docent die vier maanden heeft gedaan over het nakijken van een PO waar wij een week voor hadden om het te maken "omdat ze er geen deadline voor had" en ze "werkt alleen goed met deadlines, haha, sorry jongens", dus ik had niet anders verwacht.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bij mijn aardrijkskundedocent snap ik het wel, want hij was op kamp tot vrijdag en heeft vandaag pas mijn inhaaltoets op kunnen halen, maar mijn geschiedenisdocente heeft al een week om zeven toetsen na te kijken? Ik bedoel, zeven. Het zijn er fucking zeven. (Aan de andere kant is dit dezelfde docent die vier maanden heeft gedaan over het nakijken van een PO waar wij een week voor hadden om het te maken "omdat ze er geen deadline voor had" en ze "werkt alleen goed met deadlines, haha, sorry jongens", dus ik had niet anders verwacht.)


    Maar als hij alleen goed werkt met deadlines, moet het nu toch juist lukken? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Maar als hij alleen goed werkt met deadlines, moet het nu toch juist lukken? :')

    Je zou zeggen van wel, hè. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.