• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je zou zeggen van wel, hè. :')


    Ja, maarja, Quizlet logica is natuurlijk best raar.


    - Stiekem ben ik nu best trots op mezelf, dat ik dat vasten vol heb gehouden. Ook al was het maar een dag :') Ik had serieus verwacht dat ik halverwege de middag huilend op de grond had gelegen omdat ik wou eten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bij mijn aardrijkskundedocent snap ik het wel, want hij was op kamp tot vrijdag en heeft vandaag pas mijn inhaaltoets op kunnen halen, maar mijn geschiedenisdocente heeft al een week om zeven toetsen na te kijken? Ik bedoel, zeven. Het zijn er fucking zeven. (Aan de andere kant is dit dezelfde docent die vier maanden heeft gedaan over het nakijken van een PO waar wij een week voor hadden om het te maken "omdat ze er geen deadline voor had" en ze "werkt alleen goed met deadlines, haha, sorry jongens", dus ik had niet anders verwacht.)


    Super klote en heel slecht. Aangeven bij je mentor?

    Ik heb woensdag misschien een herkansing maar ik heb mijn cijfer nog niet dus ik weet niet of ik die herkansing heb...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan niet. .__.
    //
    Ik ga wel slapen. Dit laat me toch alleen maar kutter voelen. Ajuus...

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 22:21 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heuj, eindelijk iets nieuws in de spotlight. Eens kijken hoe lang dit zo blijft.

    Grimmie schreef:
    Heuj, eindelijk iets nieuws in de spotlight. Eens kijken hoe lang dit zo blijft.


    Damn, inderdaad. Hoe vaak kan een verhaal in de spotlight staan, holycrap. Gun anderen ook eens wat, denk ik dan :W


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Damn, inderdaad. Hoe vaak kan een verhaal in de spotlight staan, holycrap. Gun anderen ook eens wat, denk ik dan :W

    Precies. Sommige mensen willen alle aandacht zelf iets te graag (':


    // Usernaam gekozen. Mark fucking Jefferson it is. LiS is love, LiS is life,

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 22:26 ]

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Damn, inderdaad. Hoe vaak kan een verhaal in de spotlight staan, holycrap. Gun anderen ook eens wat, denk ik dan :W

    Echt hè :'D Even een ander verhaal en pats boem het is weer weg. Je zou er haast door ontmoedigd worden nog iets in de spotlight te zetten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Echt hè :'D Even een ander verhaal en pats boem het is weer weg. Je zou er haast door ontmoedigd worden nog iets in de spotlight te zetten.

    Dat is het voor mij al. Mooi niet dat ik er nog een verhaal in ga zetten op deze manier. Zonde van je geld.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Echt hè :'D Even een ander verhaal en pats boem het is weer weg. Je zou er haast door ontmoedigd worden nog iets in de spotlight te zetten.


    Ik vind 't vooral zo oneerlijk voor de jongere quizletters (meestal dan) die moeilijker aan credits kunnen komen doordat ze bijvoorbeeld (nog) geen internetbankieren of paypal hebben. Dan blijven er bijster weinig opties over, namelijk.


    26 - 02 - '16


    Heaven is a place that we all have

    Ehm, mijn golden membership hoort vanmiddag al verlopen te zijn? :') Am I missing something?:W


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Ehm, mijn golden membership hoort vanmiddag al verlopen te zijn? :') Am I missing something?:W


    Ssssssht, zeg maar niks. Straks verdwijnt het D:


    26 - 02 - '16

    I internalize my jealousy. I know a lot of people who should try that sometime.


    kindness is never a burden.

    Bloodborne schreef:
    Ehm, mijn golden membership hoort vanmiddag al verlopen te zijn? :') Am I missing something?:W


    Same. :')


    -

    Verdomme, ik wil dat topic niet tussen mijn forum geschiedenis. Fuck.